تاریخ انتشار
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۳۲۵۳
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد

شلیک افراد ناشناس به منزل مسکونی ورزشکار دوگنبدان / تصاویر

۱
کبنا ؛فرمانده انتظامی گچساران گفت: بامداد روز (جمعه 5 مهرماه 98) فرد یا افرادی ناشناس با یک دستگاه سواری پژو (مشاهدات همسایه‌ها و دوربین‌های مدار بسته) و با اسلحه ساچمه زنی به منزل یکی از نامزد‌های انتخابات هیأت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان تیراندازی کردند که موجب رعب و وحشت در میان ساکنان این محله از شهر شد.
سرهنگ موسوی افزود: در این تیراندازی به ساختمان، پنجره‌ها و خودروی این فرد که چندین سال رئیس هیأت کشتی کهگیلویه و بویراحمد بود، خساراتی وارد شد.
وی ادامه داد: همچنین ضاربان با نصب دست نوشته‌ای بر روی درب منزل این پیشکسوت و نامزد انتخابات هیأت کشتی وی را تهدید به انصراف از نامزدی در انتخابات هیأت کشتی استان کرده و تذکر دادند در صورت انصراف ندادن به خانواده وی نیز آسیب می‌رسانند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: موضوع در دست بررسی است و تلاش برای دستگیری عوامل این کار که موجب رعب و وحشت مردم شده ادامه دارد.

عامل تیراندازی به منزل پیشکسوت کشتی در گچساران دستگیر شد

سرهنگ سید محمد موسوی در  در تشریح این خبر اظهار داشت: روز پنج شنبه هفته قبل در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد شرارت و ایجاد رعب و وحشت که با تیراندازی شبانه به منزل یکی از پیشکسوتان ورزش کشتی در سطح شهر باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند، ماموران انتظامی به‌طور سریع وارد عمل شدند.
وی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس شهرستان گچساران محل اختفای متهم شناسایی مشخص شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه، صبح امروز دستگیر شد و به صراحت به تیراندازی با اسلحه به سمت منزل یکی از پیشکسوتان ورزش کشتی در شهر گچساران اعتراف کرد .
سرهنگ موسوی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان؛ براساس قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.





نام شما

آدرس ايميل شما

نانا
Iran, Islamic Republic of
می گم شما این اخبار خیلی موثق! رو از کجا می یارین. آخرش پنج شنبه بود یا جمعه... یه جا گفتین صبح جمعه یه جا دیگه نوشتین پنج شنبه آخرش کی بود... تکلیف ما و خودتون رو روشن کنید...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از سرهنگ موسوی جهت برخورد با عاملین نا امنی و اقدامات مسلحانه در سطح شهر ،‌امیدواریم دستگاه قضایی شهرستان و استان بشدت با عوامل اینگونه حوادث برخورد کند تا درس عبرتی باشد تا دیگر احدی به خودشان اجازه اینگونه نا امنی ها را ندهند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1