تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۲۰۱۱۶
در اولین مجمع انتخابات هیات گلف استان

محمودی سکاندار هیات گلف کهگیلویه بویراحمد شد

۲
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ،اولین مجمع انتخابات هیات گلف کهگیلویه بویراحمد به ریاست علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل و با رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد در مجمع انتخابات هیات گلف خواستار همگانی کردن رشته گلف، برگزاری کارگاه های استعداد یابی ،توجه به اصل آموزش و حضور در میادین کشوری و بین المللی در این رشته شد.
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد ضمن تبریک سال نو ،اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،از حمایت ها و پیگیرهای فدراسیون گلف کشور در برگزاری این مجمع و طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در فضای برگزاری این مجمع تقدیر کرد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،بر استفاده بهینه از ظرفیت های شهرستانها در توسعه و اعتلای این رشته ،راه اندازی رشته گلف در تمامی شهرستانها و همگانی کردن و ظهور ورزش قهرمانی گلف در استان تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اتفاقات خوب و میمون در هیات گلف در زمان تصدی سرپرستی ظهراب محمودی ابراز رضایت و خرسندی کرد و خواستار توجه به اصل آموزش ،استعداد یابی و تعامل بیشتر هیات گلف با شهرستانها در توسعه زیر ساخت های این رشته و حضور پرقدرت در میادین کشوری و بین المللی شد .
در مجمع انتخابات هیات گلف استان کهگیلویه وبویراحمد کورش نیک پی و ظهراب محمودی دو کاندید تصدی این هیات با هم رقابت کردند که بدلیل عدم حضور نیک پی در مجمع انتخابات این هیات ،رای گیری با حضور محمودی برگزار و در نهایت ظهراب محمودی با کسب 12 رای برای مدت چهار سال بعنوان اولین رئیس هیات گلف کهگیلویه بویراحمد انتخاب شد.
محمودی کاندید تصدی هیات گلف ،ساماندهی و جذب ورزشکاران ،برگزاری کلاسهای مربیگری ،آموزشی ،استعداد یابی ،داوری و خرید تجهیزات و امکانات را از مهمترین برنامه های کاری خود ذکر و از حمایت های علوی مدیر کل در اختصاص سالن و زمین برای این رشته نو پا تقدیر کرد.
ظهراب محمودی ، نایب رئیس هیات گلف همدان ،سرپرست هیات اسکی استان همدان،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان های بهار ،صالح آباد ،اسد آباد استان همدان ،نایب رئیس هیات امادگی جسمانی استان کهگیلویه وبویراحمد و درجات مربیگری در رشته های آمادگی جسمانی ،ایروبیک ،اسکی ،شنا ،کوهنوردی ،نجات غریق ، غواصی و .....را در کارنامه دارد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
ی گو ی توپ هم شده ورزش ؟
محمودی تبریک میگم چهار سال موفق باشید با خودت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1