تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۲۴۷۱۷
با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

تجدید بیعت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با آرمان‌های شهدا + تلخ‌ترین و شیرین ترین خبری که استاندار شنید + تصاویر

۰
کبنا ؛ مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان صبح امروز ( یکشنبه 2 شهریور 99) در اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
به گزارش کبنا، در این آیین که رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرمانده سپاه فتح و سایر مسوولان حضور داشتند استاندار با بیان عملکرد دولت در استان اظهار کرد: در مواردی دست توشته‌هایی از رئیس‌جمهور برای پیگیری و کمک ویژه به استان دارم که نشان می‌دهد استان تا چه اندازه برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و دارای جایگاه ویژه است.
وی در ادامه به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره کرد و گفت: همه باید دست در دست هم برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی سعی در رفع مشکلات داشته باشیم.
حسین کلانتری با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است که هدفمندتر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه آنان باشیم.
کلانتری از نگاه ویژه دولت نسبت به استان خبر داد و گفت: در مواردی دست نوشته‌هایی از رئیس جمهور برای پیگیری و کمک ویژه به استان دارم که نشان می‌دهد استان تا چه اندازه برای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی مهم بوده و دارای جایگاه ویژه است.
وی به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش از حسن توجه و حمایت‌های نماینده ولی فقیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت‌های وی و تعامل شورای تأمین موجب دلگرمی و توسعه استان می‌شود.
کلانتری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مسئولان باید دستاوردهای نظام را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند.


حسین کلانتری در حاشیه ادای احترام مسئولان به مقام شامخ شهدا در پاسخ به این سئوال که «در یک سال اخیر از آن هفته دولت تا این هفته دولت چه خبرهایی بیشتر از همه او را ناراحت و خوشحال کرده است؟» تلخ ترین خاطره و خبرش را مربوط به کرونا دانست و گفت: وقتی جان یک انسان را در این شرایط کرونایی از دست می‌دادیم، برای من خیلی سخت بود. چون جان انسان برابر یک جهان است.
وی خوشحال‌ کننده‌ترین خبرها را مربوط به توسعه زیرساخت‌ها، راه و تأمین منابع عنوان کرد و گفت: تأمین منابع پروژه‌های جهش تولید نیز برای من خوشحال کننده است و در سطح بین‌المللی شکست امریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران برای من خیلی خوشحال کننده است.



حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین شب گذشته در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال همه شهرستان‌های استان دیده شده، گفت: به دنبال راه‌اندازی فرمانداری، بخشداری و استقرار ادارات در شهرستان تازه تاسیس مارگون هستیم ضمن اینکه به لحاظ زیرساختی به تناسب سایر شهرستان‌ها مارگون هم دیده شده است.
استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از افزایش ۱۰۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی از ۹۲ تاکنون خبر داد و افزود: بارها اتفاق افتاده که رئیس جمهور مسائل مربوط به کهگیلویه و بویراحمد را مصوبه و دستور خاص داده است.
وی به پروژه‌های مهم استان اشاره کرد و گفت: پاتاوه_دهدشت یکی از ۹ پروژه‌های مهم دولت است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین ۵۰ کیلومتر جاده ۴ خطه در گچساران صورت گرفته و چهار خطه شدن یاسوج به شیراز و اجرای تقاطع غیر همسطح مهریان در دستور کار است.
مقام ارشد احرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احداث ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر و اخذ ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی محرومین دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن است که تا پایان سال مسکن محرومین باید به بهره‌برداری برسد. مسکن مهر تمام شده و منتظر مراسم رسمی هستیم.
کلانتری با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۲۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴ هزار نفر در استان فراهم می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آینده استان را درخشان می‌بینم عنوان کرد:در بسیاری از شاخش‌ها به استان توجه شده و در مسیر توسعه هستیم البته این به معنای چشم‌پوشی از نارسایی‌ها و مشکلات نیست اما نظام اسلامی طی این سال‌های خدمات خوبی به این استان ارائه کرده است آنهایی که مشکلات را نمی‌بینند منصف نیستند و کسانی که چشم خود را بر روی خدمات بسته‌اند مدیون هستند.
کلانتری با اشاره به طرح‌های حوزه مسکن استان، گفت: ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مهر در استان تکمیل شده و جزو پنج استان برتر کشور در این حوزه هستیم، ضمن اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها، سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی محرومین تا پایان امسال باید در استان به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در حوزه سد‌های استان هم اقدامات خوبی انجام شده از جمله اینکه سد چم شیر امسال آبگیری می‌شود و پیگیر تسریع در عملیات اجرایی سد تنگ سرخ هستیم که تا دو سال آینده قابل بهره‌برداری شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد آبرسانی به پنج شهر در حوزه کهگیلویه بزرگ را از دیگر طرح‌های مهم استان برشمرد و بیان کرد: در حوزه طرح‌های پتروشیمی نیز پیش‌بینی ما این است که طرح پتروشیمی گچساران و صنایع وابسته تا پایان دولت وارد مدار شود و شاهد اتفاقات خوبی نیز در مورد طرح پتروشیمی دهدشت باشیم.
کلانتری طرح نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت با اعتبارات ارزی بالغ بر ۳۲۲ میلیون یورو را از دیگر طرح‌های مهم استان عنوان و اضافه کرد: در حوزه کشاورزی و ایجاد واحد‌های گلخانه‌ای نیز گام‌های بلندی در این دولت برداشته شده است.
وی به بحث جهش تولید اشاره داشت و عنوان کرد: در بین ۳۱ استان کشور دومین استانی بودیم که توانستیم در بحث جهش تولید تفاهم‌نامه ایجاد ۱۳ هزار و ۲۰۰ شغل با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان را نهایی کنیم و اولین استان کشور هستیم که ۲۰ درصد تخصیص را دریافت کرده‌ایم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در آستانه هفته دولت از رسانه‌ها و قلم به دستان خواست تا خدمات نظام جمهوری اسلامی را بیش از سایر موضوعات برای اطلاع‌رسانی و امیدبخشی به مردم در دستور کار قرار دهند و اظهار داشت: «در حوزه جهش تولید در همین استان تفاهم‌نامه ایجاد 13 هزار و 200 شغل با اعتیار 2700 میلیارد تومان با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسانده‌ایم.»
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تنها استان‌هایی هستیم که 20 درصد تخصیص این اعتبارات را دریافت کرده‌ایم آیا در این خصوص اطلاع‌رسانی کرده‌ایم که مردم از این اقدام نظام جمهوری اسلامی اطلاع پیدا کرده باشند آیا مردم با این اخبار خوشحال نمی‌شوند و به کار کردن امیدار نمی‌شوند.
کلانتری از رسانه ها خواست به جای پرداختن بیش از حد به موضوعات حاشیه‌ای مثل برخی تغییر و تحولات که هیچ دردی از استان دوا نمی‌کنند به فکر اطلاع‌رسانی خدمات نظام باشند تا مردم امید بیشتری پیدا کرده و تولید و اشتغال بیشتری شکل گیرد.
وی گفت: «هر چند اگر مدیری تغییر کند فرزند دیگری از همین استان سکان مدیریت را به دست می‌گیرد و اتفاق خاصی رخ نمی دهد.»

 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
استاندار محترم لطف کنند چنتا از اون دست نوشته هایی که میگن رییس جمهور نوشته برای مردم استان رو رسانه ای کنن ببینیم برای کی بوده؟؟
برای چن درصدی ها بوده یا قشر ضعیف؟؟؟؟
همچنان منتظر دست نوشته ها هستیم
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار محترم دست شما درد نکنه شما غیره بومی هستید شما مردم ای استان را بیشتر درک میکنید تا بومی های استان من از شما درخواستی دارم می خواهم نامای به شما بنویسم انا گمی دانم ایا به دستت میرسد یانه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1