تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۶۱۲۶
جلسه شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

پیرسبزی: نباید اجازه دهیم بین مسئولین و رسانه‌ها فاصله ایجاد شود

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم بین مسئولین و رسانه‌ها فاصله ایجاد شود.
 به گزارش کبنا از نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در جلسه شورای اطلاع استان بر رویکرد تعاملی بین رسانه‌ها و مدیران بویژه در شرایط کنونی تأکید کرد.
 وی با بیان اینکه در رویه تعاملی هم می‌شود نقد کرد و هم به انعکاس عملکرد دستگاه‌ها و نظام پرداخته شود، افزود: آنچه مسلم است رسانه‌ها در همه عرصه‌ها در کنار مسئولین بوده‌اند که شایسته تقدیر است.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محدود اختلاف نظرها، شفاف سازی و توجه به قانون مطبوعات بهترین راه حل ممکن پرهیز از اختلافات و بروز شایعات است.
 پیرسبزی با اشاره به پیک جدید کرونا در استان و ضرورت اطلاع رسانی مسنجم تر از گذشته خاطرنشان کرد: آنچه در شرایط کنونی کرونا در عرصه اطلاع رسانی لازم است، باید مدل اطلاع رسانی به سمت اثرگذاری بیشتر در مردم هدایت شود و همواره بر آگاهی بخشی و امید بخشی به جامعه تأکید شود.
 وی با بیان اینکه جای تحلیل‌های کارشناسانه با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در رسانه تا حدودی خالی است، گفت: نباید اخبار روزانه کرونا صرفاً به آمار و ارقام‌ها ختم شود بلکه با تهیه گزارش‌های کارشناسی شده و با تجریه و تحلیل صحیح خلاء های موجود مورد توجه قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1