تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۲۵۰۵۶
در دیدار نماینده کهگیلویه با رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دهدشت مطرح شد

موحد: برای نسل آینده هزینه شدم

۲
کبنا ؛صبح امرو (زسه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹) نشست جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت پیرامون حل مشکلات با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام عمرانی نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم اظهار داشت و گفت؛ راه نجات هر جامعه‌ای دانشگاه و توسعه نیروی انسانی می‌باشد.
وی افزود؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت تا کنون ۲۰ هزار دانشجو داشته است که از این تعداد ۸ هزار دانشجو فارغ التحصیل شدند و در حال حاضر بیش از هزار نفر دانشجو در حال تحصیل می‌باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت تصریح کرد؛ یکی از دغدغه‌های اصلی این دانشگاه تصویب رشته‌ها تحصیلات تکمیلی می‌باشد.
این مسول عنوان کرد؛ بیش از ده رشته ارشد داشتیم که متاسفانه این رشته‌ها مجوزشان لغو شده و در حال حاضر دانشگاه شرایط خوبی ندارد که با اخذ مجدد مجوز رشته‌های ارشد می‌توان جان دوباره‌ای به دانشگاه آزاد داد.
وی گفت: این دانشگاه سالانه بیش از ۹ میلیارد تومان هزینه و مصرف و مبلغ ۴ میلیارد هم درآمد دارد و در حال حاضر حقوق کارکنان در یک ماه گذشته تأخیر داشته است.
عمرانی نژاد یکی از دغدغه‌های دیگر این دانشگاه را سالن ورزشی دانست و گفت: این سالن مشکلات زیادی از جمله کف پوش برای سالن فوتسال دارد که با رفع این مشکل می‌تواند کمک خوبی به درآمد دانشگاه کند.
حجت الاسلام محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اهرم‌های اصلی و مهمی که تواند موجب تحول در هر منطقه‌ای شود دانشگاه است و قطعاً ما با پیروی از تفکر و نگرش امام راحل  و مقام معظم رهبری باید به سمتی برویم که این جایگاه زمینه ایجاد تحول و دگرگونی در جامعه را به دست آورد.
 موحد ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت حضرت زین العابدین (ع) گفت: تا حدود زیادی از مشکلات دانشگاه آزاد مطلع هستم و آنچه که امروز دانشگاه آزاد را به اینجا رسانده است علل مختلفی دارد که برخی از مسائل توسط اساتید و هیأت علمی مطرح شد و برخی از علل نیز نکات پشت این مسائل است که شرایط اقتصادی کشور از جمله آنهاست.
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه, بهمیی, لنده و چرام در مجلس  با اشاره به مسائل مطرح شده توسط اساتید گفت: در کنار مشکلات عمومی مشکلات منطقه‌ای هم وجود دارد که توسط برخی از اساتید مطرح شد.
وی اضافه کرد: راه دشواری را برای پیشرفت پیش رو داریم که عبور از این گردنه‌های سخت با ایجاد وحدت, تلاش و  کوشش امکان پذیر است.
حجت الاسلام موحد گفت: اگر امروز برای جاده پاتاوه به دهدشت هزینه شدم برای نسل آینده نتیجه‌اش نمایان می‌شود و منصف‌ها در آینده قضاوت خواهند کرد و امیدوارم تا پایان سال عبور از این جاده اجرایی شود و راه برون رفت منطقه فراهم شود.
وی با ابراز خرسندی از پروژه جاده پاتاوه _ دهدشت گفت: وقتی از جاده دهدشت عبور کردم خدا را شکر کردم که به تحقق یکی از آرزوهایم برای برون رفت این شهرستان از بن بست نزدیک شدم  و امیدوارم که این پروژه  تا پایان سال به بهره برداری برسد.
موحد رمز موفقیت کهگیلویه را اتحاد دانست و گفت: ما هیچ توفیقی را نخواهیم داشت الا اینکه با همید واحده شویم.
پیش از صحبت‌های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاه آزاد دهدشت، بهمیی و برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه نظرات و پیشنهادات خود را با حجت الاسلام  موحد مطرح و در مورد مسائل پیش رو تشریک مساعی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1