تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۲۴۹۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

( تصاویر ) روز عاشورا در یاسوج

۰
کبنا ؛
مراسم روز عاشورا - دهم ماه محرم - امروز (یکشنبه 9 شهریور ماه 99 ) با حضور خیل عاشقان حسینی در خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم روز عاشورا مصادف با دهم ماه محرم الحرام - امروز یکشنبه ( 9 شهریور ماه 99) با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در خیابان جمهوری اسلامی یاسوج برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران مولود عاشوراست
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته و مولود از عاشوراست.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی روز یکشنبه نهم شهریورماه در مراسم عزاداری روز عاشورای یاسوج افزود: معنا و مفهوم شرکت ما در عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) اینست که ما به یاد حسین شهید، اسلام، ارزش‌های دینی، حجاب عفت و پاکدامنی هستیم. برخی‌ها دنبال این هستند که این ارزش‌ها را بر زمین بزنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته و مولود از عاشوراست، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به تاسی از امام حسین(ع) وقتی دید اسلام در حال از بین رفتن است از مردم خواست که برخیزند و اسلام را نجات دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دل عزاداری های ما برای امام حسین (ع) حمایت از اسلام، ارزشهای دینی، ولایت و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: خون امام حسین (ع) اسلام را بیمه کرد، برپایی نماز و رعایت حجاب و عفاف از مهمترین ارزش‌های دینی و اهداف قیام ایشان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز مولود همین عاشورا است و امام خمینی (ره) وقتی فریاد زد‌ ای علما برخیزید در واقع برگرفته از راه و با الگو گیری از منش امام حسین (ع) بود.

وی اضافه کرد: حمایت از اسلام و ارزش‌های دینی که امروزه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ساری وجاری است ادامه دهنده راه امام حسین (ع) است.

گفتنی است که حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم عزاداری روز عاشورای یاسوج و در جمع عزاداران حسینی خیابان جمهوری این شهر به مداحی و نوحه خوانی پرداخت.
   

فیلم مداحی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نماز ظهر عاشورا در یاسوج به امامت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امیدوارم به خیر بگذره فاصله ها خیلی نزدیکه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1