تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۱۹۸۷۳
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رفع تصرف ۴ هکتار از اراضی ملی منطقه «فیروزآباد بویراحمد»

۰
کبنا ؛مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه «فیروزآباد شهرستان بویراحمد» خبر داد.
به گزارش کبنا، غلامحسین حکمتیان اصل در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت نیروهای منابع طبیعی استان در یکی دو ماه اخیر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر مقابله با شیوع بیماری و ویروس کرونا بوده است.
 وی با بیان اینکه منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد و به وظایف خود برای مقابله با شیوع این ویروس عمل کرده‌اند افزود: نخستین و مهم‌ترین اقدامی که در این راستا انجام دادیم انسداد مسیرهای منتهی به عرصه‌های طبیعی شهرستان‌ها بود.
 این مسوول با بیان اینکه یکی عرصه‌های استان با وسعت زیاد است و همین کار را برای منابع طبیعی استان سخت می‌کند، افزود: رویکرد اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان تلاش حداکثری با حداقل امکانات و نیروهاست و در همین راستا وظیفه خود می‌دانیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
 حکمتیان اصل به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای منابع طبیعی با کمک نیروی انتظامی استان در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه فیروز آباد شهرستان بویر احمد را از دست متصرفان رفع تصرف کردیم.
 وی گفت: اقدامات تنها به رفع تصرف بر نمی‌گردد بلکه سودجویان که میراث طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد را نشانه رفته‌اند اقدام به زغال‌گیری از چوب درختان جنگلی می‌کنند از جمله اقدامات برخورد با این افراد و کشف و ضبط کوره‌های زغال بوده است و درپایان جا دارد از دستگاه قضایی وانتظامی به خاطر همکاری با منابع طبیعی وآبخیزداری استان تقدیر وتشکر نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض خسته نباشید منابع طبیعی خواب تشریف داره بیخ گوش آقایون بالای محمود آباد به بهانه دفع مردگان دارن قبرستان میزنن و بعد هم تصاحب زمینهای منابع طبیعی در بالای شهر
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1