تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۳۰۴۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

روشنفکر یکی از نمایندگان شاخص در مجلس، پیگیر و پای کار برای پیگیری مشکلات جامعه روستایی و عشایری کشور به شمار می‌رود

۴
کبنا ؛محمد امید معاون توسعه مناطق روستایی با بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به ملت اسلامی گفت: باید علاوه بر مشکلات مردم خدمات نظام جمهوری اسلامی را نیز بیان کنیم.
   

به گزارش کبنا، امید روز پنجشنبه (16 بهمن ماه ) در آئین افتتاح 35 هزارمین مقاوم سازی مسکن روستایی بخش لوداب، افزود: کارهای شاخص از, طرف دولت تدبیر و امید در این چند سال صورت گرفته که می‌توان به شاخص‌ترین آنها از جمله  گاز رسانی به 86 درصد از مناطق روستایی، پوشش ۹۴ درصدی روستاهای کشور به شبکه آی تی و برخورداری ۷۵ درصد روستاهای کشور از آب آشامیدنی اشاره کرد.
 امید با اشاره به تلاش‌های مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکلات جامعه عشایری و روستایی کشور گفت: به حق می‌توان دکتر روشنفکر را یکی از نمایندگان شاخص در مجلس، پیگیر و پای کار برای پیگیری مشکلات جامعه روستایی و عشایری کشور به شمار می‌رود و جا دارد از پیگیری, و تلاش‌های دلسوزانه ایشان تشکر کنم.
 وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت‌های دولت ساخت مسکن روستایی است و امروز با تلاش نظام جمهوری اسلامی در استان شاهد پایان یافتن ساخت ۳۵ هزار مین واحد مسکونی در استان هستیم.
 محمد امید تصریح کرد: ۵۰ درصد از مسکن مناطق روستایی مقاوم سازی شده  و آثار این کار در وقوع زلزله‌ها و سیل‌ها به خوبی نمایان بود.
 وی گفت: ۵۰ درصد از طرح‌های هادی روستایی در کشور انجام شده است.
 نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: برخی از پروژه‌های عمرانی در حوزه راهسازی روستایی در این 3 شهرستان 30 سال پیش کلنگ زنی شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده‌اند.
 مهدی روشنفکر خواستار تکمیل و بهره برداری راه‌های روستایی این شهرستان‌ها شد و افزود: بسیاری از روستاهای بخش زیلایی، سیلاب کلوار، دلیرچ، روستاهای لوداب، روستاهای جلیل روستاهای سادات محمودی، جلاله و ...از داشتن جاده مناسب محروم هستند.
 وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و دختران این سرزمین به دلیل نبود مدرسه در مقطع متوسطه اول و دوم و نبود خوابگاه شبانه روزی ترک تحصیل می‌کنند و برخی آمارهای باسوادی به واقعیت نزدیک نیست.
 روشنفکر ابراز کرد: تکمیل راه‌های روستایی، احداث مدرسه، خانه بهداشت و اورژانس هلال احمر از خواسته‌های به حق مردم روستاهای کمتر برخوردار بویراحمد، دنا و مارگون از دولت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
سردار ندای وحدت حامی مردم مظلوم
Iran, Islamic Republic of
واقعیتش که
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترروشنفکرعزیز نماینده زحمت کش وبی ادعا
Iran, Islamic Republic of
زنده باشین. قدم هایت استوار دکتر عزیز. لذت میبرم
Iran, Islamic Republic of
خداوند پشت پناهت باشه دکتر جان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما سردار مقتدر بویراحمد
سالها بود،بویراحمد در تکاپوی حلقه ی مفقوده ی خویش در جستجو بود...
خدا راصد هزار مرتبه شکر که با حضور شما این انتظار به پایان رسید...
در جای جای بویراحمد پرافتخار ذکر خیر شماست واعلام رضایت عامه ی مردم البته به جز مُغرضین ومخربین انحصار طلب و متزوری که همیشه منقعت شخصی خود را بر سود اجتماعی ترجیح داده اند واین نیز طبیعی است چون شما اهل معامله و سود فردی نیستید وبه کفار زمانه باج نمیدهید...
امن ترین مکان قلب مردم است
♥️دکتر مهدی روشنفکر♥️
Iran, Islamic Republic of
تلاش های شبانه روزی دکتر روشنفکر ستودنی هست واقعا
سید ابراهیم دانش
Iran, Islamic Republic of
آنانکه در وادی صداقت با مردم گام گذاشتند همواره سرافراز و عاقبت به خیر بوده اند، راز جاودانگی رجایی را باید در همین ویژگی جستجو کرد، واقعیت این است که جریان ندای وحدت بسیاری از معادلات و تحلیل ها را به هم ریخت و خلاف ارزیابی های معمول و رایج که نگاه اساسی را بر برخورداری یک جریان به پشتوانه های سیاسی و مالی برای موفقیت متمرکز کرده اند آن گونه در دل این مردم جای گرفت که برای خود ما که آغازگران این حرکت بودیم باور نکردنی بود حتی در دور قبل که فاصله ما با فرد پیروز خیلی ناچیز بود( و بنا به دلایل فراوان ما دور قبل هم ندای وحدت را پیروز میدان می دانیم،) تصمیمات آقای روشنفکر از آغاز ثبت نام تا روز پیروزی و روز حضور در گلزار شهدا برای زیارت ماقبل آغاز حضور در مجلس همه نشان از چشم انداز روشن و امیدوار کننده ای داشت ، حضور ایشان در چند کمیسیون و در پی آن جا باز کردن به عنوان یک چهره مطرح شگفتی آور بود، تصمیمات سنجیده و پیش بینی ایشان در موارد مختلف مورد تحسین حتی مخالفین قرار گرفت و اکنون حضور فعال ایشان درمعیت مسئولین ملی و بردن خدمات در محرومترین نقاط حوزه چشمگیر است و از همه مهم تر صداقت در گفتار و کردار و رفتار این سیاستمدار صداقت پیشه و بی ادعا و کارنامه دار در این انقلاب است ، همه اینها را باید به مردم گفت و یقین داشت که مردم رجایی گونه ها را با دل و جان می پذیرند .(ابراهیم دانش از حیدر آباد لوداب )
Iran, Islamic Republic of
دلیل تفاوت دکتر روشنفکر با سایر نمایندگان حال حاضر مجلس و مخصوصا نماینده قبلی همین شهرستان این می باشد که نه تنها خودشون و خانوادشون غرق ثروت نبوده اند بلکه خواستگاه اصلی وی سرزمینی می باشد که غرق در محرومیت و تنگدستی هست و حتی اگر ۲۴ ساعت شبانه روز هم در حال کارکردن و پیگیری امور باشند باز هم وقت برای رسیدگی به همه امور کم میاورند. انشاالله با همین فرمون تا آخر بروند .
مشکل عمده این استان و شهرستان و بخصوص بویراحمد بیکاری می باشد که با توجه به محدودیت بخش اداری در استخدام نیرو ، مهمترین کاری که شاید بتوانند انجام دهند معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه و با ارائه برخی مشوق های اقتصادی ، سرمایه گذاران بخش خصوصی را ترغیب نمایند.
اگر با همراهی مسئولان مردم منطقه و استان چندین پروژه مثل کارخانه سیمان مارگون راه اندازی شود علاوه بر اینکه در مرحله ساخت نیاز به نیروی کار از مردم همان منطقه استفاده می شود ،بی بعد از راه اندازی هم چه بسیار افراد و خانواده هایی که بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول کار خواهند شد و اشتغال مهمترین عامل در هر کجای دنیا می باشد که باعث رفع محرومیت و توسعه هر منطقه می شود.
امید که با کمک دوستان این مهم زمینه سازی و اجرا گردد و با توجه به حوزه کاری اینجانب آمادگی خود جهت هر گونه همکاری را اعلام می نمایم
نکککلرادر
United States
برادر این حرفها بدا مردم نون نمیشه چطور پروژ های که سه سال پیش شروع شده ربطش میدن به کسی هشت ماه نیست رفته مجلس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر صاحب نفوذ زیاد در مجلس و پیش رئیس مجلس و یکی از نمایندگان شاخص در مجلس، پیگیر و پای کار برای پیگیری مشکلات جامعه روستایی و عشایری کشور به شمار می‌رود
Iran, Islamic Republic of
کی داره از کی تمجید میکنه
تمجید دولت روحانی!!!!!!!!!!!!!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
اومد ابروشو درست کنه زد چشمشم کور کرد
باید بپذیریم هر کجا اتفافی یا اعتراضی بر پا می شه ناشی از ضعف و بی مبالاتی معاون رئیس جمهور هست و هیچ تدبیر و تخصصی برای رفع مشکلات ندارند تا تبدیل به اعتراض و نارضایتی مردمی می شود.
شنیده ها حکایت از این دارد که معاون رئیس جمهوربه استان سفرکرده برای عقده گشایی جریانات و اعتراضات اخیر تصمیم گرفت که تمجیدوتحسینی کند تا شاید از این طریق سرپوشی برای ضعف های خود پیدا کنند. باید به حال چنین معاونی با تصمیمات آنی و احساسی که میگیرند تاسف خورد.
علی
Latvia
خبرنگار کپی پیستی عزیز بهتر نیست ی مقدار به مسئله فکر کنید و احیانا به عنوان یک خبرنگار بپرسید کدام ۳۵۰۰۰استان ۱۸۰۰روستا داره به گفته اینان باید تو هر روستا ۱۹ واحد ساخته باشن کو کجا ؟؟؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای روشنفکر شما نماینده بویر احمد و دنا هستی ، نه نماینده یه قشر خاص ، وقتی خدماتی مثل نماینده قبلی گچساران و باشت داشتی اون موقع میتونی حرفی برای گفتن داشته باشی .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1