تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۲۴۵۸۲
گزارش افتتاح پلی کلینیک شهید مفتح؛

تجمع غیرقابل قبول در برنامه افتتاح پلی کلینیک شهید مفتح یاسوج / وقتی بهداشت و درمان در رعایت پروتکل‌ها و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مانده است! + تصاویر افتتاح

۰
کبنا ؛افتتاح پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آموزشی درمانی با حضور دکتر تقوی نژاد معاون پشتیبانی وزارت بهداشت، دکتر خان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش کبنا نیوز، بعد از ظهر چهارشنبه ( 29مرداد ماه  99) و با حضور معاونین وزیر بهداشت و مسئولان استانی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آموزش شهید مفتح یاسوج افتتاح شد. این پروژه 5 هزار  600 متر مربع زیربنا دارد و حدود 35 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شد.
66 پزشک در بخش های مختلف فعالیت خواهند کرد، و این پلی کلینیک بخش های مختلفی همچون آزمایشگاه، رادیولوژی، بخش کودکان، داروخانه و... را دارد.
از جمله نکات مهم این برنامه تجمع بسیار زیاد جلوی ساختمان پلی کلینیک بود که با وجود ویروس کرونا و تذکراتی که وزارت بهداشت همواره به مردم می دهد متاسفانه در این مکان طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشد و با وجود تجمعی غیرقابل قبولی که ایجاد شده بود، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با دیدن چنین تجمعی قصد ورود به داخل پلی کلینیک را نداشت که نهایتاً با درخواست مسئولان وزارت بهداشت و علوم پزشکی در آئین افتتاح این کلینیک شرکت کرد.
 به رغم دعوت از خبرنگاران از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، از ورود تعداد زیادی از خبرنگاران به محل افتتاحیه جلوگیری شد و ناهماهنگی و بی نظمی در افتتاحیه این کلینیک مشاهده می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
افرین اقای استاندار
مملی
Iran, Islamic Republic of
کرونا است..

دوم اینکه ان شالله نوبت دهیش اصولی باشه سردرگمی نباشه...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1