تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۴۳۰۳۳۷
به همت کانون های مساجد صورت گرفت؛

توزیع ۳ هزار کیلوگرم گوشت قرمز بین زنان سرپرست خانواده کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم و تصویر

۰
کبنا ؛مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) 3 هزار کیلوگرم گوشت قرمز بین زنان سرپرست خانواده این استان توزیع شد.
به گزارش کبنا، علیرضا دولت آبادی، اظهار کرد: چهارمین مرحله از طرح «نذر قربانی ماه جمادی الثانی» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مرحله از توزیع گوشت های قرمز به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) صورت گرفت، اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قرمز به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه (س) با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت کانون مقداد مسجد امام جعفر صادق(ع) میان نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در این مرحله زنان بی سرپرست یا بدسرپرست خانوار جامعه هدف خواهند بود، یادآور شد: کار شناسایی زنان بی سرپرست و بدسرپرست خانوار نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان صورت گرفته که از امروز این گوشت ها بین نیازمندان جامعه هدف در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.
    
این مسئول یادآور شد: کار توزیع این بسته‌ها با همکاری مستمر «امیر امیرپور»، مدیر کانون فرهنگی و هنری مقداد، مسجد امام جعفر صادق (ع) شرف‌آباد یاسوج انجام شد.
مدیر کانون مقداد نیز در ادامه این گفتگو اظهار کرد: کانون مقداد یکی از فعالترین و پویاترین کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان به شمار می رود که در طول سال و در مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی متنوعی برگزار می کند.
امیر امیرپور خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده کانون‌های استان به صورت مستمر پیگیر اقدامات مؤمنانه در روزهای سخت کرونایی برای خدمت رسانی و حمایت از محرومان هستیم و به همین منظور در آخرین اقدام توزیع گوشت گرم، «به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه حضرت خدیجه (س) »میان نیازمندان استان داشتیم. 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1