کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در اولین مجمع انتخابات هیات گلف استان

محمودی سکاندار هیات گلف کهگیلویه بویراحمد شد

3 ارديبهشت 1399 ساعت 18:45

اولین مجمع انتخابات هیات گلف استان کهگیلویه بویراحمد به ریاست علوی مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخاب هیات گلف برگزار و ظهراب محمودی با کسب 12 رای برای مدت چهار سال بعنوان اولین رئیس هیات گلف کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد .


به گزارش کبنانیوز از یاسوج ،اولین مجمع انتخابات هیات گلف کهگیلویه بویراحمد به ریاست علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل و با رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی برگزار شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد در مجمع انتخابات هیات گلف خواستار همگانی کردن رشته گلف، برگزاری کارگاه های استعداد یابی ،توجه به اصل آموزش و حضور در میادین کشوری و بین المللی در این رشته شد.
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد ضمن تبریک سال نو ،اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،از حمایت ها و پیگیرهای فدراسیون گلف کشور در برگزاری این مجمع و طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در فضای برگزاری این مجمع تقدیر کرد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،بر استفاده بهینه از ظرفیت های شهرستانها در توسعه و اعتلای این رشته ،راه اندازی رشته گلف در تمامی شهرستانها و همگانی کردن و ظهور ورزش قهرمانی گلف در استان تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اتفاقات خوب و میمون در هیات گلف در زمان تصدی سرپرستی ظهراب محمودی ابراز رضایت و خرسندی کرد و خواستار توجه به اصل آموزش ،استعداد یابی و تعامل بیشتر هیات گلف با شهرستانها در توسعه زیر ساخت های این رشته و حضور پرقدرت در میادین کشوری و بین المللی شد .
در مجمع انتخابات هیات گلف استان کهگیلویه وبویراحمد کورش نیک پی و ظهراب محمودی دو کاندید تصدی این هیات با هم رقابت کردند که بدلیل عدم حضور نیک پی در مجمع انتخابات این هیات ،رای گیری با حضور محمودی برگزار و در نهایت ظهراب محمودی با کسب 12 رای برای مدت چهار سال بعنوان اولین رئیس هیات گلف کهگیلویه بویراحمد انتخاب شد.
محمودی کاندید تصدی هیات گلف ،ساماندهی و جذب ورزشکاران ،برگزاری کلاسهای مربیگری ،آموزشی ،استعداد یابی ،داوری و خرید تجهیزات و امکانات را از مهمترین برنامه های کاری خود ذکر و از حمایت های علوی مدیر کل در اختصاص سالن و زمین برای این رشته نو پا تقدیر کرد.
ظهراب محمودی ، نایب رئیس هیات گلف همدان ،سرپرست هیات اسکی استان همدان،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان های بهار ،صالح آباد ،اسد آباد استان همدان ،نایب رئیس هیات امادگی جسمانی استان کهگیلویه وبویراحمد و درجات مربیگری در رشته های آمادگی جسمانی ،ایروبیک ،اسکی ،شنا ،کوهنوردی ،نجات غریق ، غواصی و .....را در کارنامه دارد.
 
 


کد مطلب: 420116

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/420116/2/محمودی-سکاندار-هیات-گلف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1