تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۲۷۰۰۰
طی آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی:

اولویت‌های من در انتخاب مدیران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نخبه گزینی است و مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم

۱
کبنا ؛  آیین معارفه رئیس دادگستری گچساران و تکریم و معارفه دادستان این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنج شنبه 8 آبان ماه 99) طی آئینی با حضور حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان رئیس دادگستری گچساران و داستان این شهرستان معارفه شدند.

در این مراسم حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اولویت‌های کاری دستگاه قضا گفت: از اولویت‌های دستگاه قضایی بحث حقوق عامه است، موضوعی که متاسفانه با پدیده‌هایی همچون کوه خواری و زمین خواری و دریاخواری تضییع واقع شده است.
 وی با بیان اینکه در استان در سالهای گذشته به حقوق عامه چندان توجهی نشده و واگذاری زمین به اشخاص غیرقانونی صورت گرفته بود، گفت: وظیفه دستگاه قضا مقابله، بازپسگیری و رفع تصرف چنین موضوعاتی را دارد.
 رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: توصیه‌ای دارم این است که حتماً کارگروهی با مشارکت نهادهای متولی تشکیل شود و در اینکه آسیب‌های حوزه منابع طبیعی کجا قرار دارد اولویت بندی شود و وارد عمل بشوید برای اجرا شوید.
  نگین تاجی با اشاره به اینکه در استان ۴۰۰ هکتار زمین رفع تصرف شده است، ابراز کرد: آنچه که مردم از ما توقع دارند پرونده‌ها مشمول اطاله دادرسی نشوند و امروز در دستگاه قضایی با الکترونیکی شدن رونددادرسی، رتبه سوم کشوری را داریم.
 وی ابراز کرد: اولویت‌های من در انتخاب مدیران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نخبه گزینی است و مدیر پشت میز نشین نمی‌خواهیم چرا که کار جهادی در دستگاه قضایی استان بسیار مشهود است.
 نگین تاجی تاکید کرد: در بحث دادرسی الکترونیک امیدواریم همکاری سایر دستگاه‌ها در زیرساخت‌ها در گچساران را هم داشته باشیم هرچند زمینه‌هایی برای این امر فراهم شده است.
 
بنا بر این گزارش، در این مراسم با حکم آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین محمدصدرا ادیبان به عنوان دادستان شهرستان گچساران  معرفی و از زحمات دادستان سابق"امیرحمزه بازیار"نیز قدردانی شد.
 ادیبان دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی می‌باشد. او 10 سال مسئولیت نظارت بازرسی عقیدتی ارتش همدان و اصفهان را بر عهده داشت. همچنین 4 سال جانشین دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
حجت الاسلام ادیبان متولد سال 63 است. از او به عنوان قاضی شجاع، قاطع و علمی یاد می‌کنند. وی در بحث حقوق عامه در طول دوران مسئولیتش تلاش‌های زیادی از خود به جا گذاشت.
حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان قبل از این دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بهمئی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا فاصله را رعایت کنید از شماها بعید است
علی بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
محضر مبارک حضرت حجت الاسلام ادیبان با سلام وتحیات الهی انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان دادستان عموی دادگستری شهرستان گچساران از صمییم قلب به شما تبرک عرض مینمایم انشاااه که موفق وموید باشید
جمعی از اهالی روستای دیل
Iran, Islamic Republic of
انتخاب برادر ارجمند جناب اقای حضرت حجت ااسلام ادیبان به عنوان دادستان شهرستان شهید پرور گچساران تبرک عرض مینمایم
جمعی از اهالی روستای دیل
Iran, Islamic Republic of
انتخاب برادر ارجمند جناب اقای حضرت حجت ااسلام ادیبان به عنوان دادستان شهرستان شهید پرور گچساران تبرک عرض مینمایم
امیر
Iran, Islamic Republic of
ادامه خبر

"رضا غریب پور" ریاست دادگستری شهرستان گچساران را بر عهده داشت که مردادماه امسال از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان معاون محاکم تهران (معاون مجتمع قضایی تهران) منصوب شد.

همچنین با حکم رئیس قوه قضائیه، قاضی "رهام دیانت" که پیش از این ریاست دادگستری باشت را برعهده داشت در آیینی به ‌عنوان رئیس جدید دادگستری گچساران معرفی شد.
مهدی موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
از کلیه (مسئولین قضایی استان؛نیروهای انتظامی و جناب دادستان)
محترم و دلسوز و انقلابی
خواهشمندیم با قدرت جلوی یک سری زمین خواریها رو
در سطح شهرستان گچساران بخصوص تپه آفتابگردان
بگیرند
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
فایل های مرتبط
1