تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۳۲۶۷۰
با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد؛

چمن مصنوعی «ضرغام آباد» در کهگیلویه افتتاح شد

۰
کبنا ؛صبح امروز یکشنبه ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۰، باحضور فرماندار شهرستان کهگیلویه، امام جمعه، مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان و ریاست دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، رییس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه چمن مصنوعی ضرغام آباد شهرستان کهگیلویه با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی روستای ضرغام آباد با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت: این هدیه کوچکی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جوانان عزیز این روستا است.
 علوی تصریح کرد: ۱۵ پروژه در دست اقدام بود که امروز دهمین چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد و ۵ طرح دیگر در حال ساخت است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستان کهگیلویه بزرگ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه‌های ورزشی در این چهار شهرستان اختصاص داده شد که به محض دریافت زمین پروژه‌ها شروع به کار خواهند شد.
علوی بیان داشت: با این اعتبار نوید و اتفاقات بسیار خوبی در بحث توسعه ورزش و افزایش سرانه ورزشی رخ خواهد داد.
امام جمعه شهر دهدشت در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی روستای ضرغام آباد گفت: ورزش امروز در همه جای جهان تبدیل شده به یک دغدغه مهم برای همه و به تبع آن فوتبال و فوتسال که از پرطرفدارترین ورزش‌ها در سطح جهان هستند.
وحدانی فر تاکید کرد: در جوامع توسعه یافته یکی از مباحث که خیلی مطرح می‌شود این است که ورزش می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش بدهد و در کشور ما با توجه به وجود نسل جوان این امر را می‌طلبد تا مکان ورزشی بیشتر شوند تا جوانان بتواند به جای که در مکان‌ها نامناسب اجتماعی باشند اوقات خود رو به ورزش بپردازند.
امام جمعه شهر دهدشت تصریح کرد: شرایط سرانه فضای ورزشی در شهرستان کهگیلویه در وضعیت مناسبی نبود که به حمدالله با پیگیری مدیران هم کاری جذب اعتباری که از سوی حاج اقا موحد انجام شد ان شاالله شاهد رونق بیشتر ورزش قهرمانی در شهرستان باشیم.
به گزارش کبنا از دهدشت، رضا نیکوی زاده  رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز گفت: اعتبار این پروژه که مربوط به سال 98 است،5000 میلیون ریال است و محل از اعتبارات استانی می‌باشد.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای ورزشی یکی از اهداف مهم ماست افزود: تا کنون 9 زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه به بهره برداری رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
1