تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۴۳۰۳۳۴
رئیس فدارسیون کشتی به یاسوج سفر کرد

دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی ایران به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر، که با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان برنامه و مدیریت و برخی از مسئولان استان دیدار کرد.

حمایت سپاه از کشتی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفت
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح این استان دیدار و گفت و گو کرد.
 در این دیدار که با حضور محمد مؤمنی منش رئیس هیئت کشتی استان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد در مورد حمایت سپاه از کشتی استان بحث و تبادل نظر شد.
 در این نشست صمیمی علیرضا دبیر گفت: اگر بخواهیم شاهد پیشرفت کشتی استان باشیم همه‌ی دستگاه‌های تأثیرگذار باید به حمایت از کشتی بیایند و سپاه بعنوان یکی از مهمترین نهادها می‌تواند کمک‌های زیادی را به کشتی انجام دهد.
 وی ادامه داد: کشتی یک ورزش ملی و برای ایرانیان است و هرچقدر در آن سرمایه گذاری شود، نتیجه خواهد داد.
 سردار خرمدل نیز اظهار داشت: حمایت کامل خود را از کشتی استان اعلام می‌کنیم و هرکدام از سالن‌های سپاه را که هیأت کشتی استان بخواهد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.
 وی تصریح کرد: یک مجموعه‌ی بزرگ اقامتی با نام لاله در اختیار سپاه استان است که در مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا بنا شده و دارای تجهیزات کاملاً عالی و حرفه‌ای برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی است و فدراسیون کشتی می‌تواند از امکانات این مجموعه نیز برای برگزاری اردوهای خود استفاده نماید.
  
هدفمان این است که در عمل، رشته کشتی در کشور رونق بگیرد
رئیس فدراسیون کشتی با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و در مورد مشکلات کشتی استان بحث و تبادل نظر کرد.
دبیر در این دیدار که علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، مؤمنی منش رئیس هیأت کشتی استان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ کشتی نیز حضور داشتند گفت: استانداری بعنوان بالاترین نهاد اجرایی در استان‌ها می‌توانند همراه و کمک ورزش باشند و کشتی که ورزش ملی، سنتی و مذهبی ما ایرانیان است و تاریخ چند هزار ساله‌ای دارد باید در اولویت قرار بگیرد.
 وی ادامه داد: جمعیت کشتی گیران در کشور بسیار افت کرده و یکی از دلایل آن عدم توجه به هدایت نسل جوان به این رشته و اختصاص امکانات برای آن بوده است.
 رئیس فدراسیون با بیان اینکه کشتی جزئی از فرهنگ و هویت این مرز و بوم به حساب می‌آید، گفت: ما بخشی از بودجه را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص می‌دهیم که می‌توانیم با سوق دادن جوانان به ورزش به این مهم دست یابیم و کشتی می‌تواند یک الگوی مناسبی برای این کار باشد.
 وی تصریح کرد: ما هدفمان این است که کشتی راه بیافتد نه در حرف بلکه در عمل و به دنبال آن هستم که با در اختیار قراردادن زیرساخت‌ها نسبت به جذب نونهالان به کشتی اقدام کنیم.
دبیر اظهار داشت: از طریق برگزاری اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان در استان می‌توانیم ایجاد انگیزه لازم را برای حضور خردسالان و نونهالان در سالن کشتی فراهم کنیم و فدراسیون کشتی در این زمینه آمادگی لازم را دارد. ضمن اینکه در بحث فنی از جمله آموزش مربیان و داوران نیز آمادگی کمک به کشتی استان را داریم.
 
 روحیه‌ی جوانمردی از آثار مثبت کشتی است/ استان کهگیلویه و بویراحمد خالی از استعداد نیست/به نونهالان و نوجوانان مستعد این استان که قابلیت‌های خوبی از لحاظ بدنی دارند توجه ویژه شود
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در مورد حمایت از کشتی این استان دیدار و گفت و گو کرد.
 علیرضا دبیر در این دیدار گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد خالی از استعداد نیست و اگر به نونهالان و نوجوانان مستعد استان که قابلیت‌های خوبی از لحاظ بدنی دارند توجه ویژه شود و امکانات لازم را در اختیار آنها قرار دهیم، قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
 وی تصریح کرد: کشتی در کشورمان بعنوان پرافتخارترین رشته‌ی ورزشی و ورزش اول کشور شناخته می‌شود اما حال این رشته ملی، مذهبی و سنتی ما خوب نیست، چراکه در سال‌های گذشته آنطور که باید به آن توجه نکردیم.
 رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: شما بعنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، صاحب نفوذ هستید و قطعاً اگر حمایت‌های معنوی را از کشتی بعمل آورید، سایر مسئولین نیز پای کار خواهند آمد.
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیز با اشاره به اینکه در ورزش باید معنویات و اخلاق مورد توجه قرار گیرد گفت: ورزش یکی از راه‌های مهم برای رسیدن به سلامت جسمانی است و کشتی نیز بعنوان یک ورزش پهلوانی و جوانمردی مورد توجه است و این روحیه از آثار مثبت این رشته‌ی ورزشی است.
وی تصریح کرد: باید فرهنگ سازی کرد و نباید بگذاریم که فرهنگ پهلوانی و جوانمردی از بین برود، در مورد ورزش نیز باید در آموزش و پرورش فرهنگ سازی شود و این نهاد می‌تواند کمک خوبی به رشد و پیشرفت کشتی داشته باشد.
 حسینی تصریح کرد: کشتی در یک دورانی مردان بزرگ و پهلوانان جوانمردی داشت که حامی مردم بودند و در مقابل استکبار می‌ایستادند و همه این رشته را با نام پهلوانانش می‌شناسند و امیدوارم که دوباره آن مرام پهلوانی و جوانمردی احیاء شود.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، عباس شجاعی فر معاونت توسعه ورزش و جوانان استان، مؤمنی نسب رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ نیز در این دیدار حضور داشتند.
 
دیدار رییس فدراسیون کشتی با رئیس سازمان برنامه و مدیریت کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش کبنا، رئیس فدراسیون کشتی با علی شهابی نسب رئیس سازمان برنامه و مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.
  علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه‌ی حضورش در استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه‌ای را با شهابی نسب رئیس سازمان برنامه و مدیریت استان در راستای حمایت از کشتی این منطقه از کشور برگزار کرد. 
علیرضا دبیر در این جلسه که با حضور مؤمنی منش رئیس هیأت کشتی استان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد گفت: برای کمک به کشتی کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کردم و سازمان برنامه و مدیریت استان می‌تواند از طرق مختلف به کشتی استان کمک‌های لازم را انجام دهد.
 وی ادامه داد: در این استان استعدادهای خوبی در کشتی است که نیازمند حمایت و در اختیار قرار دادن امکانات لازم هستند و اگر بتوانیم این امر را میسر کنیم، قطعاً کشتی استان رشد خواهد کرد.
 شهابی نیز در این جلسه گفت: در راستای انعقاد تفاهم نامه فی ما بین استانداری و فدراسیون کشتی به صورت ویژه به کشتی استان نگاه کرده و حمایت‌های لازم را در این زمینه بعمل خواهیم آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

رئیسی: قبل از نگرانی برای مشارکت مردم باید نگران کارآمدی نظام بود

سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه، در آیین تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر جمهوری ...
دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

دبیر در کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی ایران به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر، که ...
چرا سخنان سید حسن خمینی در تلویزیون قطع شد ( + تصاویر )

چرا سخنان سید حسن خمینی در تلویزیون قطع شد ( + تصاویر )

نکته قابل تامل آنجاست که مديران صداوسيما در بهمن سال گذشته به ديدار يادگار امام رفتند ...
1