تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۱۷۷۷۵
در جمعی از مردم معصوم آباد مطرح شد

منتظریان: آنهایی که در ۴۰ سال انقلاب خنثی بودند چطور درمجلس از مردم حمایت می‌کنند؟

۳
۰
کبنا ؛نادر منتظریان صبح امروز ( پنجشنبه 24 بهمن 98) با جمعی از مردم سادات امامزاده علی (ع) معصوم آباد دیدار و با آنها گفت‌‍وگو کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، نادر منتظریان در این دیدار، اظهار کرد: آنهایی که در ۴۰ سال انقلاب خنثی بودند حالا چطور می‌خواهند ما را در مجلس حمایت کنند.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا ادامه داد: برخی‌ها می‌خواهند از پلکان مردم بالا بروند به مجلس برسند بعد آنها را فراموش کند مردم چگونه این‌ها را حمایت می‌کنند و چرا مردم ما درس نمی‌گیرند؟
وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم تغییر و تحول ایجاد کنیم، افزود: نیازمند تحول برای توسعه استان هستیم بنا نیست ده‌ها خودکشی صورت گیرد و ما به خودمان نیاییم همه این حوادث و اتفاقات به انتخابات‌های بد و اشتباه خودمان باز می‌گردد.
وی با بیان اینکه نمی‌دانم عده‌ای با چه رویی از مردم رای طلب می‌کنند، افزود: کسانی که این افراد را همراهی می کنند چرا تفکر نمی‌کنند اگر یک رای برای کاندیدایی به صندوق بیاندازیم و بعد آن فرد به مردم خیانت کند در خیانت او سهیم هستیم.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: عده دیگری هم ۲۰ سال مسوولیت داشتند و کاری نکردند، الان بلند شدند و دنبال رای می‌گردند مگر سرنوشت مردم تعارف دارد، نباید سرنوشت مردم بازیچه شود، باید با فسادهای که گاهاً وجود دارد، مبارزه کنیم و در فرمایشات رهبر انقلاب مبارزه با فساد وجود دارد.
منتظریان ادامه داد: «نمی‌شود سرنوشت مردم را دست کسانی بدهیم که معلوم نبود در بحران‌ها و روزهای حساس انقلاب کجا بودند، سرنوشت کشور و استان را نباید به دست برخی مدیران و افراد فشل و ناکارآمدی سپرد که می‌خواهند از این شرایط برای خودشان کلاه نمدی بدوزند.»
وی در بخش دیگری از سخنان خود شرایط کنونی کشور را نتیجه اشرافی‌گری مسوولان دانست و عنوان کرد: دلیل آنکه به اینجا رسیدیم اشرافی‌گری مسوولان است مسوولی که چندین ماشین دارد و از وضع بازار اطلاعی ندارد چگونه مردم را درک می‌کند، اصلا نمی‌داند بنزین لیتری ۳ هزارتومان چیست، این مسوولان چرا این پست‌ها  را رها کنند لذا ما موظف به عدم همراهی این افراد هستیم.
معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را یکی از فرصت‌های ارزشمند نظام و انقلاب دانست و گفت:امیدوارم شرایطی که نظام ایجاد کرده به بازیچه گرفته نشود، انتظار می‌رود مسوولان دین خود را برای دنیای دیگران نفروشند و به خود بیایند.
منتظریان در پایان خاطرنشان کرد:  تلاش کنیم انتخابات به سمت و سوی درست برود تا اصلاحات در اقتصاد سیاست و فرهنگ ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
زین پیل نیخو
بگو
نجف اباد
Iran, Islamic Republic of
قران و نظرم ۳۰ هزار رای هم نیاریم اگه ای جلسه بی منتظریان نه قومگرای بی په دچنه
Iran, Islamic Republic of
دقيقا شما وتسمعون كجا بودين حرف ماها همين هست؟؟كدومتون جانبار هستيد؟كدومتون شهيد دادين؟؟؟كدومتون در جبهه هاي حق عليه باطل حضور مستمر داشتيد؟؟؟؟مردم بويراحمد همه را مثل كف دستشون ميشناسند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1