تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۳۳۵۵۱
همزمان با افتتاح خط دوغ شیشه ای آبعلی شرکت بهنوش ایران واحد یاسوج؛

بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شرکت بهنوش یاسوج ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛همزمان با افتتاح خط دوغ شیشه ای آبعلی شرکت بهنوش ایران واحد یاسوج، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (8 اردیبهشت 1400) سید سعید هاشمی مدیریت این کارخانه تولیدی با ذکر اینکه اینکه کارخانه در اسفندماه سال 99 بعد از چند ماه تعمیرات اساسی کار خود را آغاز کرد گفت: خط دوغ شیشه ای از سال گذشته به عنوان یکی از پروژه های مهم و اساسی شرکت کار خود را آغاز کرده که در تاریخ 4 اردیبهشت 1400 همزمان با شعار سال، به صورت رسمی وارد عرصه ی تولید گردید.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد طی بازدیدی که از کارخانه داشته اذعان داشت: دوغ آبعلی به خاطر گازدار بودن آن و طعم کم نظیر خود، به عنوان یکی از پر طرفدارترین محصولات بازار به شمار می رود.
وی افزود: محصولات لبنی از حساسیت بالایی برخوردار هستند که به همین خاطر نیازمند رعایت موارد بهداشتی و کیفی با توجه به استانداردهای بین المللی می باشند.
سالار حسین پور ضمن ابراز خرسندی از فعالیت روزانه ی این واحد تولیدی ابراز کرد: چون کارخانجات نیازمند مواد اولیه همچون بطری، درب بطری، شیر و ... هستند قصد داریم شرایطی را ایجاد کنیم که بتوانیم به جای تهیه ی این مواد از دیگر استانها، ظرفیت های خالی استان را ایجاد کنیم تا کارخانجات فعالی مثل شرکت بهنوش ایران بتوانند در حمل و نقل و هزینه های آن، صرفه جویی نمایند و در کنار آن اشتغال زایی در استان رونق بیشتری پیدا کند.
مدیریت واحد تولیدی بهنوش واحد یاسوج به منظور توسعه ی کارخانه و افزایش ظرفیت و تولید و اشتغال زایی و همچنین رفع موانع تولید درخواست ارائه ی تسهیلات با بهره ی کم را از مدیر کل صنعت، معدن و تجارت داشت که ایشان در پاسخ گفت: این مسیر برای شما هموار است و ضمن گرفتن مجوز توسعه، این تسهیلات را برای شرکت شما پرداخت خواهیم کرد.
هاشمی گفت: یکی از موانع تولید برای کارخانجاتی همچون بهنوش، روندهای بروکراسی و اداری طویل و بلندی است که گاها به همین علت، مسائلی همچون توسعه، امنیت و ... به مشکل بر میخورد و این انتظار می رود حدأقل برای کارخانجات فعال، این روندها تسهیل گرانه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1