تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۴۳۳
عدل هاشمی‌پور در قیام:

شماها ادوار گذشته را تجربه‌ کردید، اجازه دهید مسیر توسعه ادامه پیدا کند، سنگ‌اندازی نکنید

۲
کبنا ؛عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از روستای قیام بازدید و در آنجا با مردم صحبت کرد.
به گزارش کبنا از لنده، عدل هاشمی پور نماینده نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) به روستای قیام لنده سفر و در آنجا با مردم صحبت کرد.
نام روستای قیام را زیاد شنیده بودم، اما هیچ وقت به آنجا نرفته بودم، به تازگی‌ها در فصل انتخابات این روستا بر سر زبان‌ها افتاد، بعد از عبور از مسیری سخت با طبیعت‌های بکر به روستای قیام رسیدیم، در آنجا مرد و زن از قبل منتظرمان بودند، وقتی رسیدم و «سردار هاشمی پور» از خودروی خود پیاده شد، بعضی از مردان و ریش سفیدان به استقبال او آمد، مصافحه گرمی بین «سردار» و مردم انجام گرفت. «سردار» به سمت جایگاهی که برای سخنرانی آمده کرده بودند، حرکت کردند و همه هم پیش سر او راه افتادند، همین جور که می‌رفت، رفته رفته مردم اضافه می‌شود و گویا رودخانه‌ای به جریان افتاده بود.
هیچ کس عبوس نبود، هم می‌خندیدند و شعار می‌دادند، شور و نشاط سیاسی به اوج خودش رسیده بود، جمهوری اسلامی یکی از مردم سالاری‌ترین نظام‌های دنیا است، مردم در سرنوشتشان دخالت می‌کنند، می‌آیند و حرف هم می‌زنند و مسئولان هم پاسخ می‌دهند.
دود اسپند، کل و عکس سلفی هم در همچنین بازدیدهای مرسوم شده است.
عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس بعد از شنیدن حرف نمایندگان مجلس شروع به سخنرانی کرد و گفت: «خدایا تو شاهد باش که هر جا کاری باشد، و کاری انجام گرفته است، دلم می‌خواهد که بروم. بنا براین با این دیدگاه و تفکر به اینجا آمده‌ام. من برای چندیمن بار به قیام آمده‌ام. اما جایی که کار نباشد، یک جورهایی شرمنده‌ام و دلم نمی‌خواهد که بروم. من دلم می‌خواهم هر جا که می‌روم، کاری باشد. اگر بعضی جاها نمی‌رویم، به این خاطر است که کار نیست. من که نمی‌توانم فقط برای پلو خوردن به جایی بروم. باید حتماً کاری باشد و یا کاری باید شروع بشود که فلان مکان یا بهمان مکان بروم.
وی به موضوع گاز رسانی به روستای قیام اشاره کرد و گفت: «بحث گازرسانی، پیمانکار اولی کل مبلغ پیمانش 16 میلیارد تومان بود، از لنده تا ممبی باید با 16 میلیارد تومان تمام می‌شد. من چون روزانه و هفتگی این طرح بزرگ را رصد می‌کردم. هم طرح گازرسانی به حوزه دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک، و هم گازرسانی به لنده، قیام، سرآسیاب تا ممبی را.»
وی افزود: خدا را شاکریم که گاز به دیشموک رسید و مردم از آن سرمای سوزان نجات پیدا کردند. و هیچ کس هم بر سر آنها منت ندارد، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، ما پیگیرو کارگر هستیم. کار بدون پیگیری، تلاش و چانه زنی نمی‌شود، بایدد پیگیری کنیم، ولی خدمات، خدمات نظام اسلامی است، باید پیگیری کنیم.
هاشمی پور تاکید کرد: «پیمانکار در شرایطی که تحریم‌ها صورت گرفت، قیمت تجیهزات و امکانات برای گازرسانی بالا رفت، پیمانکار گفت، تا قیام اعتبارات بنده جواب نمی‌دهد. و باید با قیمت جدید کار صورت می‌گرفت. و باید یک مناقصه دیگری برگزار می‌شد که ما مجوزهای لازم را گرفتیم و با حدود 50 میلیارد تومان پیمانکار جدیدی برای ادامه پروژه گازرسانی به سرآسیاب تا ممبی مشخص شد.»
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه گفت: «داخل پرانتز می‌خواهم یک صحبتی را برای شما انجام بدهم. اینکه پیمانکار عزیز قراردادش امضاء شده و پیش پرداخت شاید هم گرفته و باید کار را دو سه هفته گذشته انجام می‌داد، و کلید می‌زد. و بنا به هر دلیلی کلید نزدند، همه چیز را به خدا واگذار می‌کنم و به شدت هم برخورد می‌کنم.» «چه دلیلی دارد، هوا به این خوبی، قرارداد هم امضاء شده، پروژه پول هم داره، از خدا نمی‌ترسی که پروژه گاز رسانی را گرفتی و آن را گره می‌زنی به مسائل سیاسی، چون اسم عدل هاشمی بر روی آن است. خیال می‌کنی من نمی‌فهمم.»
هاشمی پور گفت: «من خوب می‌فهمم چه کار دارید، می‌کنید؟ یک روز تأخیر افتادن در گاز رسیدن به چهار راه آل طیب و قیام به خودتان جفا کردید؟ به خودتان خیانت کردید.؟ اولین اخطار را دیروز دادم. من این کارها را بلدم، اگر بلد نبودم، کلاه سر می‌گذاشتند. چطوری به مردم ظلم می‌کنید؟ به تهران و یاسوج گفتم، طبق قانون برخورد کنید و او را خلعید کنید. این کار، کار نیست که اینقدر طول می‌کشد. بحث گازرسانی کم و زیاد تمام خواهد شد. و در این چند ماه اخیر هم تمام می‌شود. با توجه به کارهای صورت گرفته که در بحث زیر ساخت‌های حوزه انتخابیه انجام داده‌ام. در انتخابات آینده هم با همراهی مردم نوکری شماها را انجام خواهم داد.»
  وی اضافه کرد: «شماها ادوار گذشته را تجربه کردید، اجازه دهید کارهای که شروع کردیم، تکمیل کنیم. مگر سنگ اندازی کردیم، همیشه در کنارتان بودیم، برادرتان بودیم، کمکتان می‌کردیم، در قراردادتان کمک کردیم، به من هم کمک کنید، حالا که کمکم نمی‌کنید، بعد کار دیگری انجام می‌دهید؟ به خاطری که اسم «عدل هاشمی پور» روی آن است. برای گاز نگران نباشید، که ان شاء الله تمام می‌شود!»
هاشمی پور به موضوع جاده لنده –تشان هم اشاره کرد و گفت: «پیگیری‌های لازم در این باره انجام گرفت. ما باید به دنبال کارهای درست و حسابی باشیم.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
سلام قیام قیام کرد
جعفر
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حاجی درود بر تو
زریر
Iran, Islamic Republic of
ادم کار خوب انجام بده مردم باهاشن سردار ب امید خدا ۴ سال دیگه باید پر تلاش تر ادامه بدی
اهل قیام
Iran, Islamic Republic of
خداوند پدر و مادرتو بیامرزه هاشمی
طهماسب
Iran, Islamic Republic of
۱۶ سال بهمون بیتفاوت بود فقط دنبال رای میگشت اشتباهاتمون رو تکرار نمیکنم این دوره فقط هاشمی
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیز ب کسی رای بدید ک کار کرده باشه امتحان پس داده باشه. فقط هاشمی مرد عمله
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
همیشه اصلاحات رای دادم اما این دوره ب عدل رای میدم چون / باعث نابودی اصلاحات شد این دوره شکست میخوره موحد چون اصلاح طلب رای میده اما ب کسی غیر از موحد
Iran, Islamic Republic of
یکی ندونه فک‌میکنه دکترای توسعه داره...جمع کنید این حرفای دهن پر کن الکی را...
میلاد
Iran, Islamic Republic of
پایدار نیست
Romania
این کامنتها همش کار یک نفره تابلوه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1