تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۲۱۸۸۷
فرماندار کهگیلویه در جلسه مسکن محرومین

پیشرفت طرح مسکن محرومین در شهرستان مستلزم تسهیلگری در تضامن بانکی است

۰
کبنا ؛
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه ،علیرضا اتابک روز سه شنبه 20 خرداد در جلسه "مسکن محرومین" شهرستان کهگیلویه که با جضور مدیر کل بنیاد مسکن و برخی مدیران بانکهای شهرستان در دفتر  فرماندار برگزار شد اظهار کرد:طرح مسکن محرومین یک فرصت برای مشمولین طرح  محسوب می شود بطوریکه شاید دیگر تکرار نشود .
 
فرماندار کهگیلویه با اشاره به مهلت ساخت این واحدها در شهرستان تا  بهمن   امسال تصریح کرد: بانکها نهایت همکاری را در تسهیل و پذیرش ضمانت زنجیره ای روستائیان داشته باشند تا در وقت معین این واحد ها تحویل گردد.
 جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت :طرح مسکن محرومین با 3000خانوار در استان و 700خانوار شهرستان کهگیلویه با بیشترین جمعیت روستایی و محروم کلید خورده و آغاز شده است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود بانکها جهت جذب اعتبارات با بنیاد مسکن همکاری لازم را بنمایند تصریح کرد : تسهیل گری بانکها در جذب متقاضیان بیشتر باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه شهرستان خواهد شد در غیر اینصورت سهمیه به شهرستان دیگر انتقال داده می شود .

بر پایه این گزارش ،بهمن 98 بود که این طرح با سفر محمد باقر نوبخت به استان و امضاء تفاهم نامه ای مصوب گردید وطبق این تفاهم نامه ، 3500واحد مسکونی به استان تعلق گرفت که این تعداد واحد باید تا بهمن سال جاری (سال 99) به بهره برداری برسد .
بنابر گفته های متولیان طرح  برای ساخت این واحد ها 25میلیون تومان کمک بلا عوض تعلق می گیرد و 40میلیون تومان نیز وام مسکن روستایی خواهد بود که از طرف بنیاد مسکن اختصاص خواهد یافت .
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1