تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۴۲۶۱۳۱
در دیدار مدیرعامل بانک تجارت با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

آیت‌الله حسینی: خدا را شکر که کارخانه قند برگشت / کارخانه به اهلش واگذار می‌شود

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد: کارخانه به افراد کاردان و دلسوز و دغدغه‌مند واگذار شود و  کسی انتخاب شود که درد اشتغال و مردم را داشته باشند.
به گزارش کبنا از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار با  مدیرعامل بانک تجارت کشور با اشاره به بار سنگینی که بر دوش سیستم بانکی است، گفت: خداوند راه را برای ملت و مسئولانی که مقاوم ایستاده و تسلیم نمی‌شود باز می‌کند مردم و کشور ما هم مجاهد در راه حق هستند. مسیر و هدف آنها کنار زدن حکومت طاغوت و برافراشتن پرچم الهی بود.
نماینده ولی‌فقیه با اشاره به مشکلات انقلاب نوپای اسلامی در همان سال‌ها گفت: علی‌رغم همه توطئه‌ها، جنگ تحمیلی و سایر مشکلات اما خداوند دشمنان این کشور را ذلیل و عزت و استقلال را به  کشوری که زمانی مستعمره فرهنگی، اداری، مدیریتی و سیاسی بود عطا کرد.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به یاری پروردگار جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یک کشور مقتدر و قدرتمند است،کدام کشور بعد از جنگ جهانی دوم پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار داده بود؟ همه دیدند جمهوری اسلامی با ده‌ها موشک پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در عراق را مورد حمله قرار داد لذا باید به تاریخ سراسر شکوه انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به مردمی که شایسته بهترین خدمات هستند خدمت کنیم.
 وی ایستادگی سیستم بانکی در مقابل مشکلات و تحریم‌ها را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد:  از رسانه‌ها انتظار می‌رود زحمات، تلاش و اقدامات مسئولان را بازگو و انتشار دهند مگر می‌شود مسوولان زحمت نکشیده باشند و کشور سرپا باشد!؟
وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به مشکلات کارخانه قند گفت: در ماجرای کارخانه قند نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد، مردم احساس کردند بیت‌المال به هدر رفته است اما اقدامات بانک تجارت شجاعانه و  در راستای نگهداری از بیت‌المال بود. مردم حق داشتند ناراحت و نگران باشند خدا را شکر کارخانه‌ای که به نااهلش واگذار شده بود، برگشت.
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه کارخانه قند، نماد تولید و سرمایه‌گذاری است، افزود: این کارخانه پس از واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی نداشت اما خدا رو شاکریم که  شرایط بهتر شده است، از مسوولان بانک می‌خواهم برای انتخاب مدیریت این کارخانه تصمیم درست، عاقلانه و مهندسی بگیرند و آن را به فرد امین و دلسوز واگذار کنند.
 وی با تاکید مجددا اینکه کارخانه به افراد کاردان و دلسوز و دغدغه‌مند واگذار شود و  کسی انتخاب شود که درد اشتغال و مردم را داشته باشند، گفت: اگر سر جمع مجموعه دلسوزی در این کارخانه به کار گمارده شوند حتما اشتغال خوبی ایجاد و بارقه‌های امید در در منطقه ایجاد می‌شود.
وی عنوان کرد: با استاندار و رئیس کل دادگستری در این زمینه صحبت کرده‌ام و همه تلاش می‌کنیم و امیدواریم کار آبرومندانه به پیش برود.
اما پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه برای روشن شدن چراغ کارخانه قند به یاسوج سفر کرده‌ام گفت: به همین منظور با رئیس کل دادگستری و استاندار  کهگیلویه و بویراحمد جلساتی برگزار شد.
وی بیان کرد: از بزرگان استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا آیت‌الله حسینی اجازه می‌خواهم که این بار کارخانه به اهلش واگذار شود، ضمن اینکه بانک تجارت برای بازگشت کارخانه به چرخه تولید  مساعدت لازم را انجام می‌دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1