تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۳۰۶۷۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

قول مساعد معاون وزیر ورزش برای احداث سالن ورزشی اختصاصی بانوان در دیشموک

۰
کبنا ؛ معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست استاندار برای احداث یک سالن ورزشی اختصاصی بانوان در دیشموک قول مساعد داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مهین فرهاد زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
کلانتری در این دیدار با بیان اینکه براساس آمار تا نقطه مطلوب فاصله داریم، اظهار داشت: انتظار می رود همه کمک کنند و می طلبد ظرفیت ها و قابلیت های استان بیشتر دیده شود.
نماینده عالی دولت در استان ضمن اشاره به وجود قهرمانی های تیم هندبال جوانان خائیز و حضور جوانان این استان در تیم های ملی، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های خوبی در زمینه ورزش های انفرادی است.
وی با بیان اینکه در زمینه ورزش زنان وضعیت خوبی داریم، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای ارتقای بیشتر ورزش بانوان در استان به کار می گیریم.
-
استاندار تاکید کرد: بانوان ورزشکار استان در صورت حمایت می توانند در آسیا و جهان خوش بدرخشند.
کلانتری با اشاره به اینکه مردم منطقه دیشموک در آسیب های اجتماعی خساراتی دیده اند، گفت: احداث یک سالن اختصاصی برای ورزش دختران دیشموک یکی از نیازهای مهم بانوان این منطقه است.
 معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این درخواست استاندار قول مساعد داد که پیگیری های لازم برای احداث این سالن ورزشی در دیشموک را انجام می دهد.
فرهاد زاد در این نشست، اظهار داشت: وجود فضاهای مطلوب ورزشی موجب می شود جوانان بیشتر به سمت و سوی ورزش تشویق شوند.
 معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های بسیار در حوزه ورزش بانوان است، بیان کرد: باید فضا را برای رشد ورزش بانوان در این استان فراهم کرد.
وی گفت: زنان و مردان این استان در رشته های قدرتی فعال هستند و اگر بتوانیم در این حوزه سرمایه گذاری کنیم شاهد رونق ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سرانه ورزش در استان یک مترمربع است ، گفت: از نظر سرانه جزو ۳ استان برتر کشور هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1