تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۴۳۵۰۰۳
همایش حامیان غلام‌محمد زارعی در حمایت از رئیسی برگزار شد

زارعی: امام خمینی (ره) مردم را عنصر تعیین‌کننده‌ی جامعه می‌دانست / در انتخابات شوراها آن‌هایی را انتخاب کنید که برای مردم دل می‌سوزانند

۰
کبنا ؛همایش حامیان غلام‌محمد زارعی نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در حمایت از سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
به گزارش کبنا، این همایش عصر روز ( پنجشنبه 13 خرداد ماه 1400 ) در باغ تفریحی یاسوج برگزار شد و غلام محمد زارعی نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: فضای انتخابات شکل گرفته است و ما باید سهم خودمان را برای مشارکت حداکثری ایفا کنیم. در جامعه‌ی اسلامی ما آزادایم؛ اسلام ما را آزاد آفریده است. در جامعه‌ی اسلامی ما می‌توانیم آزادانه فکر و رأیِ خود را ابراز کنیم.
وی با اشاره به شکل‌گیری جریان خدمت یازهرا (سلام الله علیها)، افزود: حتماً باید این جریان با توجه به ظرفیتی که دارد، با توجه به عمق نفوذش در جامعه و در بین آحادِ مردم  برای مشارکت در انتخابات نقش ایفا کند.
نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه کشور ایران در مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین نقطه‌ی دنیا قرار گرفته است و همیشه مورد توجه کشورهای دنیا بوده است، افزود: یاد امام خمینی(ره) را گرامی می‌داریم؛ روحش برای همیشه جاویدان خواهد بود. فرمان و بیانش باید نقشه‌ی راه ما باشد. امام همیشه مردم را به عنوان عنصر تعیین‌کننده‌ی جامعه می‌دانستند. این انقلاب، اتکا، افتخار و استمرارش متکی به مردم است.
زارعی در در خطاب به حاضرین بیان کرد: شما در تشریح دولتِ آینده سهم دارید. کسی نمی‌تواند منکر شود که این جمع و این مجموعه‌ی عظیم در شکل‌گیری دولت سهم ندارد. امروز حضور شما باعث خواهد شد مشارکت در انتخابات افزایش یابد. اگر در سال‌های گذشته، تحریم‌های همه‌جانبه و ظالمانه بر این کشور حاکم شد، معیشت مردم در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است. دشمن فکر می‌کرد اگر سفره‌ی مردم را هدف قرار دهد، می‌تواند فروپاشی را به انجام برساند. اما امروز خودشان اذعان دارند که تحریم‌ها کاملاً بی‌اثر بوده است.
 وی افزود: «بنابراین آن‌چه مرا واداشت به عنوان یک رأی‌دهنده و به عنوان کسی که وظیفه دارد در این عرصه در کنار شما باشد، ضرورتِ عبور از یک پیچِ تاریخیِ بسیار مهم است. دولتِ آینده می‌تواند ایرانِ قوی را رهبری و هدایت کند. کاندیداهایی که حضور دارند، از نظر ما انسان‌های شریفی هستند. اما در شرایط موجود باید رئیس جمهوری انتخاب شود که از نظر وجاهت، توان‌مندی و موقعیتِ سیاسی و سطح دانایی و تجربه در شأن ملت باشد.»
نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه گفت: شما حتماً حضور آیت‌الله رئیسی در عراق را دیده‌اید. برای اولین بار در عراق، از یک مسئول جمهوری اسلامی، مردم و جوانان استقبال کردند. این استقبال بیان‌گرِ این بود که نگاهی که به ایشان در منطقه وجود دارد، یک نگاه متفاوتی است؛ نگاهی است ناشی از کارآمدی و اشراف و شخصیت و وجاهتِ ایشان در عرصه‌ی منطقه. ایشان با درک درست شرایط موجود، خود را به عنوان شخصیتی فراجناحی و مستقل معرفی کردند.
 زارعی افزود: مفهوم دولتِ ائتلافی این است که همه‌ی کسانی که شایستگی دارند، باید دور هم جمع شوند، فکر کنند، اندیشه کنند و کشور را پیش ببرند. بدون شک چنین نگاهی با توجه به سوابقِ درخشانِ ایشان، می‌تواند بارقه‌ی امیدی برای همه‌ی ما باشد.
 وی گفت: ما فکر کردیم اگر به صورت جمع و جریانی در انتخابات اعلام حضور کنیم، حتماً اثراتِ بهتر و دستاوردهای بهتری خواهد داشت و حتماً دولتِ آینده نگاه ویژه‌ای به این مجموعه خواهد داشت. شور انتخاباتی و مشارکت مردمی بهترین پشتوانه است و می‌تواند ایران را در آینده به یک ایران قوی تبدیل کند.
 زارعی گفت: آقای دکتر رئیسی هم کارنامه دارد و هم برنامه. بعضی از کاندیداها برنامه دارند، اما کارنامه ندارند.
 وی با اشاره به انتخابات شوراها بیان کرد: انتخابِ افراد متخصص، صاحب صلاحیت، هماهنگ و همدل، برای تشکیل شوراهای شهر و روستا یک ضرورت است.
زارعی نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: «این پارلمان‌ها می‌توانند برای توسعه‌ی شهرها بسیار تأثیرگذار باشند. آن‌هایی را انتخاب کنید که دل می‌سوزانند، نه‌آنهایی که دنبال منافع شخصی هستند. بنابراین شوراها امر بسیار مهمی هستند. کاندیداهای شایسته و شناخته‌شده‌ای در این عرصه هستند که ان شاء الله حمایت کنید.»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پس چرا جنابعالی دوره قبل(سال ۹۶) به آقای رئیسی رای ندادی!؟!!!@
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع مگر فراموش کردی دورگذشت را می فرمودی بهتریت گزبنه آقای روحانی است جای بس تعجب است برای این آدمها
هاشم
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع انشالا شب از خجالتی دور گزشته راحت بخوابی
قربونعلی
Iran, Islamic Republic of
مگر نه همین زا ع چندیال پیش بود که حمایت از آقای روحانی می کرد حالا رئیسی شد آخ وبخت مملکت
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع خودت تاریخی ترین پیچی
Iran, Islamic Republic of
هر چه لر میگه و داغ دل میگه
کرم الله
Iran, Islamic Republic of
این همون غلام محمدی نبود که دور قبل رای جمع میکرد برای حسن خان روحانی.تاریخ مصرف روحانی تمام شد!!! چطور شد که اینطورشد.؟منفعت شیفت شد سمت رئیسی؟!
Iran, Islamic Republic of
لاریجانی داره تایید میشه😄 بزودی ستاد لاریجانی را زارعی افتتاح میکنه.
علی
Iran, Islamic Republic of
شخصیتهای سیاسی استان ما هنوز مفهوم حزب را نمی دانند بعد میخوان برای مردم و استان ما کار کنند!! طرف معلوم نیست اصلا کدوم طرفیه یه بار چپه! یه بار راسته! یه بار مستقله! همین هم باعٍث ضعف استان ما در عرصه ملی هست هر طرف باد می وزد اون وری هست ! آقای موحد پیشرو این راه بوده و هست!!
ممی
به راست راست خبر دار.
ممی
به راست راست خبر دار.
دانیال
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی
خسته نشدید!!!!
خداییش دنیا چقدر ارزش داره که آدم ها اینطور عمل می کنند..........
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1