تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۲۲۸۰۲
سفر «مهدی روشنفکر» به سپیدار؛

قول می‌دهم به خاطر امتیاز ناچیز و دل خوشی باندهای قدرت و ثروت مردم را فراموش نکنم ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود در جمع مردم روستاهای مختلف بخش سپیدار رفت و از نزدیک با آنان در زمینه مسائل و مشکلات گفت‌وگو کرد.
 به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع مردم روستاهای مختلف بخش سپیدار، اظهار داشت: بنا داشتیم بعد از انتخابات باشکوه دوم اسفندماه سال گذشته از نزدیک با مردم دیدار کرده و به رسم ادب از حضور آنان در پای صندوق‌های رأی تشکر کنیم ولی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده این سعادت نصیب نشد.
 وی با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف کنار امامین انقلاب بوده‌اند، عنوان کرد: از تمام کسانی که پای صندوق رأی حضور پیدا کردند و در واقع به جمهوری اسلامی رأی دادند، تشکر می‌کنم.
 روشنفکر ابراز کرد: مجلس یازدهم در شرایطی شروع بکار کرده که کشور در بدترین شرایط اقتصادی و اعتباری قرار دارد تا جایی که درآمدهای نفتی بسیار کاهش یافته و درآمدهای مالیاتی به دلیل راکد بودن وضعیت کسب و کار نیز به جایی نمی‌رسد.
 وی افزود: ما در شرایطی توفیق نوکری مردم را داریم که سفره مردم کوچک شده و وضعیت معیشت و اشتغال جوانان تعریفی ندارد و از آن طرف با محدودیت‌های اعتباری روبه‌رو هستیم، هرچند معتقدم مدیر انقلابی و جهادی منتظر اعتبارات نمی‌ماند زیرا اگر پول باشد هرکسی می‌تواند هزینه کند، هنر مدیر در زمان محدودیت‌های اعتباری و سختی‌ها مشخص می‌شود.
 نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیر جمهوری اسلامی باید خود را نوکر مردم بداند و برای لحظه‌ای مردم از فکرش بیرون نرود و شبانه روز برای مردم کار کند، خود را از آنان بداند و با آنان باشد.
 روشنفکر تاکید کرد: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند بفکر اقتصاد و معیشت باشند و از حاشیه‌ها دوری کنند، مجلس باید امید مردم را ناامید نکند و تمام هم و غم خود را برای بازگشت روزهای خوب و رفاه نسبی مردم بکار گیرد.
 وی بیان کرد: من به مردم خوب استانم قول می‌دهم وکیل آنان باشم و هیچ وقت وکیل دولت نشوم و هرکجا نیاز بود طرف مردم را بگیرم و برای گرفتن امتیازی ناچیز و یا دل خوش کردن باندهای قدرت و ثروت مردم را فراموش نکنم و بدون نگاه به چشم و زبان سیاسیون هرکجا نیاز بود از حق دفاع کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم
سایه
Iran, Islamic Republic of
درود به مرد خستگی ناپذیر و دلسوز،،درود به تو که در این ایام کرونایی عَلَم خود را بر زمین نگذاشتی و هم در پایتخت و هم حوزه انتخابیه از هیچ تلاشی فروگذار نیستی،،به امید روزی که بیشتر و بیشتر بدرخشی
نظری
Netherlands
شوخی نکن فکر نکنم اینطوری باشه فقط تبلیغ هست فقط خودمان بویرتحمدیها شانس نداریم که نماینده قاطع وکارکن گیرمان بیاد شاهنامه اخرش خوبه خواهید دید که چه میشه
یونس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم
ولی متاسفانه هر نماینده ای بره مجلس خیلی چیزا رو فراموش میکنه
رحمت
Switzerland
درود فراوان بر دکتر روشنفکر انشالا بتوانی جواب محبت های مردم بدهی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1