تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۰۰۵۷
کبنا خبر می دهد؛

ارزیابی خوب «فعالیت های فرهنگی کانون مساجد» توسط نماینده ولی فقیه / برگزيدگان جشنواره عكس بچه هاي مسجد معرفی شد

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا؛ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.
علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با حضرت آیت الله سید نصیر حسینی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج ضمن ارائه گزارش 60 روزه کامل از فعالیت های ستاد استان در ایام کرونا، آمادگی خود را جهت همکاری در برنامه های فرهنگی و اجتماعی با سایر نهاد های انقلابی و فرهنگی اعلام کردند .
دولت آبادی از جمله فعالیت های کانون مساجد را تولید 30 هزار ماسک قابل شستشو، تدستکش یکبار مصرف،آموزش دهی و اطلاع رسانی در خصوص بیماری، توزیع بیش از 1500 بسته مواد غذایی، توزیع بیش از 1000 بسته مواد ضدعفونی، توزیع گوشت قربانی به ارزش 500 میلیون ریال به کمک خیرین، توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری فعالیت های فرهنگی مختلف پیرامون بیماری، تجلیل از کادر درمان و دست اندرکاران برشمرد.
همچین نماینده محترم ولی فقیه در استان، ضمن تایید فعالیت های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان این اقدامات را خوب ارزیابی کرد و خواهان افزایش این فعالیت ها در سطح مساجد استان شد.
وی ابراز کرد: کانون های مساجد استان با توجه به ظرفیت خود فعالیت های خوبی داشته اند.
امام جمعه شهر یاسوج در ادامه تاکید کرد: در شرایط موجود ویروس کرونا نباید کار فرهنگی تعطیل شود و خواستار حضور کانون های مساجد در فضای مجازی با توجه به ظرفیت خوب خود شدند.
در پایان ضمن تشکر از مجموعه کانون های مساجد توصیه کرد: کانون های مساجد فعالیت های خود را در ماه مبارک رمضان افزایش دهند.
عليرضا دولت آبادي مدير ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان از معرفی برگزيدگان جشنواره عكس بچه هاي مسجد خبر داد.
با توجه به شرايط كنوني جامعه كه متاثر از شيوع ويروس كرونا است و دستور العمل هاي ابلاغي فعاليت هاي فرهنگي و هنري به صورت غير حضوري و در قالب فضاي مجازي در حال انجام است.
در همين راستا اولين جشنواره عكس بچه هاي مسجد كه با استقبال خوبي هم روبه رو شد كه بيش از ٥٤٠ اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال و در سه بخش (نماز ونيايش،پياده روي اربعين،آيين هاي عزاداري محلات ) داوري و برگزيدگان هر بخش مشخص گرديد.
قرار بود كه مراسم اختتاميه با حضور مسولين كشوري واستاني برگزار شود كه با توجه به رعايت پروتوكل هاي بهداشتي مبني بر عدم ايجاد تجمع هاي مختلف مراسم اختتاميه برگزار نخواد شد.
و ضمن اعلام أسامي برگزيدگان هر رشته جوايز به صورت غير حضوري تقديم برگزيدگان ميگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1