تاریخ انتشار
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۳۴۴۶۴
امروز به همراه جمعی از مسئولان استان صورت گرفت؛

بازدید استاندار از روند واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در استان/ تقدیر ویژه کلانتری از مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد

۰
کبنا ؛
همزمان با شروع واکسیناسیون تجمیعی افراد بالای ۷۰ سال در سالن های تجهیز شده در شهرستان بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاونت بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد از این سالن ها بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (1 خرداد 1400) حسین کلانتری طی بازدید از سالن واکسیناسیون تجمیعی کوثر ضمن ابراز عرض خسته نباشید به کادر بهداشت و درمان گفت: هم اکنون وضعیت رو به بهبود استان، مرهون زحمات کادر بهداشت و درمان و در راس آنها دکتر پرویز و محمد یزدان پناه و همچنین معاونت بهداشتی است، لذا مجدد اعلام می کنیم که جهت جلوگیری از به خطر افتادن وضعیت کرونایی استان، مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی ضمن تقدیر ویژه از مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، افزود: انتظار داریم از شرکت در تجمعات پرهیز کنند و با نقض کنندگان ضوابط کرونایی برخورد جدی شود.
در ادامه این بازدید محمد یزدان پناه در خصوص نحوه ثبت نام افراد بالای ۷۰ سال و تجهیز نمودن سالن جدیدی در منطقه مادوان، مهریان و یا بلهزار در روزهای آینده نزدیک، گفت: هم اکنون واکسیناسیون در سه نقطه حاشیه و شهر یاسوج از جمله تل خسرو، دولت آباد و بلوار رجا در حال انجام است و درصدد هستیم محل جدیدی برای راحتی مردم آماده و تجهیز کنیم.
وی اضافه کرد: سالن چهارم هنوز بطور کامل درمورد آن تصمیم گیری نشده است اما درصورت همکاری اداراتی که این سالن ها را در اختیار دارند، بلافاصله بعد از تحویل، هرچه سریعتر تجهیز و برای واکسیناسیون آماده می شود.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد تصریح کرد: تاکنون قریب به ۱۲ هزار و ۷۰۰ دور واکسن دریافت کرده ایم که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ دوز تزریق شده می توان گفت ۹۴ درصد از این مقدار واکسن در سامانه به ثبت رسیده است.
یزدانپناه خاطرنشان کرد: تاکنون مورد و عارضه خاصی جز موارد جزیی تب و لرز مشاهده نشده و درحالیکه امروز سن ۷۵ سال به بالا را جهت واکسیناسیون شروع کردیم انتظار می رود تا پایان هفته به پایان برسد و هفته آینده ۷۰ سال به بالا را شروع کنیم.
وی در پایان عنوان داشت: امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل ها و اصناف نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای رسیدن به شرایط بهتر همکاری لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1