تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۲۰۴۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

وقتی جغد شوم در شهرک جوشکاران یاسوج لانه کرده / گلایه شدید اهالی کوی آزادگان و شرف آباد از شهردار یاسوج ( + تصاویر و فیلم )

۲
کبنا ؛عدم توسعه و گسترس فضای سبز به خصوص پارک‌های محله‌ای در مناطق بنسنجان، شرف آباد، اکبرآباد و...، همچنین عدم رعایت عدالت در توزیع آسفالت در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دو مقوله مهمی است که شهروندان به شدت نسبت به آنها گلایه دارند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که نام «پایتخت طبیعت» را یدک می‌کشد، باید در حد و اندازه این نام ظاهر شود، یاسوج یکی از شهرهایی است که انتظار می‌رود از لحاظ مبلمان شهری جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، موضوعی که هنوز اتفاق نیفتاده است.
خبرنگار کبنا نیوز برای پیگیری این موضوع سری به منطقه آزادگان و شرف آباد زد تا از نزدیک درباره وضعیت آسفالت خیابان‌ها، کوچه‌ها و همچنین فضای سبز با مردم بحث و گفت‌وگو کند.
در منطقه آزادگان یاسوج فضای سبز بسیار زشت و نامناسبی مشاهده می‌شود، علف‌های هرز در فضاهای سبز جولان می‌دهند. چاله چوله‌هایی که در فضای سبز وجود دارد، مردم را آزار می‌دهد.
وضعیت آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های منطقه آزادگان یاسوج بغرنج و مردم گلایه‌های زیادی در این باره داشتند.
یکی از اهالی این منطقه گفت: به دلیل چاله چوله‌ها، هنگام بارندگی مشکلاتمان دو چندان می‌شود.
فرد دیگری با بیان اینکه ما نمی‌دانیم مسئول شهر چه کسی هست، اظهار داشت: اکثر نقاط مختلف شهر آسفالت نامناسبی دارد و ما نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگو باشد.
 
فیلم / گلایه شدید شهروندان منطقه کوی آزادگان از شهرداری یاسوج

شهروند دیگری که ساکن منطقه کوی آزادگان است، بیان می‌کند: ما هر چه مراجعه می‌کنیم، کسی پاسخگو نیست و واقعاً نمی‌دانیم که دادمان را کجا بزنیم، خیابان‌ها و کوچه‌هایمان پُر از چاله چوله است. مردم به دلیل وضعیت نامناسب این خیابان واقعاً عذاب می‌کشند.
جوانی نیز در این باره گفت: این خیابان «شهید نیک پی» نام دارد که چندین سال همین وضعیت نامناسب آسفالت را دارد و فصل زمستان و بارندگی‌ها، آسفالت سردی را بدون زیرساخت‌ها می‌ریزند که به راحتی هم از بین می‌رود و معمولاً موسم انتخابات این کار را انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه من به عنوان یک شهروند، شهردارم را نمی‌شناسم، اظهار داشت: متأسفانه پاسخ درستی از مسئولان شهرداری در خصوص مشکلات ما نمی‌شنویم و هر وقت پیگیری کردیم، نتیجه‌ای حاصلمان نشد.
این جوان بیان کرد: ما اینجا فضای سبز نداریم و گاهی مجبور می‌شویم که به همراه خانواده به ترمینال، یا منطقه هواشناسی برویم.
به گزارش کبنا، جاده شهرک جوشکاران یاسوج بسیار ناهنجار است، از ابتدای جاده این شهرک تا پایان آن به اندازه یک وجب هم آسفالت مناسب پیدا نمی‌شود، گویا شهرک ارواح است که جغد شومی در آنجا لانه کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1