تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۳۱۲۳۴
در نشست جمع بندی سفر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مسئول راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج شد ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد مسئول راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج شد.
به گزارش کبنا، محمد مخبر دزفولی در نشست جمع بندی سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات انجام شده از طرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت گفت: از همان ساعات اولیه گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده شهرستان دنا حضور یافتند و به ارائه خدمات پرداختند.
 وی گفت: تعداد ۱۰۰ دستگاه کانکس جهت اسکان موقت خانواده‌های آسیب دیده در زلزله تأمین شده و تا روز ۵ شنبه انتقال این تعداد کانکس به شهرستان دنا به پایان می‌رسد.
 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در ادامه با تاکید بر ضرورت مدیریت صحیح توزیع این تعداد کانکس بین افراد آسیب دیده از زلزله گفت: ستاد آمادگی تأمین کانکس در صورت نیاز را دارد.
 مخبر به کمک ده میلیون تومانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منازل مسکونی آسیب دیده در زلزله شهرستان دنا خبر داد و گفت: تعداد ۳۲ هزار خانوار روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از طرف ستاد اجرایی فرمان امام بیمه شده‌اند که ۶ هزار از این خانوار در شهرستان دنا هستند و به هر خانواده روستایی بیمه شده آسیب دیده در زلزله مبلغ ۲۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.
 وی با اشاره به اینکه اولویت و محور فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) موضوع اشتغال است گفت: کارخانه آب معدنی تعاونی شهر سخت که اکثر مردم این شهر در آن عضو هستند، با همه مشکلات راه اندازی می‌شود.
 مخبر در ادامه به راه اندازی کارخانه قند یاسوج گریزی زد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هر نوع فعالیتی انجام داده ‌است به صورت ایجادی بوده و کار از صفر تا صد توسط ستاد انجام می‌شود.
 وی گفت: برای راه اندازی کارخانه قند یاسوج باید موضوع توسعه فنی، مسائل حقوقی و تأمین مسائل مالی را باید در نظر داشته باشیم. 
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در صورتیکه در این سه مورد مشکلی به وجود نیاید کارخانه قند یاسوج توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را‌ه‌اندازی می‌شود.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به خدمات ارائه شده از طرف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق زلزله زده شهر سی سخت گفت: در موضوع راه اندازی کارخانه قند یاسوج با تمام توان در کنار ستاد اجرایی فرمان امام خواهیم بود و امیدواریم این کارخانه ظرف سه ماه آینده وارد فاز اجرایی شود.
 حشمت الله صمیمی‌دوست معاونت اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ تا ۱۰ در منابع آبی و نفت و گاز ۲۵ درصد و در جنگل و مراتع رتبه اول کشور را داریم، گرچه در طول ۴۲ سال گذشته از انقلاب گام‌های بلندی برداشته اما همچنان عمق محرومیت در این استان قابل لمس است.
 وی گفت: با توجه به سابقه مثبت ستاد اجرایی فرمان امام در ایجاد اشتغال و فعالیت‌های جهادی انتظار داریم در راه اندازی این کارخانه کمک کنید تا مجدد این کارخانه فعال و دغدغه کارگران و مردم خل شود.
 نماینده بانک تجارت در این نشست اظهار داشت: برای راه اندازی کارخانه قند یاسوج با هلدینگ های اقتصادی وارد رایزنی شدیم و یکی از این مجموعه‌ها ستاد اجرایی فرمان امام بود. 
وی گفت: کار راه اندازی کارخانه قند یاسوج با توجه به فنی بودن موضوع از عهده بانک تجارت خارج است و باید چنین کاری توسط یک نهاد تخصصی انجام شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردان آهنین ودرودبرمردان خستگی ناپذیرهمچون طلایی عزیزخسته نباشیددلاوران فی سبیب الله به امیدحق تاآخرخرداد99بایدشیپورصبحگاهی کارخانه قندیاسوج همچون سال 1342درگوش بازماندگان مردان آن زمان نواخته شودانشاالله
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1