تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۹۳
کبنا گزارش می دهد؛

آقای شهردار! حقوق کارگران زحمتکش شهرداری دوگنبدان «بازی سیاسی» نیست / پاسخگو باشید

۰
کبنا ؛
کارگران شهرداری دوگنبدان طی یکسال اخیر بارها نسبت به عدم پرداخت دستمزد و حقوق خود اعتراض و اعتصاب کردند، و این موضوع از سوی مراجع قانونی پیگیری شده است، با این حال هنوز نسبت به پرداخت حقوق آنها تعلل صورت می گیرد، از طرفی حقوق کارگران، با وجود تورم های شدید این چند ساله هیچ تغییری نکرده است.
طی یکی دو سال اخیر، جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شده، همچنین مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز در خصوص حقوق کارگران شهرداری بارها پیگیری کرده و این مسئله را گوشزد کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، احمد روانبخش مدیر روابط عمومی شهرداری دوگنبدان که طی هفته های اخیر استعفای خود را تقدیم کرده بود، در نامه ای خواستار بازرسی و پیگیری حقوق کارگران شهرداری شد.
بسمه تعالی
مدیر کل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد
ضمن عرض سلام و ارادت خدمت حضرتعالی به استحضار می رسانم شهردار  دوگنبدان به واسطه عدم توان پرداخت حقوق پرسنل زحمت کش شهرداری از ابتدای سال ۹۸ به قطع مزایایی حقوقی از قبیل نوبت کار، سختی کار، حق فنی و حق تلفن و سنوات بسیجی فعال  کارگران  این سازمان اقدام کرده است. از تیرماه ۹۸ جلسات متعدد در فرمانداری و دفتر مدیر کل  امور شهری و شوراهای استانداری و اداره کار شهرستان و استان برگزار گردید. در هر جلسه شهرداری موظف گردید مزایای فوق را به احکام باز گرداند. همچنین از وزارت کار استعلام گردید که وزارت خانه قطع مزایای فوق را خلاف قانون تشخیص داد. در ۲۶ اسفند ماه ۹۸ جلسه کمیسیون کارگری استان با شورای تامین استان برگزار و مجدد تاکید شد مزایای فوق قانونی است و در ۲۵ اردیبهشت ۹۹ مدیر کل کار تعاون و رفاه اجتماعی مجدد طی مکاتبه ای خواستار بازگرداندن مزایای فوق شد. تا آذر ماه ۹۹ شهردار از این مکاتبات سرپیچی کرده است، که عده ای از کارگران در اداره کار طرح دعوی نموده و از طریق اجرای احکام دادگستری مزایای معوقه فوق را از حساب شهرداری برداشت نمودند. شهردار به واسطه این احکام، شهرداری را میلیاردها تومان در وجه پرسنل بدهکار کرده است! این تعویق در احقاق احکام واصله شائبه سیاسی کاری شهردار را به وجود می آورد قریب به یقین وی قصد دارد تا نزدیکی انتخابات پیش رو این حکم را معلق نگه دارد که از آن در راستای اهداف سیاسی خود سو استفاده نماید.
حقیر در تمام جلسات به عنوان نماینده کارگران حضور داشته ام و نیک میدانم که حقوق عده کثیری از پرسنل زحمت کش شهرداری دوگنبدان با حقوق آنها در سال ۹۶ تفاوتی نکرده است. از شما به عنوان پرچم دار عدالت اداری انتظار می رود که در احقاق حقوق این پرسنل مظلوم که بر اثر تنگنای اقتصادی زندگیشان ضربه مهلکی خورده است، ما را یاری نمایید و از سواستفاده و سیاسی کاری آقایان جلوگیری نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیمون
Iran, Islamic Republic of
این یه سال رسانه ایش میکردی . نه وقتی که بهم پریدین و نزدیک انتخاباته و ثبت نام کردی و یکی شانتاژت کرده.
Iran, Islamic Republic of
شهردار گچساران را با قوم و خویش هاش و خودش عاملی مقدم پروژه های را با هم تقسیم می کنند ..
United Kingdom
یه مورد بگو. فقط اینجور سخن میگن
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ظفری واقعا زحمت میکشید احسنت بر تلاش شما
این آقا حتما خصومت شخصی داره
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون؟؟؟؟!!!! بعد چطور میگه دکترا ندارم
؟؟؟؟نهههه اصلا
Iran, Islamic Republic of
وقتی بدون هیچ سابقه مدیریتی و اجرایی شهردار شده،بیش از این انتظاری نیست.خدا بده شانس...والا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1