تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۱۹۷۴۴
کبنا گزارش می‌دهد

این کار جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از چشم استاندار پنهان نماند ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در مبارزه با ویروس وحشی کرونا است و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان 223 نفر در استان به این ویروس مبتلا شدند که آنها عمدتاً از بستگان همدیگر هستند و تنها 8 نفر در استان به دلیل شیوع این بیماری جان خود را از دست دادند. افرادی که قبل از این بیماری، دارای بیماری زمینه‌ای و بیش از 60 سال سن داشتند. باید بگوئیم که این موفقیت ربطی به یک دستگاه، فرد و یا نهادی ندارد. بلکه همه دست به دست هم گذاشتن تا استان کهگیلویه و بویراحمد را از شر این ویروس مرگبار نجات دهند.
جمعیت هلال حمر استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستگاه‌های خدماتی بود که دوشادوش سایر نیروهای خط اول، همانند کادر پزشکی بیمارستان شهید جلیل، استاندار و ... در خط مقدم تلاش می‌کردند. سید امان الله جهانبین فرماندهی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد. او می‌گوید: تا 12 فروردین ماه 99، تعداد 118161 نفر در پست‌های غربالگری جمعیت هلال احمر مورد غربالگری قرار گرفتند که 1220 نفر از داوطلبین و پرسنل این جمعیت شبانه روز پای کار بودند.



قدردانی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جمعیت هلال احمر

اقدامات جهانبین و همکارانش در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از چشم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پنهان نماند و او گفت: من از جمعیت هلال احمر به خاطر اقدامات خوبشان در طول این مدت شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کنم.

 
عملکرد جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با کرونا

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000419/n00419744-r-b-007.jpg

اما فعالیت‌های هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نمی‌شود. توزیع 600 بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از اقدامات این جمعیت است.
جهانبین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان 600 بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش 700 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی ومحروم ین استان توزیع کرد.
جهانبین افزود: هلال احمر طرح «فرشتگان رحمت» را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان کهگیلویه وبویراحمداجرا می‌کند.
وی اظهار داشت: هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد 160 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از 300 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع 440 بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی و 4000 عدد ماسک دو لایه در بین خانوارهای کم برخودار استان خبرداد و گفت: توزیع این بسته‌ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
جهانبین، ارزش این بسته‌های بهداشتی توزیع شده را بیش از 400 میلیون ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دستگیری از مستمندان و افراد بی بضاعت و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند.
سید امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده مدیر و مدبری هست، اما نمی‌توان تمام موفقیت‌ها را به پای او نوشت بلکه مهدی نویدی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یکی از معاونین کارکشته و با سابقه این جمعیت می‌باشد که در این سال‌ها در مسئولیتش خوب درخشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به لطف و کرم حاج زارع چند روزی مدیریت کردی بد نبود بر ات
گچساران
Iran, Islamic Republic of
په با این وجود مدیرل ادارات شهرستانی هیچکاره بودند!!!!@@
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا در این سالها در مسئولیتش
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
فایل های مرتبط
1