تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۱۳۰۴۰

بازدید فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از غرفه تولیدات حوزه هنری

۰
کبنا ؛
نمایشگاه هفته دفاع مقدس به مناسبت گرامی داشت این هفته توسط معاونت فرهنگی سپاه فتح استان، با همکاری نهاد های فرهنگی و هنری در محل ستاد کنگره سرداران و شهدای استان در یاسوج صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان ، فرمانده تیپ 48 فتح،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  استان،رئیس حوزه هنری،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، رئیس شورای شهر یاسوج و جمعی از مدیران افتتاح و تا هفتم مهر ما دایر می باشد.
سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در غرفه حوزه هنری حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت های این نهاد فرهنگی قرار گرفت.
سردار خرم دل در این بازدید به همراه فرمانده تیپ 48 فتح،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مدیران،دستاوردهای حوزه هنری مخصوصا در حوزه دفاع مقدس و کتابهای تولیدشده از خاطرات و زندگی نامه  شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را بسیار ارزشمند خواند.
وی ضمن تقدیر از مسئولین حوزه هنری گفت: در حوزه دفاع مقدس کارهای مختلف و متفاوتی انجام گرفته است، اما با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد باید در این عرصه تلاش ها و فعالیت های بیشتری صورت گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1