تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۳۴۱۰۷
با ارسال بیانیه ای

انصراف یکی از کاندیدای انتخابات شورای شهر دوگنبدان به نفع رحیم محمدی (+بیانیه)

۱
۱
کبنا ؛مهندس ابوذر رشیدی یکی از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی شهر دوگنبدان با ارسال بیانه ای، ضمن حمایت از حاج رحیم محمدی از ادامه رقابت شورای شهر دوگنبدان انصراف داد.

به گزارش کبنا نیوز: ابوذررشیدی در بیانه خود آورده است:

« بسم الله النورالنور »

مردم شریف و عزیز گچساران
سلام علیکم

دیر زمانی است که تاریخ به پاس و حرمت و تقدس اراده ی شما در ﭘاسداری از حریم راستی و درستی سر تسلیم فرود آورده و حضرت حق جل جلاله قلوب شما مردم شریف این خطه را لبریز از عشق و صفا و صمیمیت ساخته است.
در کنار شما بودن و از شما گفتن و دل به شما بستن افتخاری است که نظیر آن را در هیچ جایگاهی نمی توان کسب نمود؛ و از این رو خدمت گزاری به شما عزیزان مایه مباهات و غرور هر انسان آزاده ای است که انگیزه ی خدمت به شما را سر لوحه ی اندیشه و حرکت مقدس خویش قرار داده است.
لیکن به نظر می رسد امروز همدلی و اتحاد هر چه بیشتر منطقه، احیا و گسترش روحیه ی ایثار و گذشت لازم و ضروری است.
اینجانب با آنکه به فضل خداوند تبارک وتعالی در وجود خویش توانایی ها ٬ قابلیت ها و ظرفیت های وافری جهت خدمت به فرزندان این خاک احساس می کنم و نیز با وجود برنامه های جامعی که در راستای اعتلای هر چه بیشتر گچساران سر افراز تدارک دیده و مهیا نموده ام، لیکن در کمال تواضع و خشوع در برهه ی حساس کنونی، حضور چند لحظه ای در قاب قلب های مهربانتان را بر هر منصبی ترجیح داده و کناره گیری و انصراف خویش را از ادامه ی حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی به نفع و حمایت از برادر انقلابی خودم جناب سرهنگ رحیم محمدی  به محضر  همه ی مردم دلسوز اعلام می نمایم.
 و از باب قاعده ی «من لم یشکرمخلوق لم یشکر الخالق» بر خود فرض و وظیفه می دانم که از کلیه ی هواداران و حامیان و همه ی کسانیکه در این مدت در هر نقطه ای از شهرستان گچساران با تلاش های شبانه روزی، مهربانی های وصف نشدنی و حمایت های معنوی اینجانب را مورد تفقد و لطف خود قرار داده اند سپاسگزاری و قدردانی نمایم.
 و به سهم خویش از مردم ولایتمدار شهرستان گچساران خواهشمندم که با بصیرت و آگاهی در روز بیست و هشتم خرداد ماه در پای صندوق های رای حضور یافته و با خلق حماسه ای دیگر و انتخاب اصلح و شایسته و ولایی موجبات عزت و سربلندی و شکوه هر چه بیشتر گچساران بزرگ را فراهم نمایند.
 
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ارادتمند
ابوذررشیدی
 
گفتنی است: حاج رحیم محمدی از چهره های محبوب و مردمی شهر دوگنبدان است که برای اولین بار در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان کاندیدا شده  و توانسته است در این مدت چهره ها و شخصیت های بسیاری را با خود همراه سازد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
ابوذر خودش خونه اش باشت هست کی میخواست بهش رای بده که این دوباره بخواد به نفع رحیم کنار بره
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1