کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

این کار جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از چشم استاندار پنهان نماند ( + فیلم و تصاویر )

23 فروردين 1399 ساعت 20:01

اما فعالیت‌های هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نمی‌شود. توزیع 600 بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از اقدامات این جمعیت است.


استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در مبارزه با ویروس وحشی کرونا است و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان 223 نفر در استان به این ویروس مبتلا شدند که آنها عمدتاً از بستگان همدیگر هستند و تنها 8 نفر در استان به دلیل شیوع این بیماری جان خود را از دست دادند. افرادی که قبل از این بیماری، دارای بیماری زمینه‌ای و بیش از 60 سال سن داشتند. باید بگوئیم که این موفقیت ربطی به یک دستگاه، فرد و یا نهادی ندارد. بلکه همه دست به دست هم گذاشتن تا استان کهگیلویه و بویراحمد را از شر این ویروس مرگبار نجات دهند.
جمعیت هلال حمر استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستگاه‌های خدماتی بود که دوشادوش سایر نیروهای خط اول، همانند کادر پزشکی بیمارستان شهید جلیل، استاندار و ... در خط مقدم تلاش می‌کردند. سید امان الله جهانبین فرماندهی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد. او می‌گوید: تا 12 فروردین ماه 99، تعداد 118161 نفر در پست‌های غربالگری جمعیت هلال احمر مورد غربالگری قرار گرفتند که 1220 نفر از داوطلبین و پرسنل این جمعیت شبانه روز پای کار بودند.



قدردانی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جمعیت هلال احمر

اقدامات جهانبین و همکارانش در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از چشم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پنهان نماند و او گفت: من از جمعیت هلال احمر به خاطر اقدامات خوبشان در طول این مدت شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کنم.

 
عملکرد جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با کرونا

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000419/n00419744-r-b-007.jpg

اما فعالیت‌های هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به همین جا ختم نمی‌شود. توزیع 600 بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از اقدامات این جمعیت است.
جهانبین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان 600 بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش 700 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی ومحروم ین استان توزیع کرد.
جهانبین افزود: هلال احمر طرح «فرشتگان رحمت» را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان کهگیلویه وبویراحمداجرا می‌کند.
وی اظهار داشت: هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد 160 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از 300 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع 440 بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی و 4000 عدد ماسک دو لایه در بین خانوارهای کم برخودار استان خبرداد و گفت: توزیع این بسته‌ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
جهانبین، ارزش این بسته‌های بهداشتی توزیع شده را بیش از 400 میلیون ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دستگیری از مستمندان و افراد بی بضاعت و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های خیرخواهانه اجرا می‌کند.
سید امان‌الله جهانبین مدیرعامل جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده مدیر و مدبری هست، اما نمی‌توان تمام موفقیت‌ها را به پای او نوشت بلکه مهدی نویدی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یکی از معاونین کارکشته و با سابقه این جمعیت می‌باشد که در این سال‌ها در مسئولیتش خوب درخشید.


کد مطلب: 419744

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419744/2/این-کار-جمعیت-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد-چشم-استاندار-پنهان-نماند-فیلم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1