کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رفع تصرف ۴ هکتار از اراضی ملی منطقه «فیروزآباد بویراحمد»

27 فروردين 1399 ساعت 10:52

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه «فیروزآباد شهرستان بویراحمد» خبر داد.


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه «فیروزآباد شهرستان بویراحمد» خبر داد.
به گزارش کبنا، غلامحسین حکمتیان اصل در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به وظایف متعدد و کارهای سخت نیروهای منابع طبیعی استان در یکی دو ماه اخیر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ما در چند وقت اخیر مقابله با شیوع بیماری و ویروس کرونا بوده است.
 وی با بیان اینکه منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد و به وظایف خود برای مقابله با شیوع این ویروس عمل کرده‌اند افزود: نخستین و مهم‌ترین اقدامی که در این راستا انجام دادیم انسداد مسیرهای منتهی به عرصه‌های طبیعی شهرستان‌ها بود.
 این مسوول با بیان اینکه یکی عرصه‌های استان با وسعت زیاد است و همین کار را برای منابع طبیعی استان سخت می‌کند، افزود: رویکرد اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان تلاش حداکثری با حداقل امکانات و نیروهاست و در همین راستا وظیفه خود می‌دانیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
 حکمتیان اصل به سایر اقدامات از جمله رفع تصرف‌ها و مقابله با سودجویان اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای منابع طبیعی با کمک نیروی انتظامی استان در راستای رفع تصرف اراضی ملی به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور 4 هکتار از اراضی ملی در منطقه فیروز آباد شهرستان بویر احمد را از دست متصرفان رفع تصرف کردیم.
 وی گفت: اقدامات تنها به رفع تصرف بر نمی‌گردد بلکه سودجویان که میراث طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد را نشانه رفته‌اند اقدام به زغال‌گیری از چوب درختان جنگلی می‌کنند از جمله اقدامات برخورد با این افراد و کشف و ضبط کوره‌های زغال بوده است و درپایان جا دارد از دستگاه قضایی وانتظامی به خاطر همکاری با منابع طبیعی وآبخیزداری استان تقدیر وتشکر نمایم.


کد مطلب: 419873

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419873/2/رفع-تصرف-۴-هکتار-اراضی-ملی-منطقه-فیروزآباد-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1