تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۳۳۵۹۲
در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ایران قوی؛

قدردانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از کانون های مساجد

۰
کبنا ؛
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویر احمد از عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قدردانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (8 اردیبهشت 1400) حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ایران قوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از تلاش‌های ارزشمند کانون مساجد استان در همه زمینه‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی اثرگذار قدردانی می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسجد پایگاه معنویت و دین داری و اخلاق است. اگر کارها با محوریت مسجد و با رنگ و بوی مسجد انجام شود برکات فراوانی خواهد داشت. در مدیریت اجتماعی، مدیریت فرهنگی و سیاسی هم وقتی مسجد محور قرار گیرد برکتی است که در سایر جاها چنین برکتی نخواهد بود.
این استاد حوزه‌ ادامه داد: پیامبر، اسلام قوی و غنی و توسعه یافته را دنبال می‌کرد به همین منظور مسجد را محور قرار داد و اسلام به واسطه همین محوریت رشد و توسعه پیدا کرد و نشان دادیم که با محوریت مسجد به پیروزی‌های زیادی دست یافته‌ایم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون های مساجد باید از ظرفیت ها بیشتر استفاده کرده و موثر باشند و اگر کارها مدیریت و نظارت شود، خدمات بیشتری توسط کانون‌ها ارائه خواهد شد و تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.
حسینی یادآور شد: طبق گزارش ها، کانون مساجد استان در ابعاد مختلف خوب کار کرده چه در ابعاد مادی و معنوی فعالیت‌های صورت گرفته موثر بوده و همه اینها ظرفیتی است که اگر مدیریت خوبی بر روی فعالیت‌ها داشته باشیم خروجی بسیار بیشتری خواهد داشت.
وی افزود: در بحث زلزله سی‌سخت کانون مساجد استان عملکرد اثرگذاری داشت که اقدامات آنها قابل تقدیر است، البته باید کاری کرد که فعالیت‌ها روز به روز زنده‌تر و پویا شوند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید مساجد را فعال کنیم و فعال کردن آنها یک بخش مربوط به کانون‌ها و بخش دیگر پایگاه ها و ائمه جماعات و هیئت امنا است که باید از ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کنند.
حسینی یادآور شد: برخی مساجد فعالیت‌های خوبی دارند و برخی مساجد از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کنند؛ هیئت امنا و کانون مساجد و ائمه جماعات باید حضور بایسته و شایسته در فعالیت‌ها داشته و بیشتر اقدام کنند تا شاهد تغییر و تحول باشیم.
وی افزود: فعال سازی مساجد در دستور کار استان بوده تا بتوانیم از برکات مسجد برای رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد کمال استفاده را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1