تاریخ انتشار
شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۴۲۴۹۲۶
عصر روز جمعه ( 6 شهریور ماه 99 ):

دیدار معاون وزیر کار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد / تعیین تکلیف پروژه ورزشی کارگران در سی‌سخت بعد از 12 سال / پروانه نیک مرام در اداره‌کل کار موفق عمل کرده است

۱
کبنا ؛ غلامرضا پناه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر روز ( جمعه 6 شهریور ماه 99 ) با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد و پیرامون مسائل مختلف حوزه کار با هم به گفت‌وگو نشستند.

غلامرضا پناه معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار، گفت: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در ۶ نقطه از کشور، ۶ پروژه فرهنگی و ورزشی برای کارگران می‌سازد.
 به گزارش کبنا، غلام رضا پناه، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری در شهر گردشگری سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ظرفیت‌های بکر و بی بدیل آن ساخته خواهد شد.
 وی افزود: همچنین در این سفر ۶ و نیم میلیارد ریال اعتبار به پروژه فرهنگی و ورزشی سی سخت که حدود ۱۲ سال بلاتکلف مانده بود، اختصاص یافت.
 
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تلاش بر این است این طرح فرهنگی و ورزشی در سی سخت تا پایان سال به بهره برداری برسد.
 
وی ابراز داشت: مجوز ساخت ۲ مجموعه ورزشی دیگر در شهرهای کهگیلویه وبهمئی اخذ شده اما مشکل تأمین زمین دارند که وضعیت نهایی آنها مشخص می‌شود.
 
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حوزه فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در استان، تاکید کرد: بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی در یاسوج برای تکمیل شدن نیاز به اعتبار دارد که از طریق ریاست سازمان تأمین اجتماعی کشور دنبال می‌شود.
 
پناه ادامه داد که مشکل کمبود پزشکان متخصص این بیمارستان به طور جد پیگیری خواهد شد.
 
وی بیان کرد: ۴۵ درصد از جمعیت این استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند که با رفع مشکلات بیمارستان‌های تأمین اجتماعی خدمت بزرگی به مردم استان صورت می‌گیرد.
 
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید نیز مکلف شده تا یک روستا در این استان را به عنوان روستای بدون بیکار مشخص کند و آن روستا در نهایت به روستای بدون بیکار تبدیل شود.
 
پناه افزود: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار ساکنان روستا قرار خواهد گرفت و در واقع این روستا به عنوان یکی از دستاوردهای سفر معرفی خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: در بحث تعاونی‌ها ۲ تعاونی بزرگ در شهر سی سخت وجود دارد که یکی دارای ۵ هزار و ۲۰۰ نفر و دیگری ۳ هزار و ۲۰۰ نفر عضو هستند که هر کدام مشکلاتی دارند.
 
معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: این تعاونی‌ها مشکلاتی از جمله مطالبات معوق و موانع اداری دارند که تلاش می‌شود اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز آن‌ها از طریق بانک‌های عامل تأمین شود.
 
وی ابراز داشت: بزرگ‌ترین تعاونی گردشگری کشور با سه هزار نفر عضو در شهر سی سخت واقع در شهرستان دنا افتتاح شده که این مهم ظرفیت بسیار مهمی است.
 
پناه تصریح کرد: ۲ مدیرکل زن در این استان از جمله پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماهی کهگیلویه و بویراحمد و فاطمه اسدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زیر مجموعه این وزارتخانه فعالیت خوبی دارند و موفق عمل کرده‌اند.
 
 
مشکل زمین طرح‌های ورزشی کارگران کهگیلویه و بویراحمد رفع شد

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مشکل اجرای طرح فرهنگی و ورزشی کارگران در ۲ شهرستان کهگیلویه و بهمئی که در این سال‌ها با کمبود زمین روبه رو بودند در آینده نزدیک رفع و عملیات ساخت آن‌ها آغاز خواهد شد.
 
کلانتری اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف به ویژه نیروی کار فعال بوده و دولت نگاه ویژه‌تری نسبت به این منطقه محروم در سال‌های اخیر داشته است.
 
وی افزود: به عنوان نمونه در مدت هفت سال گذشته به اندازه ۲۳ سال در حوزه بهداشت و درمان کار شده و تعداد تخت‌های بیمارستانی استان ۲ برابر شده است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص ۶ و نیم میلیارد ریال اعتبار به طرح فرهنگی و ورزشی سی سخت، ابراز داشت: اجرای این طرح‌ها کمک شایانی به معرفی و توسعه استان خواهد کرد.
 
کلانتری تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت این مجموعه‌ها برای برپایی مسابقات ورزشی کارگران کشور و یا نشست‌های ملی بهره برد و استان را بیشتر شناساند.
 
وی تاکید کرد: هم اینک طرح‌های بزرگی در این استان از جمله سیکل ترکیبی دهدشت، جاده پاتاوه به دهدشت، پتروشیمی گچساران و طرح‌های حوزه آب و برق و چندین طرح دیگر در حال اجراست این در حالی است که در قبل شرایط اینگونه نبوده است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۳۳ طرح اشتغال زا در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات اجرا و زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان را فراهم می‌کند.
 
کلانتری عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف دولتی و خصوصی پیش بینی شده که بخشی از اعتبار به استان تخصیص یافته است.
 
وی با اشاره به جاده ملی پاتاوه – دهدشت، افزود: این جاده به عنوان یک محور شریانی نقش تعیین کننده و راهبردی در خروج بسیاری از مناطق و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله در حوزه چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ از بن بست خواهد داشت و به زودی افتتاح می‌شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اجرای طرح‌های فرهنگی و ورزشی در استان، گفت: سال‌های متمادی در خصوص تأمین زمین طرح‌های فرهنگی و ورزشی کارگران در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی رایزنی انجام شد که بی نتجه مانده بود.
 پروانه نیک مرام افزود: همچنین طرح فرهنگی و ورزشی سی سخت پس از ۱۲ سال بلاتکلیفی امروز در سفر معاون وزیر کار، اعتبار لازم به آن تخصیص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تشکر از دکتر پناه
لال
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان لیکک کارگر 600000حقوق میگیره
کو نیک مرام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رتبه 31 وموفقيت شايد سحري ديگر در راه است صنف كارگران ساختماني تعطيل تعاون كه جاي خود دارد امان از برخي اظهارنظرها
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1