تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۲۱۶۲۳
به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

دیدار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با رئیس آموزش و پرورش بویراحمد

۱
کبنا ؛سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار با حضور در اداره آموزش و پرورش سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را به رئیس اداره آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان استان تسلیت گفتند.
سرهنگ بهمنیار در این نشست صمیمانه اظهار کرد: امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید، جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.
وی افزود: امام خمینی(ره) رهبری با صلابت بود که به نام خدا و برای خدا قیام کرد و با مجاهدت، مقاومت و مهاجرت، وعده نصرت الهی را محقق ساخت. بزرگمردی که پس از عبور کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی به ساحل امن ثبات، در ١٤ خرداد ١٣٦٨ با دلی آرام و قلبی مطمئن جان به جان آفرین تسلیم نموده و به ملکوت اعلی پیوست.
سرهنگ بهمنیار در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی استان با اشاره به حضور پر شور معلمان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی اظهار کرد:دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است،گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.
سرهنگ بهمنیار در این جمع از تعامل خوب آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این بخش خبر داد و بیان کرد: تشکیل حلقه های صالحین و اقدامات انجام شده در طرح شهید بهنام محمدی از مهمترین اقدامات بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش است.
سرهنگ بهمنیار یادآور شد: تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت:معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان در جمع کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد سالروز رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به جهادگران عرصه علم و دانش تسلیت گفت.
دلشاد بیان کرد: امام خمینی(ره) متفکّر بزرگ عصر حاضر، احیاگر اسلام ناب محمّدی و شخصیتی والاست که با تفکر و اندیشه متعالی خویش، دنیای تشنه عدالت و حق خواهی را متحول و دو گوهر بیداری و وحدت اسلامی را به مسلمانان هدیه کرد. حضرت امام خمینی(ره) با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلاب عظیمی را بنیان  نهاد که ملجا و یاور مظلومان جهان شد.
یوم‌الله پانزده خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در مسیر درخشان مبارزه با استکبار، طاغوت و استبدادو به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور است.
کوروش دلشاد با تاکید بر اینکه شغل معلمی جایگاه ویژه ای در سرنوشت آن مملکت دارد، بیان کرد:در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا جنگ نرم را علیه نوجوانان و جوانان ما آغاز کرده است، معلمان نقش بسزایی در هدایت دانش آموزان دارند.
وی یادآور شد: آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تربیت چنین نسلی را فراهم می سازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1