تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۴۳۴۵۲۴
کبنا گزارش می‌دهد

حواشی و تصاویر دورهمی کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج

۰
کبنا ؛نشست توجیهی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار و برخی اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد، در این نشست بازرس انتخابات، نماینده هیئت اجرائی، عضو شورای تأمین سخنرانی کردند و در ادامه پرسش و پاسخ نامزدین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با دستاندرکاران انتخابات انجام گرفت.
به گزارش کبنا، عصر روز یکشنبه ( 2 خرداد ماه 1400) نشست توجیهی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد، تاکید بر رعایت قانون و برخورد عادلانه و قاطعانه با متخلفین انتخاباتی مهمترین خواسته کاندیداهای انتخابات شورای شهر یاسوج بود.
در این نشست برخی از کاندیداها از تخلف انتخاباتی پرده بر می‌داشتند و خطاب به نماینده هیئت اجرائی انتخابات شورای شهر یاسوج که می‌گفت، با متخلفین برخورد خواهیم کرد، می‌گفتند: یکی از کاندیداها در یکی از هتل‌های یاسوج شبانه روز ریخت و پاش دارد، شام می‌دهد و میلیاردی خرج می‌کند، اما کسی با او برخورد نمی‌کند.
یکی از کاندیداها بیان می‌کرد که صندوق‌های رأی در برخی حوزه‌های انتخابیه کم است و همین موجب ازدحام جمعیت می‌شود که رحمان وفانژاد رئیس کمیته بازرسی انتخابات شورای شهر یاسوج در این باره گفت: صندوق‌ها را 60 درصد افزایش دادیم.
وفانژاد خطاب به کاندیداها گفت: از رسانه‌های معتبر برای تبلیغات بهره ببرید و از فضای مجازی غیررسمی و سایت‌های بدون مجوز برای تبلیغات پرهیز شود.
وی گفت: در خصوص نحوه تبلیغات تابع ستاد کرونا هستیم، تدابیری اندیشیده شده است که اعلام خواهد شد.
همچنین در باره صندوق‌های اخذ رأی شهر مادوان سئوالی شد که وفانژاد گفت: صندوق‌های اخذ رأی در شهر مادوان افزایش یافت.
رحمان وفانژاد رئیس کمیته بازرسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ادامه گفت: تمام زیرساخت‌های برقراری نظم در برگزاری انتخابات را فراهم کرده‌ایم و انتظار می‌رود که کاندیداها خود و هواداران‌شان را ملزم به رعایت نظم کنند.
وی از اهتمام مسئولان شهرستان بویراحمد برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم خبر داد و گفت: فرماندار شهرستان بویراحمد علی رغم اینکه در ابتدای مسئولیتش او را غیربومی و ناآشنا با فضای شهرستان معرفی می‌کردند، اما به خوبی کارها را جلو می‌برد.
ترکیب جلسه توجیهی کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج حواشی دیگری هم داشت. کیوان آشنا و غلام‌حسن قائدگیوی در این جلسه کنار هم نشسته بودند که پیام معناداری را به افکار عمومی مخابره می‌کرد.
مسعود خوبانی پشت سر فرماندار شهرستان بویراحمد قرار گرفته بود، او بعد از اتمام جلسه با برخی از کاندیداها خش و بش می‌کرد.
سید خلیل عزیزی، مصطفی شجاعیان، کیوان آشنا، علی اکبری تبار، سید محمد صادق قائمی و تعداد دیگری از کاندیداها بودند که به امید حمایت شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وارد عرصه این رقابت شده بودند.
قائمی در این نشست از هیئت اجرائی انتقاد کرد و گفت: وقتی تخلف صورت می‌گیرد و ادامه دارد و هیئت اجرایی با آنها برخورد نمی‌کنند، هیئت اجرایی تخلف انجام داده است.
مریم بستام بانوی محجبه و ساده پوشی که کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج بود، نظر خبرنگاران را به خود جلب کرد. او کاملا پوشش اسلامی داشت، و می‌گفت: من عکاس هستم، دوست دارم با بهره گرفتن از نظر هنرمندان، جوانان و بانوان شهرم به چهره یاسوج، مرکز استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد زیبایی خاصی داده شود که همه از آن لذت ببرند.
وی دست روی این موضوع هم گذاشت که من هیچ پولی ندارم و انتظار می‌رود، شهروندان با شناخت به کاندیداها رأی بدهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
بهنام عباس نژاد
Iran, Islamic Republic of
هیچکس رای به این اقایون نخواهد داد قول میدم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط حمید نیکجو مقدم مرد شورا این رانتبازا وپولدارا که برا اسم میان ولشون کنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1