تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۲۴۲۷۵
در مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج عنوان شد

رئیس دانشگاه یاسوج: آفت دانشگاه دامن زدن به مسائل باندی و جناحی است/ شایسته‌سالاری در کشور قربانی مسائل فرعی و بی اهمیت شده است

۰
کبنا ؛ رئیس دانشگاه یاسوج گفت: دامن زدن به مسائل جناحی و باندی برای دانشگاه و دانشگاهیان آفت است.
به گزارش کبنا، مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با حضور اعضای هیئت رئیسه و برخی از مدیران دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
 احمد عریان در این نشست گفت: پس از انقلاب تا کنون سیاست زدگی در همه زمینه‌ها آنقدر زیاد بوده که عشق به سازندگی کشور و خدمت به مردم در حاشیه قرار گرفته است.
 وی ادامه داد: در این سالها آنقدر به مسائل فرعی پرداخته شده که اصل شایسته سالاری قربانی شده است.
 رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به ضعف در استفاده از مدیران جوان و توانمند در کشور گفت: هنر این است که بتوان از همه ظرفیتها و پتانسیل افراد مختلف با باورهای متفاوت در جهت رشد و توسعه استان و کشور استفاده کرد.
 عریان تاکید کرد: بخشی نگری در دانشگاه ممنوع است و همه مدیران باید نگاه سیستماتیک برای اداره دانشگاه و استان داشته باشند. اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شود و همه با هم برای ارتقا دانشگاه و استان باید تلاش کنند.
 این مقام دانشگاهی اظهار داشت: مدیر دانشگاه باید در خدمت دانشگاهیان باشد و طرز فکر و نگاه سیاسی در کار وی دخیل نباشد.
 عریان گفت: خود را مدیون کسی نمی‌دانم و برای همین نیز در مقابل فشارها و درخواستهای بیرون از دانشگاه مقاومت کرده و به آن اهمیتی نمی‌دهم.
 وی مراسم‌های تودیع و معارفه را تلخ دانست و تاکید کرد: دوران مدیریت‌ها ابدی نیست و فرصتی برای افراد است تا کارهای ماندگاری انجام دهند.
 رئیس دانشگاه خطاب به معاون جدید فرهنگی و دانشجویی گفت: دستگاه‌های فرهنگی متعددی در استان وجود دارد که انتظار می‌رود از ظرفیت آنها و همچنین بخشهای مرتبط در وزارت علوم استفاده حداکثری شود.
 دکتر عریان افزود: دانشگاه باید به سمت درآمدزایی برود. تقویت و حمایت از فعالیت فرهنگی و هنری گروههای دانشجویی و معرفی آنها به دستگاههای فرهنگی استان برای اجرای برنامه نیز می‌تواند برای دانشگاه درآمدزا باشد.
 وی با تقدیر از نیکدل معاون سابق دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گفت: آقای نیکدل نهایت تلاش خود را برای پیشرفت دانشگاه به کار گرفت و ارتباط خوب و مطلوبی با دانشجویان داشت و همیشه به صورت شفاف به دنبال انجام کارهای دانشگاه بوده و هیچ نقطه سیاهی در کارنامه وی مشاهده نمی‌شود.
 در ادامه این جلسه نیکدل معاون سابق دانشجویی و فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: نهایت تلاشم را برای خدمت صادقانه به کار گرفتم تا بتوانم در این مسئولیت مؤثر باشم.
 فریبرز نیکدل افزود: معمولاً سختی‌ها و فشارها به روی رئیس دانشگاه هست ولی معاونت دانشجویی و فرهنگی به واسطه ارتباط زیادی که با دانشجویان دارد نیز از این فشارها و انتقادها در امان نبود.
 وی با تمجید از رئیس دانشگاه گفت: دکتر عریان در سخت‌ترین شرایط که در زندگی شخصی وی اتفاق افتاده بود نیز کارهای دانشگاه را پیگیری می‌کرد و حضور وی برای دانشگاه نعمت است.
 نیکدل در پایان با تشکر از مجموعه فرهنگی و دانشجویی و دیگر مدیران دانشگاه گفت: سرباز دانشگاه هستم و هر کجا نیاز باشد آماده خدمت و کمک هستم.
 رضا دهبانی‌پور معاون جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج در این جلسه گفت: از اعتماد رئیس دانشگاه تشکر می‌کنم که فرصت خدمت دوباره به دانشجویان را در اختیارم قرار داد.
 دهبانی پور افزود: تجربه 4 سال خدمت در حوزه فرهنگی و دانشجویی را دارم و به مسائل و مشکلات آن نیز آگاه هستم.
 وی به تغییر مدیریتها اشاره کرد و گفت: گردش نخبگان و تغییر مدیریتها منطقی و عقلانی است و این موضوع برای استفاده از توانایی و پتانسیل افراد است.
 دهبانی پور تاکید کرد: هر شخص باور و تفکر سیاسی خاص خود را دارد و طبیعتاً من نیز از این قاعده مستثنی نیستم اما هیچگاه برای خدمت به مردم و دانشجویان مسائل سیاسی را در کار دخالت نمی‌دهم.
 وی ادامه داد: ریاست در محیط دانشجویی پذیرفته نیست و باید با رابطه حسنه و حسن خلق و نگاه پدرانه با دانشجویان ارتباط برقرار کرد.
 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج تاکید کرد: با تعامل و همکاری با دانشجویان برنامه‌های فرهنگی را رونق می‌دهیم و به واسطه ارتباط خوبی که با بیرون از دانشگاه دارم تلاش می‌کنم از این فرصت برای توسعه دانشگاه استفاده کنم.
 رئیس دانشگاه یاسوج در پایان این جلسه از زحمات نیکدل معاون سابق تقدیر و حکم دکتر دهبانی پور معاون جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را به وی داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Sepehr
Iran, Islamic Republic of
بسیار حیف شد جناب دکتر نیکدل آدمی فوق العاده با اخلاق ، از نظر علمی باسواد، با پرستیژ بالا ، فوق العاده متین ، پخته ، کوچیک نفس و پرانرژی وپر تلاش بودن ، که همواره خودشونو وقف دانشگاه و دانشجو کردن وشب و روز براشون معنا نداشت
که لیاقشان خیلی بالاتر از این هست واقعا هر جا باشن افتخار استانن
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
کبناجان چه فایده، اگر من قلم گرفتم وهمه چی مستند شرح دادم و روشنگری کردم خود شما انتشار نمیدین!!!! اخه این باخودش میگه افراد این استان همه ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1