تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۱۵۴۸
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۶۵ فقره سرقت در یاسوج

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۲ سارق و ۴ مالخر حرفه ای سیم برق و کابل مخابراتی با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و قطعی مکرر برق در سطح شهرستان "بویراحمد" موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده ۱۲ نفر سارق و ۴ مالخر را شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی به صورت همزمان دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۶۵ فقره سرقت سیم برق هوایی و کابل مخابراتی در سطح شهرستان "بویراحمد" اعتراف و یک هزار و ۵۰۰ کیلو سیم برق هوایی و کابل مخابراتی از نوع مس، ۲ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه کامپیوتر با تجهیزات کامل، لب تاپ، پمپ آب، شیرآلات ساختمانی، چمن‌زن بزرگ، وسایل آرایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم ماشین سنگین و ۱۶ دستگاه کارتخوان از آنان کشف و ضبط کردند.
مصطفایی در پایان با اشاره به اینکه کار‌شناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1