تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۱۸۳۷۳
در بازدید مهدی روشنفکر از دانشگاه یاسوج چه گذشت

روشنفکر: نیامده‌ام که مثل دیگران در دانشگاه دستور دهم، بلکه فرمانبر دانشگاه هستم / مشکل جامعه مدیران ناکارآمد و فاقد دانش شغلی است ( + تصاویر )

۱۲
۶
کبنا ؛مهدی روشنفکر بعد از اعتماد مردم در دوم اسفند در روزهای بعد از پیروزی در نشست‌های جداگانه با متولیان و برگزارکنندگان امر انتخابات و تأمین امنیت از جمله استاندار، معاون سیاسی، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.
 به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در ادامه دیدارهای خود، امروز (شنبه 10 اسفند ماه 98 ) از دانشگاه یاسوج بازدید و با رئیس، معاونین، مدیران و کارکنان این دانشگاه دیدار کرد.
متخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نیز در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم دکتر عسکریان گفت: از تلاش مسئولان سابق و فعلی دانشگاه یاسوج، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای ارتقای شاخص‌ها در زمینه‌های مختلف تشکر می‌کنم.
 مهدی روشنفکر افزود: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه ویژه‌ای دارد و در واقع جایگاه علمی بالایی در سطح کشور و حتی در سطح بین المللی دارد که تلاش مسئولان و اعضای هیئت علمی برای ارتقای جایگاه این دانشگاه جای تقدیر دارد.
 وی عنوان کرد: بعد از ملاقات حضوری و تشکر از مجموعه دست اندرکاران و متولیان برگزاری انتخابات و تأمین امنیت، دانشگاه یاسوج را به عنوان اولین دستگاه برای یک ملاقات و دیدار رسمی انتخاب کردم واین بخاطر اهمیت وانتظاری بوده که ما از دانشگاه مادر استان داریم.
 روشنفکر ادامه داد: با مجموعه دانشگاه و دانشگاهیان غریبه نیستم و شناخت خوبی از دانشگاه دارم؛ اگر دانشگاه را در سه بخش به هم پیوسته اعضای هیئت علمی، دانشجویان، و کارمندان در نظر بگیریم ما و دانشگاه توقعات و انتظاراتی از یکدیگر داریم که در بخش دانشجویان فعلاً به جزئیات موضوع تا در فرصتی و جلسه‌ای دیگر وارد نمی‌شویم.
 وی با اشاره به ضرورت همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی وزارت‌خانه‌ها، ادامه داد: خیلی مشتاقیم بحث شهرک اساتید دانشگاه به مرحله عملیاتی برسد و کارمندان در حوزه معیشتی، تبدیل وضعیت و... مطالباتی دارند که می‌توان برای حل مشکلات آنان پیگیری‌های لازم را انجام داد.
 روشنفکر گفت: انتظار می‌رود دانشگاه برای رفع مشکلات جامعه فعال‌تر، پیش قدم و پرچم‌دار شود، ادامه داد: دست شما را به گرمی می‌فشارم که برای حل مشکلات آستین بالا بزنید و برای کمک به توسعه راهکار ارائه دهید و ما نیز برای اجرایی شدن این راهکارها با تمام توان پیگیری می‌کنیم.
 منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم با بیان اینکه جایگاه و نقش دانشگاه در کمک به توسعه انکارناپذیر است، بیان کرد: استفاده از نیروی انسانی توانمند در این استان مغفول مانده در صورتی مهمترین آیتم برای کمک به توسعه استفاده از نیروی انسانی متعهد و متخصص است.
 روشنفکر با تاکید بر اینک خط کشی‌های سردسیری و گرمسیری، سفلی و علیا باید حذف شود، گفت: بسیاری از مشکلات امروز در جامعه به دلیل وجود مدیران ناکارآمد و فاقد دانش شغلی لازم در 4 دهه اخیر بوده زیرا مواهب خدادادی کم نظیر این استان از جمله نفت سیاه در گچساران، گیاهان دارویی، آب و گردشگری استفاده بهینه نشده است.
 روشنفکر در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: اگر امروز در دانشگاه حضور پیدا کردم برای این بود که از دانشگاه درخواست کنم نه مثل دیگران دستور دهم، نیامده‌ام به دانشگاه فرمان دهم بلکه آمده‌ام فرمانبرداری کنم و با کمال تواضع میگم این مایه افتخار که فرمانبر دانشگاه باشیم.
 وی گفت: ما دوست داریم دانشگاه و مجموعه هیئت علمی به عنوان یک اتاق فکر، یک اتاق سیاستگذاری برای حل مشکلات تلاش و ورود کند، این در حقیقت رسالت اصلی دانشگاه‌های باید باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تام
Iran, Islamic Republic of
اولین سیاست ب تاج
کرونا
Iran, Islamic Republic of
همممممممم شروع وابی از هم الان ثابت شدی
آرش
Iran, Islamic Republic of
خدا راشکر حالا باداز انتخابات گرمسیر بالا پایین می خواهد خاموش شود چون خودش شروع کنند بالا پایین بود
مسلم ایزدی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت سردار ندای وحدت دکترحاج مهدی روشنفکر واقعا جای درودوخسته نباشی داره که از۴اسفندتا امروز از تمامی مدیران ارشد سازمان های دولتی و نظامی سرکشی نمودیدازتمامی سازمان های دولتی و نظامی همکاری همه جانبه رابرای سازمان دهی بویراحمد ودنا خواستارید انشاءالله که همیشه سرافراز و سربلندباشی یامهدی یامهدی یامهدی
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
خدایی دارم امیدوار میشم. حرفاش برام جالب بود. اکر واقعا دیدگاه روشنفکر این باشه انصافا جای تحسین داره. الحق روشنفکر اگر با همین شیوه جلو بره ما باید شرمنده اون همه حمله وتخریب علیه ایشون بشیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر اندیشه دکتر روشنفکر
دانشگاه خانه دانش است....نه کتابخانه دستورات سیاسیون
شکری
Iran, Islamic Republic of
سلام انشالله دانشگاه. ناکار آمد خلاص شه.
آفتاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
امیدوارم که فکری بحال دانشگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب دکتر فعلا یه فکری به کو رونا کن
با ریاست دانشگاه علوم پزشکی جلسه بذار
سلامتی مردم مهمتره
از اون کارشناس همه فن حریف دانشگاه علوم پزشکی استفاده کن
واقعا جامعه ملتهب هست
کار ازین کارا گذشته با تخریب به جایی نمیرسیم
مردم ما همه فهیمن
احمدی
Iran, Islamic Republic of
اقا طبق قانون شما تا برج چهار نماینده نیستی نباید شروع کنی سر موقع بیا
بویرتحود
Iran, Islamic Republic of
خیلی ذوق زده شده فکر کنم شب هم‌خواب نداره
جناب وقت خیلی زیاد داری
این همه عجله برای مطرح شدن نکن
طوری عمل میکنی انگار تا حالا تو‌عمرت پست نداشتی
برای مطرح شدن خیلی تند میرب
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
داداش اشتباه نکن. ایشون آمده برای خدمت به مردم نه پست گرفتن و ارباب مردم شدن. لذا لازم و ضروری است تمام وقت خود را استفاده کند و در فرجه تا شروع مجلسه یازدهم باید با مسئولین قسمت های مختلف نشسته و کمبودها را شناسایی و راه کارها و زمینه های خدمت را شناسایی نمایند. این نوع تفکر شماها با ارباب رعیتی بیشتر می خورد تا خدمت کردن. اگه توجه نمایید فرصت 4 ساله مثل باد می گذرد.
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1