تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۹۳۸۳
در جریان تجمع در واشنگتن؛

درگیری هواداران ترامپ با پلیس در واشنگتن + تصاویر

۰
کبنا ؛درحالی که آخرین شانس ترامپ برای اثبات ادعا‌های خود مبنی بر تقلب در انتخابات اخیر در دادگاه عالی آمریکا از بین رفت، هزاران نفر از طرفداران او در واشنگتن دست به تظاهرات زدند.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، هزاران نفر از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه یک روز قبل از تظاهرات اصلی و بزرگ امروز (چهارشنبه) در واشنگتن تجمع و راهپیمایی زودهنگام برگزار کردند.
در جریان این تجمع بین معترضان و نیروهای پلیس درگیری رخ داد و پلیس برای متفرق کردن آنان از گاز اشک آور استفاده کرد.
بر اساس این گزارش، یک روز پیش از نشست کنگره برای تایید پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، طرفداران ترامپ که حقیقت شکست وی را نپذیرفته‌اند بار دیگر در واشنگتن تظاهرات کردند.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز در گزارشی نوشت، پایتخت آمریکا آماده اعتراض‌های خشونت آمیز بالقوه می‌شود. تمام بعداز ظهر سه شنبه به وقت محلی، تظاهر کنندگان عمدتا بدون استفاده از ماسک در مرکز شهر واشنگتن تجمع کردند تا در ایستگاه آخر از ترامپ حمایت کنند. رئیس جمهوری فعلی آمریکا همچنان با طرح ادعا‌های غلط به تعبیر رسانه‌های آمریکایی، معتقد است که انتخابات از او دزدیده شده است.

بیشتر بخوانید:
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید

یکی از سازمان دهندگان تجمع حامیان ترامپ به تظاهر کنندگان بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا پیشنهاد کرده افراد که اغلب ماسک هم بر صورت نداشتند، برای اتحاد بیشتر همدیگر را در آغوش بگیرند.
پلیس واشنگتن با نصب تابلو‌هایی در مرکز شهر، حمل هر نوع سلاح گرم در جریان تظاهرات را غیرقانونی خواند و رابرت کانته سرپرست پلیس واشنگتن نیز از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مسلح، مقام‌های مسئول را مطلع کنند.
ترامپ بار‌ها مردم را نسبت به شرکت در تظاهرات هفته جاری ترغیب کرده و تلویحا گفته که ممکن است شخصا در این تجمع اعتراضی شرکت کند. این اعتراضات قرار است همزمان با جلسه رسمی رای گیری کنگره در روز چهارشنبه برای تائید آرای الکترال کالج انتخابات ریاست جمهوری و اعلام بایدن به عنوان پیروز نهایی این انتخابات ادامه داشته باشد.


































 
نام شما

آدرس ايميل شما

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
1