تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۲۴۹۲
نخستین شوک ۱۴۰۰ و تکرار یک تذکر؛

یادداشت‌های آزاده نامداری پیدا شد / واکنش سیدحسن خمینی و پرویز پرستویی به فوت آزاده نامداری ( + تصاویر )

۹۳
کبنا ؛ دلیل درگذشت آزاده نامداری منطقاً خارج از همین گمانه زنی‌های یاد شده نیست: خودکشی، قتل، مسمومیت یا دلایل پزشکی دیگر اما تاکید بر یکی از این دلایل، پیش از آغاز بررسی کارشناسانه نمی‌تواند منطقی و طبیعی باشد.
 به گزارش کبنا، هنوز بررسی‌ها از درگذشت شوک آور مجری سابق و مشهور تلویزیون آغاز نشده فضای مجازی پر شده از احکام قطعی درباره دلایل آن. یکی می‌گوید به دلیل اخراج از صدا و سیما خودکشی کرده، یکی می‌گوید فشار روانی ناشی از تهمت‌ها و قضاوت‌ها او را از پا درآورده. یکی از مسمومیت و حتی قتل سخن می‌گوید و... 
 پرداختن به چنین اتفاق ناگهانی در فضای مجازی فی نفسه نه خوب است نه بد. زندگی و مرگ چهره‌های مشهور طبیعتاً همیشه در معرض مشاهده و داوری افکار عمومی است. فضای مجازی هم که نبود همین حجم از اظهار نظر و داوری در فضای واقعی یا رسانه‌ها وجود داشت. با ظهور شبکه‌های اجتماعی این امر فقط آشکارتر و فراگیرتر رخ می‌دهد.
 بنابراین مشکل نه وجود فضای مجازی بلکه در نوعی آموزش تخصصی و تربیت عقلانی و منطقی است که در درجه اول متوجه منابع رسمی منتشرکننده این اخبار است. آن «منبع آگاهی» که در همان دقایق اول از خودکشی متوفا سخن می‌گوید، آن رسانه‌ای که با تکیه بر این منبع آگاه این خبر را منتشر و بعد حذف می‌کند و نهایتاً آن شهروندی که بر همین مبنا و با تکیه براطلاعات دیگر و تفاسیر شخصی‌اش که صرفاً در ظرف «ذهن» سازگار به نظر می‌رسند بدون اینکه در عالم «واقع» حقیقت داشته باشند، ماجرا را تحلیل می‌کند، جملگی دچار همین ضعف هستند.
  البته دلیل درگذشت این مجری مشهور منطقاً خارج از همین گمانه زنی‌های یاد شده نیست: خودکشی، قتل، مسمومیت یا دلایل پزشکی دیگر اما تاکید بر یکی از این دلایل، پیش از آغاز بررسی کارشناسانه نمی‌تواند منطقی و طبیعی باشد. توجه به این نکته نیز مهم است که مرحوم «نامداری» یک چهره سیاسی هم نبود که مساله چگونگی درگذشتش حساسیت برانگیز و در معرض برخی ملاحظات مربوط به قدرت باشد. او مانند یک شهروند عادی زندگی متعارف و معمول خود را داشت و طبیعتاً زندگی او جز در برهه‌ای که فیلمی از یک سفر خارجی‌اش منتشر شد مستعد حساسیت‌های سیاسی نبود.
 مساله اصلی در این موارد تعلیق و تعویق قضاوت غیر مستند تا اعلام رسمی کارشناسانه است. چیزی که ظاهراً ساده اما به غایت برای ما دشوار است!
 
 پیکر آزاده نامداری آماده تحویل به خانواده‌اش است / فرضیه خودکشی تقویت شد
 سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با توجه به انجام معاینات و آزمایش‌ها در حال حاضر منع و محدودیتی برای تحویل پیکر آزاده نامداری به خانواده‌اش وجود ندارد.
 قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت وگو با فارس درخصوص آخرین وضعیت پرونده فوت آزاده نامداری گفت: پزشکی قانونی کار خود را برای مشخص شدن علت تامه فوت آغاز کرده است.
 وی افزود: آزمایش‌های مرسوم برای مشخص شدن علت فوت در حال انجام است و پزشکی قانونی با دقت در حال انجام این موضوع است.
 شهریاری درخصوص اینکه مدت زمان معلوم شدن جواب آزمایش‌ها چقدر است گفت: هر آزمایش مدت زمان متفاوتی دارد و پروسه متفاوتی برای حصول نتیجه طی می‌شود.
 سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص تحویل پیکر متوفی به خانواده‌اش نیز گفت: از نظر قضایی هیچ منع و محدودیتی برای تحویل جسد به خانواده متوفی وجود ندارد. 
وی گفت: هر زمان که خانواده مرحومه آمادگی انجام تدفین وی را داشته باشند می‌توانند پیکر نامداری را تحویل بگیرند.
 
پزشکی قانونی: «نامداری» باردار نبوده است
 مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: مجری سابق صدا و سیما باردار نبوده است.
 مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، در خصوص آخرین اقدامات پزشکی قانونی بر روی پیکر آزاده نامداری اظهار داشت: آزمایشات پزشکی قانونی نشان می‌دهد که مجری سابق صدا و سیما باردار نبوده است و هیچ گونه علائم بارداری در رحم متوفی مشاهده نشده است.
 فروزش ادامه داد: نتیجه آزمایشات سم شناسی در رابطه با تعیین علت فوت طی روزهای آتی بر اساس نوع آزمایشات مشخص خواهد شد و نتیجه آن به مقامات قضایی اعلام می‌شود.
 
 پرویز پرستویی: حداقل روح آزاده نامداری را آسوده بگذاریم + عکس
پرویز پرستویی، در صفحه شخصی اینستاگرامش، خواستار آن شد تا فعالان فضای مجازی، حداقل، روح جداشده از پیکر آزاده نامداری را آسوده بگذارند.
 در ادامه واکنش هنرمندان به درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون، پرویز پرستویی، بازیگر باسابفه کشورمان هم، متنی اینستاگرامی را منتشر کرد.

   
 پرستویی در متن اینستاگرامی‌اش نوشته است:
 «دختری و مادر فرزندی از جهان هستی رفته و از الان، پیکر بی‌جانش، دوباره ملعبه بازی ناجوانمردانه ما مجنونان مجازی شده. کاش حداقل روح جدا شده از پیکرش را آسوده بگذاریم و برتر از آن لحظه‌ای بندیشیم به روح و روان فرزند به‌جای مانده‌ای که به جای زمزمه دلنشین مادر، در این ایام هول و ناباوری و بی‌پناهی، عقده‌های متعفن کارشناسی امثال من درباره عزیزترین از دست‌داده را می‌شنود و می‌خواند.
 اف بر من و آن تفکر همیشه خرسند از مشکل‌دار شدن دیگران، واقعاً تأسف اصلی نه بر آزاده نامداری، بلکه بر انسانیت از دست رفته خودم.»
  
واکنش شبنم مقدمی به درگذشت آزاده نامداری/ مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را!

  


شبنم مقدمی بازیگر سینما در پی درگذشت آزاده نامداری در اینستاگرام نوشت: «مبادا دهان ببندید!...مبادا دست بردارید از لیچار گفتن!...مبادا تمام کنید نفرت و لجن‌پراکنی را! حتی حالا که طعمه‌تان روی تخت ِ مرده شورخانه افتاده!
 بگویید! باز بگویید کجا چه گفت؟ کجا چارقدش را باد برد؟ کدام مردی را دوست داشت؟ بگویید آدم فلان جناح بود. به او بگویید «دولبریتی»! زبان و قلم‌تان را بسپارید دست جریانات معلوم‌الحال و آبرویش را بی‌رحمانه کالبدشکافی کنید!
 بنشینید جای خدا و اشتباهاتش را قضاوت و تنبیهش کنید! مبادا شرم‌تان بیاید؟! مبادا یادتان بیاید در بسیار بسیار موارد صدبار از او بدتر و غلط‌تر عمل کرده و می‌کنید!؟ مبادا لحظه‌ای ...تنها لحظه‌ای! به دخترک ِ مادرمرده‌اش رحم‌تان بیاید؟!
 بیفتید به جان عزت و آبروی مرده و زنده آدم‌های به هر دلیل صاحب‌نام. کم نگذاریدها! هرچه فحاش‌تر...هرچه وقیح‌تر، برنده‌تر!
 راستی چه بر سرمان آمده؟! کی حال و روزمان این شد؟! کی سرتاپای‌مان شد کینه و نفرت ِ بی دلیل و بی ثمر!؟ کی شدیم قاضی‌القضات؟! کی شدیم دانای کُل و معصوم و خطاگیر؟ به کدام اجازه؟
 خدایا برس به فریادمان. شفای عاجل روح و روان و دل ودرون می‌خواهم از تو، به اصرار، حتی پیش از شفای جسم.»
 مقدمی در بخش دیگری از این متن اعتراض‌آمیز نوشته است: «آن‌چه نوشتم نه به دفاع از ایشان و عملکرد و نوع و نحوه زندگی و مرگشان، نه به نقدِ ایشان (که هیچکدامش به هیچکدام ِ ما مربوط نبوده و نیست!) بلکه در سوگ و رثای سقوط ارزش‌های اخلاقی و انسانی در خود ماست.»
 
 
موضوع خودکشی آزاده نامداری از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است / کشف دست نوشته‌های مرحوم نامداری/ فرضیه قتل منتفی شد

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران درمورد آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری گفت: وقوع قتل یا دگرکشی کاملاً منتفی است و موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.
  محمد شهریاری افزود: با بررسی‌های همه جانبه انجام شده از صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی قانونی در محل فوت، با توجه به اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد، به دست نیامد؛ بنابراین وقوع قتل یا دگرکشی کاملاً منتفی است.
 سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و داروهای موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است؛ بنابراین موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.
وی تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص این موضوع تحت نظر مقام قضایی در حال انجام است./ایرنا
  
 
واکنش سیدحسن خمینی به فوت آزاده نامداری

سید حسن خمینی به درگذشت آزاده نامداری، مجری سابق صداوسیما واکنش نشان داد.

 

آزاده نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون درگذشت. آزاده نامداری ازدواج پرحاشیه‌ای با فرزاد حسنی داشت. آزاده نامداری بعد از مدتی از فرزاد حسنی طلاق گرفت. آزاده نامداری بعد از مدتی دوباره ازدواج کرد و از ازدواج دومش صاحب یک فرزند شد. جسد آزاده نامداری امروز در خانه‌اش پیدا شد.
 به گزارش ایرنا، به نقل از منبع آگاه شامگاه هفتم فروردین ساعت ۱۹: ۵۰ دقیقه شب طی تماس یک فرد که خود را پدر آزاده نامداری معرفی کرده، با پلیس ۱۱۰، این فرد اعلام کرده است که پس از ۲ روز بی خبری از دخترم (آزاده نامداری) به منزل او مراجعه کردیم اما با پیکر بی جان او مواجه شدیم. در نهایت به گفته اورژانس به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی‌توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.
 همچنین یک منبع آگاه به مهر اطلاع داد آزاده نامداری خودکشی کرده است. یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.
 
 نظر اورژانس درباره فوت آزاده نامداری
سخنگوی اورژانس کشور: زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته است. خالدی: در ساعت ۱۸: ۳۸ با اورژانس تهران از یکی از برج‌های سعادت آباد تماسی گرفته می‌شود و ماموران اورژانس بلافاصله اعزام می‌شوند.
 مادر خانم نامداری دو روز از او بی خبر بوده است و امروز به منزل او مراجعه می‌کند و با پیکر بی جان او مواجه می‌شود. باتوجه به علایم جسد می‌توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده است و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود. باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ، اظهار نظر کند.
 رئیس اورژانس نیز اعلام کرد: ماموران اورژانس پس از ورود به منزل و تأیید فوت خانم نامداری جسد را بررسی کردند. پیکر خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته و جسد جهت بررسی تخصصی علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است/باشگاه خبرنگاران
 
 آغاز تحقیقات پلیسی درباره مرگ آزاده نامداری
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ «آزاده نامداری»، از مجریان سابق صداوسیما را تأیید کرد. تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است.
 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ "آزاده نامداری"، از مجریان سابق صداوسیما را تأیید کرد.
 در پی کشف جسد آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش، مرکز اطلاع‌رسانی پلییس توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: در ساعت ۱۹: ۵۰ عصر امروز (شنبه، ۷ فروردین) در پی تماس تلفنی پدر مرحوم آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند.
 آزاده نامداریبررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.
 بنابر اظهارات والدین "آزاده نامداری"، همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده، تنها در آپارتمانش حضور داشته که به‌دلیل عدم تماس با والدینش، آن‌ها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او، متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است.
 تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
بیوگرافی آزاده نامداری
آزاده نامداری (۹ آذر ۱۳۶۳ – ۶ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کننده‌ی تلویزیون ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.
 او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.
 در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی به صورت زنده از شنبه تا سه‌شنبه بعد از خبر ۲۰: ۳۰ و در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش می‌شد و سری اول آن تا اول ماه رمضان آن سال ادامه یافت. وی همچنین سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه «شب‌نشینی» از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.
 او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.
 با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه «خانمی که شما باشی» از شبکه دوم سیما پخش گردیده‌است. در تاریخ ۲۵ مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع‌التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست. این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه‌اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.
 نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید. او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.
 نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در در این برنامه به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.
 زندگی شخصی آزاده نامداری
در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت. آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد. وی در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرد.
 انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری
 در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس در حالی که شیشه آب جو فلدشلاشن در دست داشت نشان می‌دهد. انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به «ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند. این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ای شناخته می‌شد که فعالانه از «حجاب کامل» به‌خصوص «چادر مشکی» دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد. گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند. 
آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. در پاسخ، برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانستند و اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از «حجاب کامل» دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر او غیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی لازم است.
 درگذشت آزاده نامداری
به گزارش ایرنا، به نقل از منبع آگاه شامگاه هفتم فروردین ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب طی تماس یک فرد که خود را پدر آزاده نامداری معرفی کرده، با پلیس ۱۱۰، این فرد اعلام کرده است که پس از ۲ روز بی خبری از دخترم(آزاده نامداری) به منزل او مراجعه کردیم اما با پیکر بی جان او مواجه شدیم. در نهایت به گفته اورژانس به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.
همچنین یک ‌منبع آگاه به مهر اطلاع داد آزاده نامداری خودکشی کرده است. یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
لیلا
Iran, Islamic Republic of
خداوند روحش را شاد و به خانواده اش صبر عطا کند
Romania
وای بر ما که هر موقع لازم باشه یا نباشه زبان میچرخانیم و هر جور که دلمان میخواهد ب ر اتفاقات نظر میدهیم اصلا هم فکر عواقب پس از آن را نمیکنیم. مادری مهربان چشم از این دنیای کثیف بسته اما ما هنوز بخودمان نیامده ایم و از رنجی که سرنوشت بر نازنین یادگارش تحمیل کرده عبرت نگرفته باز منتظر خواهیم ماند تا یک اتفاق خوب یا خدای نکرده بد بیافتد تا دوباره شروع به حرف پرانی های بیهوده بکنیم. بانو آزاده آزاد شدی از این دنیای پر از لجن. روحش شاد و یادش گرامی.
Iran, Islamic Republic of
متسفانه بعضی ها اینجور رفتارا رو میکنن ک اصلا شایسته نیست
ثریا
Iran, Islamic Republic of
خدامیداندچجوری فوت کرده امیدوارم خودکشی نباشه
Iran, Islamic Republic of
علم روانشناسي انگ زن قه منحرف داروي اعصاب پرعارضه و ميل به دارو و خودكشي و تخريب
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
آزاده جان حق داری زندگی زیبا نیست خدا میداند با تو چه کردن من خوب میفهمم خستگی یعنی چه خوب میدانم جرم تنهایی چیست وتو کسی بودی که روحیه لطیفی داشتی و درک تو را کسی عهد دار نبود بخواب عزیزم که من هم خسته از دیگرانم شاید هیچ نمی دانیم که زندگی پر شورت به آخر رسید بدون هیچ واژه
Iran, Islamic Republic of
اشکام بند نمیاد خیلی‌ تلخه خدا بیامرزدش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتفاق جالبی نبوده ولی چندش آور تر وجود دولیبریتها و اظهار نظراتشان هست ، کلا جامعه و فرهنگ ایران رو به لجن کشیدن خدا کلهم محوشون کنه ننگ ایرانن
رضا
Iran, Islamic Republic of
مجری غیر منتظره


غیر منتظره

رفت،،
حسام
Iran, Islamic Republic of
خدابیامرزه نامداری رو مردم اون بازیگرایی که خودشونو توهمین ایران لخت میکنن راه میرن نمیبینن یاهمین خواننده های زن که بدون پوشش میان ومیزن اونوقت این بنده خدارو قضاوت کردن خداازشون نگذره باابروی چنین انسان هایی بازی کردن
لیلا
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام به خاطر خانم نامداری بگم که بنده خداهرجوربوده باخونوادش بوده برا چی به بازی گرای دیگه حرف درست نمیکنن که عکاسی بی حجابشون روتوفضتی مجازی پخش میکنن چرا اونا ممنوع البازی نمی شن مثل لینداکیانی
ایرج میر از زابل
Iran, Islamic Republic of
سلام برتمام دوستان دلم میسوزه برای خانم نامداری چون جوان بو من خودم دوساله مریض هستم ناراحتی اعصاب داشتم خوب شدم ولی این خبر کلی منو بهم ریخت دعا کنید یه سوره حمد یه صلوات بخونید براش بخدا خیلی سخته یه دقیقه اون دنیا سخته همین الان فک کنید یه دقیقه اون دنیا چه حالی میشید برای شادی روحش صلوات الهم صلی محمد وآل محمد😔🇮🇷🇮🇷🇮🇷😥
ایرج میر از زابل
Iran, Islamic Republic of
سلام برتمام دوستان دلم میسوزه برای خانم نامداری چون جوان بو من خودم دوساله مریض هستم ناراحتی اعصاب داشتم خوب شدم ولی این خبر کلی منو بهم ریخت دعا کنید یه سوره حمد یه صلوات بخونید براش بخدا خیلی سخته یه دقیقه اون دنیا سخته همین الان فک کنید یه دقیقه اون دنیا چه حالی میشید برای شادی روحش صلوات الهم صلی محمد وآل محمد😔🇮🇷🇮🇷🇮🇷😥
ایرج میر از زابل
Iran, Islamic Republic of
سلام برتمام دوستان دلم میسوزه برای خانم نامداری چون جوان بو من خودم دوساله مریض هستم ناراحتی اعصاب داشتم خوب شدم ولی این خبر کلی منو بهم ریخت دعا کنید یه سوره حمد یه صلوات بخونید براش بخدا خیلی سخته یه دقیقه اون دنیا سخته همین الان فک کنید یه دقیقه اون دنیا چه حالی میشید برای شادی روحش صلوات الهم صلی محمد وآل محمد😔🇮🇷🇮🇷🇮🇷😥
ایرج میر
Iran, Islamic Republic of
سلام بردوستان عزیزم یه صلوات بگیم برای سادی روح آزاده الهم صلی محمد وآل محمد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید همسر ایشان که میدانسته داروی اعصاب و روان مصرف میکنه اولا حتی اگر آزاده گفته نباید بچه را میبرد دوما باید قبل از اینکه بره شمال میرفت دم در خانه مادر زنش و برای اونها ماجرا را میگفت و مادر زنش را خانه آزاده میبرد و بعد به شمال میرفت
مریم علی اصغری
Canada
روحت شاد
ازاده
Iran, Islamic Republic of
روان پزشکی غیر از،بر چسب،وقرص، چه دستاوردی برای بشر داشته است،من خیلی ها رادیدم،مه با همین،قرص ها خودکشی کردند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1