تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۴۷۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

شهردار دوگنبدان: کلنگ‌زنی پارک امید در گچساران / کاشت 40 هزار درخت در گچساران / افتتاح بلوار البرز زارعی مدافع طبیعت در هفته دولت ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛شهردار دوگنبدان با همراهی خبرنگاران شهرستان گچساران از پروژه‌های این شهرداری بازدید کرد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، عصر امروز ( یکشنبه 2 شهریور ماه 99) همزمان با اولین روز هفته دولت، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان با همراهی جمعی از خبرنگاران شهرستان گچساران از پروژه‌های عمرانی شهرداری بازدید کردند.
مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در این بازدید با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: 12 پروژه شهرداری دوگنبدان با اعتبار ۶۲۴ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.
ظفری اظهار کرد:  با اجرای پروژه های مختلف بلوار، معابر و فضای سبز توانستیم عدالت شهری را در مدیریت شهری به منصه ظهور برسانیم. 
در بازدید از پروژه بلوار شهید پناهپوری، مسعود ظفری اظهار کرد: بلوار پناهپوری با اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال، به طول ۵و نیم کیلومتر و عرض ۵۰ متر، از باغ فردوس تا خیابان کارکنان ۱۱ شمالی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
در بازدید از پروژه فاز دوم بلوار اندیشه، شهردار دوگنبدان افزود: فاز دوم این بلوار با اعتبار 30میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری، از جاده پازنان تا تپه افتابگردان کلنگ زنی خواهد شد و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
ظفری در خصوص 3 پروژه بلوار شهرداری دوگنبدان گفت: پیش از این تنها بلوار ولیعصر مسیر تردد اصلی شهر بود، ولی در حال حاضر 2 بلوار شهیدپناهپوری و شهیدتاجگردون موازی با بلوار ولیعصر، در ضلع شمالی شهر اجرایی شده اند، و در ضلع جنوبی شهر نیز بلوار اندیشه را خواهیم داشت که این 3 بلوار به کاهش بار ترافیکی در بلوار اصلی کمک خواهند کرد.
ظفری با بیان اینکه اصل معماری و شهرسازی بر این است که در ابتدا شهرسازی صورت بگیرد و پس از آن شهرنشینی باشد، بیان کرد: یکی از معضلات مدیریت شهری، حاشیه نشینی هایی است که در قسمت های مختلف شهری ایجاد می شود.
ظفری افزود: بلوار اندیشه در ضلع جنوبی مسیر دسترسی 17 هکتار منطقه کارکنان شهرداری و بازنشستگان آموزش و پرورش را ایجاد خواهد کرد و این منطقه از بن بست ارتباطی خارج خواهد شد.
سال گذشته 28 پارک در شهر دوگنبدان در هفته دولت افتتاح شد، امسال نیز ۳ پارک افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.
در بازدید از بلوار بی بی حکیمه س ظفری گفت: این بلوار به عرض 35 متر و به طول 1 کیلومتر و 2 دهم ، با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
در بازدید از بلوار 24 متری البرز زارعی اظهار کرد: این بلوار به طول 1 و نیم کیلومتر ، با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی گفت: این بلوار راه ارتباطی کوی مدرس شخصی، مسکن مهر و شهرک نفت جنوبی را از بن بست خارج و تردد روان را در این منطقه رقم خواهد زد.
ظفری گفت: گوچکترین کاری که می توانیم برای گرامی داشت البرز زارعی، این مدافع طبیعت انجام دهیم نام گذاری این بلوار و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ی این طبیعت دوست گچسارانی است.
در بازدید از بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی شهردار دوگنبدان گفت: بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی ورودي شهر دوگنبدان قانونا، جزء محدوده و وظایف راه و شهرسازی است، با این حال شهرداری دوگنبدان احداث این بلوار را برعهده گرفت. این بلوار از پلیس راه شروع شده و به طول 5 کیلومتر است که فاز اول آن از فلکه فرودگاه تا میدان شهیدامیدبخش به طول ۲ كيلومتر با اعتبار ۲۲میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. 
ظفری در بازدید از محل اجرای کمربند سبز در ضلع شمال شرقی شهر، اظهار کرد:اجرای کمربند سبز در ضلع شمال شرقی شهرستان از جمله برنامه‌های شهرداری در هفته دولت خواهد بود.
ظفری افزود: دوگنبدان به دلیل موقعیت کوهپایه‌ای و توسعه طولی، سالانه با مشکلاتی از قبیل زمین خواری، تصرفات مواجه است. همچنین دفع و جلوگیری از سیلاب‌های فصلی در طول فصول پاییز و زمستان هزینه‌های زیادی صرف دفع این سیلاب‌ها می‌شود.
وی گفت: فاز اول کمربند سبز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، شامل کاشت ۴۰ هزار نهال کنار، انجیر و ابریشم ایرانی خواهد بود.
ظفری با بیان اینکه شعار ما «هر فرد، کاشت یک درخت» است، گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۶۷ هزار اصله درخت در شهرستان گچساران کاشته شده، و با ۴۰ هزار درختی که در هفته دولت توسط شهروندان کاشته می‌شوند، آمار کاشت درخت از جمعیت شهرستان بیشتر خواهد شد.
در ادامه بازدید، در محل کلنگ زنی پارک تپه ای امید شهردار دوگنبدان اظهار کرد: مبنی بر مصوبه دولت برای احداث پارک امید در همه شهرهای کشور، پارک تپه‌ای امید «دولتمردان دولت تدبیر و امید» در زمینی با وسعت ۴ و نیم هکتار در شعاع ۵۰۰ متری جاده پازنان، با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه این منطقه بیشترین تردد مسافران بنادر جنوبی را دارد، بوستان ساحل در همین منطقه در زمینی به وسعت ۳۵۰۰ متر، به همراه مبلمان شهری و سرویس بهداشتی به بهره برداری رسید.
ظفری گفت: ساختمان جدید شهرداری دوگنبدان در زمینی به مساحت حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و در ۴ طبقه ، با اعتبار 150 میلیارد ریال از اعتبار داخلی شهرداری، کلنگ زنی و احداث می شود.
ظفری اظهار کرد: ساختمان شهرداری فعلی، جزء قدیمی ترین و اولین ساختمان های شهر است، این قدیمی بودن در تضاد با وظایف نهادی است که خود نماد خدمات رسانی در شهر است.
در بازدید از بوستان محله ای مهر
شهردار دوگنبدان گفت: این پروژه در مساحت 6 هکتار، با اعتبار 9 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری، دارای روشنایی، مبلمان شهری، ست بازی بزرگسالان شامل میز شطرنج، میز تنیس، فوتبال دستی افتتاح خواهد شد.
در بازدید از پارک درون محله ای محدوده خیابان پیروزی و ترابری،ظفری اظهار کرد: زمینی که تبدیل به جایی برای جمع اوری نخاله و ضایعات ساختمانی شده بود، و مشکلاتی را برای ساکنان محله ایجاد می کرد، به وسعت 5 هزار متر،و اعتبار 8 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
ظفری در خصوص ظرفیت پارک ها و فضای سبز محله ای شهرستان گفت: فضای سبز گچساران طی چند سال اخیر از 8 دهم به 12/8 دهم رسیده است، پارک ها و بوستان های محله ای، با وسایل ورزشی مکان خوب و در دسترس برای استفاده روزانه شهروندان است، و راهی برای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا اینها ظاهر سازیه به عنوان نمونه فلکه فردوسی بلوار میسازن ولی روبروش پشت فروشگاه کورش یه خیابان هست چند ساله ساکنیش التماس میکنن ولی اونجا را اسفالت نمیکنن
گل بی منت بارون
Iran, Islamic Republic of
دیگه ظفری برو ....
تا ابد نمک تاجگردون تو چشمات آتیش خواهد شد
حمید
Iran, Islamic Republic of
کانال بین ۱۰٨ دستگاه سپاه و رزمندگان ، مدت ۱۰ ساله که نیمه کاره رها شده ، داخل کانال صدها درخت سبز شده ، نیزار شده که امکان خروج آب نیست و باعث ایجاد بوی خیلی خیلی گند شده که آسایش را از مردم سلب کرده و همچنین باعث بیماری هم میباشد، در مدت ده سال میشه گچساران را کلا خراب و صاف کرده و از نو بسازی . البته برای شهری که مدیران لایق ، متخصص و پاک باشه ،
پس لاف الکی نزنین ، با اینهمه بودجه که مدعی هستین وجود داره هیچ کاری نشده ،
Iran, Islamic Republic of
دکتر ضمن خسته نباشید لطف کنید بلوار بعثت حدفاصل فلکه زندان تا انتهای بلوار راهم آسفالت کنید چندین ساله بخاطر دفع فاضلاب شهری تخریب شده وهمه رانندگان از کنار بلوار رانندگی میکنند ودارای برآمدگی وپستی و بلندی است
Iran, Islamic Republic of
فقطو فقط ظاهر سازی
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار محترم کاشت نهال در شمال شرق شهرستان یعنی کجای شهرستان خیلی ها هستن نمدانند شمال شرقی چه قسمتی از شهرستان هستش لطفا درست توضیح دهید
Iran, Islamic Republic of
اولا شمال شرقی شهر دوما کسی که شمال و جنوب رو بلد نیست مشکل خودشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار کربلا و یارانش
با تشکر و خدا قوت به شهردار محترم و همه عزیزان کاردان و کارگر و کارفرما
متاسفانه تنها جایی که هم از نظر پارک و فضای سبز و هم از نظر ترمیم و بهسازی اسفالت و جدول داخل کوچه ها مورد بی مهری همه قرار گرفته است شهرک نفت شمالی میباشد.
Iran, Islamic Republic of
شهردار مردمی و زحمتکش خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر رزمندگان دریاب
Iran, Islamic Republic of
با دستفروشهای فلکه فردوسی هم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دکتر کاش بازار کپریها یا میوه فروشیها را هم سر کشی میکردی و اوضاع نابسامان آن را سر و سامانی نیدادی واقعا زشته و ناپسنده شده آشغال دونی
جعفریان
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد خستگی ناپذیر خدا می دونه که خیلی با درایت و کاردانی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود
شهردار محترم لطف کنند یه برنامه ای برای آسفالت کردن خیابان مصلی داشته باشندکه حقیقتا هم اهالی و هم همه ارباب رجوع هایی که به ادارات مستقر در این خیابان مراجعه می کنند بسیار آزرده خاطر هستند. حالا که شرکت نفت به تعهدش راجع به فاضلاب و جوب آب جلوی منازل شرکتی عمل کرده شایسته است شهردار محترم و عوامل شهرداری اقدام به آسفالت نمودن این خیابون در مرکز شهر بکنند.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشی دکتر همین چند تا بلواری که گذاشتین شهر رو چند سال رو ب جلو برد همی الان بلوار ولی العصر ساعت ۷ به بعد ترافیک هست تخصص و کاردانی شما باعث پویایی شهر خواهد شد خدا خیرت بده
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای ظفری شهردار کاردان پاک دست
عنایت فرمایید جدول کوی جانبازان ابتدای کوچه شهید درخش جنب نانوایی حسینی جلوی منزل شیوا وطاهری به علت شکستگی شالوله اصلی اب نشین کرده واب جدول ساکن هست و حرکت ندارد که باعث بوی نامطبوع شوه و خانه های کنار جدول جانباز شیمیای هستن و سخت در عذابند ورنج اوری خواهش داریم کلا ۱۰متر میشه بیایید ورستش کنید والا ناچارا به استان زنگ میزنیم و رسانه ای میشود در ضمن خواهش داریم به پیمانکار قبلی که روزبه گلستانی بوده ندهید اصلا درست کار را انجام نمیدهد جمعی از ساکنین ابتدای کوچه شهید درخش تشکر از شهردار محترم و زحمتکش اقای ظفری
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1