تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۶۴
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به سی سخت سفر می کند/ انتخاب وزیر راه و شهرسازی به عنوان معین سی سخت

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به سی سخت خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، فرماندار دنا، دادستان مرکز استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولان دستگاه های خدمات رسان در محل فرمانداری دنا برگزار شد.
کلانتری در این نشست با اشاره به اینکه شهر سی سخت در سال ۹۶  زمین لرزه ۵.۲ ریشتری را تجربه کرده و در آن زمان ۳ نفر بر اثر زلزله فوت کردند، اظهار داشت: شب گذشته زمین لرزه ای در مقیاس ۵.۶ ریشتر رخ داد که تاکنون تلفاتی نداشته و ۶۳ نفر مصدوم شدند.
نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه در وهله نخست امداد و نجات و نجات مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف در اولویت بود، افزود: پس از آن خدمات رسانی و تامین آب، برق و گاز مردم مدنظر قرار گرفت.
کلانتری بیان کرد: تامین اقلام اولیه از جمله چادر، پتو، زیرانداز و ...و ساماندهی امکانات و اسکان آسیب دیدگان در اولویت دوم بود.
وی با تاکید بر اینکه تمامی مسیرهای شهرستان دنا باز است، عنوان کرد: هیچگونه مشکل بهداشتی و درمانی و غذایی(از لحاظ چادر، پتو و مواد غذایی) نداریم.
کلانتری بر توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تاکید کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان به گونه ای اقلام را توزیع کنند که همه مردم از آن بهره مند شوند.
نماینده عالی دولت در استان، گفت: در تماس های  تلفنی که با رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس دفتر رئیس جمهور و دیگر مسئولان داشتیم تاکید شد که در شهر سی سخت آسیب جدی و منازل مسکونی غیر قابل استفاده هستند.
کلانتری گفت: به دستور رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی مامور پیگیری مشکلات و معین استان برای بررسی وضعیت زلزله در شهر سی سخت و روستاهای اطراف انتخاب شد.
وی با بیان اینکه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مسیر استان است، تصریح کرد: همه مدیران و نیروهای خدماتی که وارد سی سخت می شوند با هدف کمک به این مردم در سی سخت و روستاهای اطراف حضور می یابند.
کلانتری تصریح کرد: آنچه مهم است خدمات دهی و توزیع امکانات بین مردم زلزله زده است و وجود انسجام و هماهنگی بین مدیران ضروری است.
وی تصریح کرد: ستاد خدمات رسانی با مدیریت فرماندار دنا برای ساماندهی و خدمات رسانی تشکیل و همه موظفند زیر نظر یک مدیریت واحد عمل کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری هر ساعت پیگیر وضعیت مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف هستند، گفت: مردم شهر سی سخت شریف، نجیب و فرهنگی هستند و باید هم در حد توان و در شان و جایگاه این مردم به آنها خدمت کنند.
کلانتری تاکید کرد: اگر مردم ناراحت اند و با تندی سخن گفتند حق دارند و باید همه دست به دست هم دهیم و مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تشکر دارد امیدواریم که کمک شود تا بقیهدمنازل و روستاهای اطراف مقاوم سازی شوند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1