تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۵۰۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و حمایتی در سی سخت

۰
کبنا ؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی میان زلزله زدگان شهر سی سخت و روستاهای اطراف آن توزیع کرده است.
به گزارش کبنا نیوز، حسین کلانتری روز دوشنبه (۱۱ اسفندماه 99) اظهار داشت: قیمت هر بسته حمایتی حدود ۶ میلیون ریال تخمین زده شده است.
وی افزود: امروز نیز سه هزار بسته معیشتی ( گرمایشی، بهداشتی و غذایی ) به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال میان زلزله زدگان سی سخت توسط وزارت کار توزیع شد.
کلانتری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویژه تقدیر کرد و افزود: لیست افراد نیازمند در مناطق زلزله زده تهیه شده و بر اساس نیازمندی ها اقلام توزیع می شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه به نیازمندان و شناسایی آن ها را از اولویت ها دانست.
وی عنوان کرد: همچنین باید رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثار گران در مناطق زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف آن بطور در دستور کار باشد.
کلانتری ادامه داد: خود را در مقابل جان و مال مردم مسئول می ‌دانم و با تمام توان در کنار زلزله زدگان خواهم بود.
وی با اشاره به ساخت و سازهای منازل خسارت دیده، تاکید کرد: ساخت منازل جدید باید بر اساس اصول فنی و مهندسی باشد و سازه ها متناسب با بافت این منطقه به کار برده شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری بی نظیر مردم سی سخت، گفت: چنانچه همکاری و همدلی مردم زلزله زده وجود نداشت، نمی توانستیم بر این بحران غلبه کنیم.
بنا براین گزارش، هم  اکنون ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در شهرستان دنا مشغول آواربرداری است و براساس برنامه ریزی انجام شده تعداد تجهیزات آواربرداری تا پایان هفته جاری افزایش می یابد.
در این مدت همچنین چهار هزار و ۸۰۰ تخته چادر و ۹ تن پوشش نایلونی برای اسکان اضطراری در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.
زمین لرزه سی سخت خسارت جانی نداشت اما ۶۳ نفر مصدوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1