تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۲۱۸۹
سردار سلامی فرمانده کل سپاه به شهر زلزله‌زده سی‌سخت سفر کرد

سفیر رهبر انقلاب در سی‌سخت حامل چه پیامی بود؟ ( + فیلم و تصاویر )

۱
کبنا ؛سرلشگر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه که حامل پیام مقام معظم رهبری برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر زلزله‌زده سی‌سخت بود، به این استان سفر کرد.
   
فیلم) سفر سردار سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران به شهر زلزله‌زده سی‌سخت
 
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح روز پنجشنبه ( 28 اسفند ماه 99) همزمان با نزولات آسمانی و در روزهای آخر سال، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران که حامل پیام و سفیر مقام معظم رهبری بود به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کرد.  بازدید و بررسی مسائل مناطق زلزله زده سی سخت، حضور در آیین توزیع بسته‌های معیشتی و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، بازدید از طرح‌های عمرانی استان و کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی یاسوج از جمله برنامه‌های سردار سلامی بود.

سپاه و بسیج تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده سی سخت می‌مانند
  

سردار سلمانی فرمانده کل سپاه گفت: سپاه و بسیج تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده سی سخت می‌مانند و به افرادی که زندگی آنها تحت تأثیر این زلزله قرار گرفته کمک خواهد کرد.
 سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در بدو ورودبه فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر مسائل منطقه زلزله زده سی سخت بررسی و کمک‌های سپاه با همکاری نیروهای سپاه و بسیج بین مردم این مناطق توزیع خواهد شد.
 وی بیان کرد: سپاه و بسیج تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده سی سخت می‌ماند و به افرادی که زندگی آنها تحت تأثیر این زلزله قرار گرفته کمک خواهد کرد.
  
زدودن فقر از سیمای جامعه جزو اولویت‌های اصلی سپاه است

   


فرمانده کل سپاه گفت: یکی از اولویت‌های مهم سپاه در سال ۱۴۰۰ زدودن فقر از سیمای جامعه و مردم است.
 سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های عمرانی سپاه فتح گفت: از بدو زلزله سی سخت سپاه و بسیج در منطقه حضور پیدا کردند و به خدمات رسانی به زلزله زدگان پرداختند و این خدمات تا پایان ادامه دارد.
 وی بیان کرد: مسئولان مختلف استان و قرارگاه خاتم با تمام تجهیزات وارد صحنه شده و این ماجرا را به شکل مناسبی مدیریت کردند.
 سردار سلامی گفت: تلاش می‌کنیم در نوسازی و بازسازی و مرمت خانه‌های زلزله زدگان سهم قابل ملاحظه‌ای را بر عهده بگیریم و بخشی از توان قرارگاه خاتم، گروه‌های جهادی و بسیج و سایر نهادها بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم. 
فرمانده کل سپاه یادآور شد: مأموریت داریم هر آنچه امکان دارد برای سرپناه مردم سی سخت ایجاد کنیم و تا پایان کار می‌ایستم و تا جایی که شرایط جوی امکان کار را می‌دهد فعالیت‌ها را ادامه دهیم.
 وی تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم این خانه‌ها را اتمام و جشن بگیریم.
 وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم سپاه در سال ۱۴۰۰ زدودن فقر از سیمای جامعه و مردم است.
 سردار سلامی گفت: فقر را دشمن خود می دانیم و رهبر انقلاب نیز بر رفع فقر و محرومیت زدایی در کشور تاکید دارند.
 وی افزود: تمام یگان‌های رزم و جهادی و...سپاه در قضیه مهم محرومیت زدایی سهمی دارند و سال ۱۴۰۰ قوی‌تر وارد عمل خواهیم شد.
  
دستور ویژه رهبر انقلاب برای رسیدگی به سی سخت زلزله زده

  

فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت از دستور وِیژه رهبری برای رسیدگی به این شهر خبر داد.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی در ادامه گفت: به زودی ۳۰۰ کانکس توسط سپاه پاسداران وارد منطقه می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اهدف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش می‌کنیم از مشکلات مردم زلزله زده سی سخت گره گشایی و شرایط زندگی با کمک سپاه و بسیج برای مردم آسان شود. 
سرلشکر حسین سلامی هدف اصلی سفر را به این استان بازدید و سرکشی از مناطق زلزله زده شهرستان سی سخت عنوان کرد و گفت: با انجام یک سلسله کمک‌هایی که می‌تواند تا حدودی شرایط زندگی را برای مردمی که تحت تأثیر زلزله قرار گرفته‌اند آسان‌تر کند در کنار مردم هستیم.
سردار سلامی با بیان اینکه هیچ منتی برای ارائه امکانات به مردم زلزله زده وجود ندارد، اضافه کرد: همه چیز ما برای مردم است و ما برای این مردم با همه توان تلاش می‌کنیم.
 وی اضافه کرد: من سفیر رهبرم؛ آمده‌ام تاپیغام همدلی و ابراز محبت ایشان را به شما ابلاغ کنم؛ تا آخر در کنارتان خواهیم بود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به فضل الهی تلاش می‌کنیم که از نزدیک مشکلات را ببینیم و به زودی یک سلسله کمک‌هایی که می‌تواند تا حدودی گره گشای برخی از مشکلات باشد به این منطقه گسیل بداریم و دوستان ما در سپاه استان و برداران بسیجی ما بتوانند این کمک‌ها را جاری کنند و تا حددودی بار از دوش مردم برداشته شود.

 همچنین در سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سی سخت؛ ۳۷۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب و با حضور جمعی از مسئولان به زوج‌های جوان استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.
این اقلام شامل یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه است و ارزش این اقلام را در مجموع ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شد.
سال ۱۴۰۰‌ سال تحقق وعده‌های سپاه برای خدمت رسانی به مردم است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سال ۱۴۰۰ سال تحقق وعده‌های سپاه برای خدمات رسانی به مردم است و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
 سرلشگر حسین سلامی در آیین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و اهدای ۳۰۰۰ بسته معیشتی کمک مؤمنانه درشهر زلزله سی سخت افزود؛ خدا را شاکرم که در جمع مردم دنا که این مدت شرایط سختی را تجربه کردند حضور یافتم.
 وی بیان کرد؛ سفیر رهبر معظم انقلاب به شهر سی سخت هستم و معظم له دستور فرمودند که تمام امکانات و تجهیزات خود را برای کمک به مردم زلزله زده بسیج کنید.
 وی ابراز داشت؛ مطمئن باشید ما مردم زلزله زده سی سخت را رها نمی‌کنیم و تنها نمی‌گذاریم و این را از سقای دشت کربلا آموخته‌ایم.
 سردار سلامی بیان کرد؛ از اینکه مسولان استان با وحدت مثال زدنی در این حادثه تلخ به خوبی عمل کردند خداوند را شاکر هستم.
 وی گفت؛ از نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه سی سخت که در کنار مردم هستند و ما را در ادامه کمک رسانی تشویق می‌کردند تقدیر می‌کنم.
 وی بیان کرد؛ از استاندار، فرمانداران، هلال احمر، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، همکاران عزیزم در سپاه فتح، سردار خرم دل، سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، سردار شهابی فر و همه مسولان استان سپاسگزارم.
 فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد؛ ان شالله جشن تکمیل شدن همه این خانه‌ها را تا سال آینده می‌گیریم و مشعل‌های امید را روشن نگه می‌داریم.
 وی تصریح کرد؛ کشور ما دارای ظرفیت‌های عظیمی است و می‌تواند در همه بخش‌ها خودکفا باشد.
 سردار سلامی ابراز داشت؛ ما تا آخر خواهیم ایستاده و آمده‌ایم بگوییم هر چه توان داشته باشیم وارد سی سخت می‌کنیم و در کنا ر سایر دستگاه‌ها و نهادها کمک خواهیم کرد.
 وی تصریح کرد؛ سال ۱۴۰۰ سال تحقق وعده‌هایی است که به مردم می‌دهیم و قرارگاه آبادانی. بسیج سازندگی. بنیاد مسکن و نهادها و دستگاه‌های استان و خیرین دست در دست هم سی سخت را می‌سازیم.
 سردار سلامی گفت؛ بنابر دستور رهبر انقلاب و در اولین قدم ۳۰۰ دستگاه کانکس توسط سپاه در مسیر سیسخت قرار دارد و امیداریم به زودی برسند و مردم در آنها مستقر شوند.
 وی گفت؛ امروز کلنگ یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی را در یاسوج به زمین خواهیم زد.
همچنین ۳ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1