تاریخ انتشار
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۱۹۲۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد تشریح کرد

عملکرد ضد کرونای هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع طرح تب سنجی تا به امروز 8 فروردین ماه 99031 سرنشین مورد بررسی پایش و تب سنجی قرار گرفت.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید امان الله جهانبین مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تاریخ 17 اسفند ماه تاکنون 99031 نفر در مبادی‌های ورودی توسط تیم‌های تب سنجی جمعیت هلال احمر مورد پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی جهت پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفتند.
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور تیم‌های تب سنجی در ۱۰ ایستگاه بازرسی طرح سلامت افزود: همزمان با شیوع و گسترش کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 17 اسفند ماه ۹۸، تیم‌های تب سنجی جمعیت هلال احمر در محورهای خروجی و ورودی استان استقرار یافتند که با همکاری سپاه پاسداران. نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی بصورت 24 ساعته مشغول فعالیت می‌باشند.
 جهانبین هدف تیم‌های تب سنجی جمعیت را پایش، تب سنجی و هشدار واطلاع رسانی دانست و گفت: نیروی‌های امدادی و ستادی با حضور در ۱۰ نقطه استان نسبت به پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی بیش از 99031 سرنشین اقدام کردند و تعداد 33 نفر دارای علائم تب بالا بودند که در پست‌های غربالگری شناسایی و پس از بررسی لازم این تعداد به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به حضور فعالانه جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح پایش و تب سنجی، در ۱۰ منطقه روزانه 97 نفر از نیروهای داوطلب و ستادی با 22 دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس در مبادی خروجی و ورودی استان و دیگر شهرستان‌ها حضور فعال داشته‌اند و به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی می‌باشند.
 جهانبین ضمن اشاره به بهره مندی 4800 نفر از مردم در قالب 650 خانوار درطرح توزیع اقلام بهداشتی از خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اذعان داشت: با شیوع و گسترش کرونا در استان که از تاریخ 17 اسفند ماه سال گذشته تا امروز، 4800 نفر از خدمات مذکور بهره مند شدند که در این راستا ماسک به تعداد 2735 عدد، دستکش 2736 جفت، ژل و مایع ضدعفونی 157 بست، مایع شوینده 214 لیتر،بین مردم توزیع گردید.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت طرح بازرسی سلامت همزمان با سراسر کشور در ۱۰ ایستگاه پایش و غربالگری، یادآور شد: این طرح در یاسوج. سی سخت. گچساران، دهدشت، چرام، لنده، باشت و
با حضور امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جوان جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی، شبانه روز مستقر و نسبت به تب سنجی، پایش و غربالگری خودروها اقدام خواهند کرد که در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری، فرد مورد نظر با هماهنگی مراکز بهداشتی انتقال داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1