تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۲۹۰۴۳
صبح امروز

مسئولان عالی‌رتبه وزارت کار وارد کهگیلویه و بویراحمد شدند / روز خوب برای استان / مدیران استانی پکیجی برای مطالبه از مسئولان دارند؟ / خبرنگاران پشت میله‌های بسته خبر تهیه می‌کردند؟ ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مسئولان عالی رتبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه 8 دی ماه میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
به گزارش کبنا، دانشی معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سفر معاونان وزیر کار به کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار کبنا گفت: امروز روز خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود، وعده کمک‌هایی برای پروژه‌های عمرانی، اشتغال زایی داده خواهد شد و قطعاً معاونین وزیر آقای غلامرضا پناه همراه با استاندار محترم بصورت پخش زنده دستاوردهای این سفر را با حضور خبرنگاران ارائه می‌دهند.
دانشی افزود: در این سفر غلامرضا پناه معاون توسعه منابع انسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، محمدجعفر کبیری معاون امور تعاون، حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، اسماعیل لله گانی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران و هیئت همراه میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
به گزارش کبنا، لازم به ذکراست، خبرنگاران به دلیل بی‌تدبیری روابط عمومی اداره‌کل کار، رفاه و اجتماعی در فرودگاه بالاجبار از پشت میله‌ها گزارش تصویری این سفر را تهیه کردند. چنین برخوردی با خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم که رسالت اطلاع رسانی را دارند چه معنا و مفهومی دارد؟ چنین رفتارهایی به خدشه وارد شدن شفافیت رسانه‌ای، آزادی و مسئولیت رسانه‌ها دامن می‌زند، از طرفی شفافیت سازی فعالیت و مطلوبیت عملکرد مدیران نیز پشت درهای بسته و به دور از رسانه‌ها زیر سؤال می‌رود!

به گزارش کبنا، احد جمالی معاون سیاسی استاندار، سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی و پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از مهمانان به طور رسمی استقبال کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقدامات تبلیغی. بس کنید تو رو خدا
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1