تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۲۹۸۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

روحانی کهگیلویه و بویراحمدی کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است

۳
کبنا ؛یک روحانی کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام شیخ ستار عبدی‌پور از فرزندان کهگیلویه در خصوص برنامه‌های آتی خود برای فدراسیون فوتبال در بخش داوری گفت: در مسئله داوری چیزی که خیلی شایع و یکی از مشکلات بارز کمیته داوران کمیته داوران فدراسیون فوتبال هست اینکه که هیچ گونه دستورالعملی در مورد معرفی یک داور ایده‌آل به لیگ‌های بالاتر وجود ندارد.
 وی ادامه داد: این موضوع در سطح استان‌ها به صورت سلیقه‌ای انتخاب و بدون هیچگونه فیلتر یا فاکتورها، داوری را به لیگ‌های بالاتر معرفی می‌کنند.
 عبدی‌پور گفت: متاسفانه جاهایی مشاهده شده که در بحث سن داور، تحصیلات داور خصوصاً تحصیلات مرتبط درجه داوری یک فرد آمادگی جسمانی، سابقه حضور داوران و نظر واقعی ناظرین داوری در هر بازی مستقیماً اعمال شود، رعایت نمی‌شود.
 و ی ادامه داد: همین امر باعث می‌شود که حقوق داوران خوب که تمامی آیتم‌های بالا را دارند در امر قضاوت در رده‌های بالاتر ضایع شود این آیتم‌ها رعایت شود تا حق و حقوق و میزان حق خوری و اعتراضات در معرفی داوران ایده‌آل را می‌توانیم به حداقل برسانیم و یا ریشه کن کنیم.
 این نامزد کمیته داوری فدراسیون فوتبال افزود: دیگر اینکه متاسفانه حق الزحمه داوران بسیار پایین است با توجه به سختی کار نوع قضاوت نوع بازی و نوع منطقه جغرافیایی که وجود داره که متاسفانه حق الزحمه داوران بسیار پایین است و به موقع هم پرداخت نمی‌شود که ان شاءالله با برنامه‌های خوبی که در نظر داریم تا مشکلات برطرف شود.
 وی گفت: مشکل بسیار مهم که وجود دارد بیمه داوران است که باید حل شود خصوصاً داوران که هیچگونه شغلی ندارند واین مشکل باید رسیدگی شود.
 عبدی‌پور افزود: مورد آخر اینکه تهیه امکانات رفاهی در اختیار داوران قرار دهیم که این آیتم‌ها رعایت شود یک داور همیشه خوب آماده سرحال و با یک آمادگی جسمانی بسیار قوی با روحیه بسیار بالا می‌تواند در هر بازی، قضاوت بسیار خوبی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا طوری شده که اخوند قراره رئیس فدراسیون بشه آخ بخت عسکر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1