تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۱۱۸۹۷
در فضای سیاسی شهرستان‌های گچساران و باشت چه می‌گذرد؛

شوک اصولگرایانه و سکوت اصلاح‌طلبانه

۱
کبنا ؛در حالی که یدالله مرادی تئوریسین اصولگرایان شهرستان‌های گچساران و باشت از آرایش انتخاباتی و تغییر فضای سیاسی گچساران بعد از نشست عید قربان می‌گوید، و بیان می‌کند که منتظر تحول اساسی در فضای انتخاباتی هستیم، یاران غلامرضا تاجگردن نماینده فعلی گچساران و باشت با ارسال کلیپ‌های گذشته و وام گرفتن از صحبت‌های خیلی دور «بزرگواری» و یادداشت‌های لیدرهایشان در تلاش هستند که به نوعی نشست اصولگرایان را تحت شعاع قرار دهند. این اتفاقات در حالی شکل می‌گیرد که اصلاح طلبان گچساران و باشت در گوشه «رینگ» این رقابت، بدون هیچ گونه تحرکی نشسته‌اند و پیشامدها را نظاره گر هستند. در این سال‌های حکمرانی «تاجگردون» هیچ وقت رابطه اصلاح طلبان و حامیان دولت با غلامرضا تاجگردون روشن نبود. و خبری هم در خصوص رابطه اصلاح طلبان شهرستان‌های گچساران و باشت با تاجگردون کمتر منتشر شده است. و اینکه میانه اصلاح طلبان با تاجگردون چگونه است و آنها نیز چه برنامه‌ای برای انتخابات مجلس دارند، ابهامات فضای سیاسی گچساران می‌باشد که به وجود آمده است.
مرادی دستاورد نشست اصولگرایان را اینگونه تشریح کرد که «ما در نهایت و در یک جمع بندی به سه نفر خواهیم رسید و این سه کاندیدا در انتخابات ثبت نام خواهند کرد و بعد متناسب با شرایط زمان تصمیمات جدید گرفته خواهد شد، که در وقت مقرر (آینده نزدیک) این سه نفر نهایی هم مشخص خواهند شد.»
 یدالله مرادی، فعال سیاسی و اصولگرای شهرستان‌های گچساران و باشت در گفت‌وگویی به نشست اصولگرایان اشاره کرد و گفت: با توجه به حدود یک ماه کار فشرده و رایزنی با همه نیروهای تاثیرگذار و کاندیداهای انتخاباتی این جریان چه در گذشته و چه درحال و در پی دعوت سرهنگ «بیعت اصل»، نشستی با حضور نمایندگان جریان ارزشی و انقلابی گچساران و باشت برگزار شد.
وی افزود: این نشست در روز عید قربان و در عین صمیمیت، صداقت و همدلی صورت گرفت، به هرحال نشستی که سال‌ها خلأ آن را احساس می‌کردیم و به نوعی در همه جا تبلیغات منفی و متعددی نیز صورت گرفته بود که اصولگرایان و نیروهای انقلابی این جریان اختلافات گسترده‌ای دارند و امکان همنشینی و هماهنگی این جریان هم وجود ندارند.
مرادی اظهارکرد: اما در روز عید قربان همه مشاهده کردند که این نیروها با درک شرایط زمانی، مکانی و با اهمیت دادن به همدلی و وحدت و با نهایت انعطاف و صداقت و صبوری، ضمن اینکه به سخنان و حرف‌های همدیگر گوش فرا دادند همه هم بدون استثناء، نقطه نظراتشان را بیان کردند.
این چهره مطرح سیاسی گچساران درادامه گفت: در این نشست بعد از بیان نقطه نظرات توسط مدعوین که هرکسی حول محور وحدت و ضرورت یکدلی و هماهنگی بود؛ خوشبختانه در فضایی بدون تنش و با نهایت احترام به این جمع بندی رسیدند که در انتخابات آینده هم شرکت فعال و هم برحول یک انسجام و یک تاکتیک محوری و جریانی حرکت کنند.
وی افزود: در این نشست تاکید شد که چه آنهایی که در آینده از مسیر قانونی کاندیدا می‌شوند و چه آنهایی هم به هردلیلی کاندیدای انتخابات نمی‌شوند، اما همه با شوق، علاقه و با نهایت تلاش به صحنه بیایند و حمایت از کاندیدا و یا کاندیداهای انتخاباتی این جریان انقلابی را داشته باشند.
مرادی درادامه تصریح کرد: خوشبختانه این نشست شکل گرفت و این خود مایه سرو و نشاط مردم شهرستان‌های باشت و گچساران شد، گرچه این خلأ سال‌ها احساس می‌شد اما به میمنت عید بزرگ قربان این خلأ پرشد و به نوعی می‌تواند گفت این نشست برای منطقه نوید بخش بود و در آینده می‌توان به یک تحول اساسی در روند انتخاب و انتخابات شهرستان گچساران و باشت رسید.
این فعال سیاسی و فرهنگی گچساران اظهارکرد: این نشست از هم اکنون به طور کامل بررسی تفکر، آرایش انتخاباتی و رفتار انتخاباتی مردم گچساران و باشت را تحت تأثیر قرار داده است و همه ان شاءالله منتظر یک تحول اساسی در فضای انتخاباتی شهرستان هستند.
 وی افزود: در این نشست همه عزیزان توافق کردند که یک شورای راهبردی از نیروهای که مطلع هستند و جریانات سایسی را نظارت می‌کنند انتخاب و تعیین هم شده‌اند و این افراد از میان همین کاندیداهای موجود در شرایط مناسب، سه نفر را که دارای شاخص‌ها و توانمندی خاص هستند انتخاب می‌کنند و بقیه هم عملاً با همراهی این سه نفر فضای انتخابات را پرنشاط می‌کنند.
مرادی درادامه گفت: یعنی ما درنهایت و در یک جمع بندی به سه نفر خواهیم رسید و این سه کاندیدا در انتخابات ثبت نام خواهند کرد و بعد متناسب با شرایط زمان تصمیمات جدید گرفته خواهد شد، که در وقت مقرر (آینده نزدیک) این سه نفر نهایی هم مشخص خواهند شد.
این چهره مطرح سیاسی گچساران در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که خیلی‌ها از ایجاد این وحدت هم شوکه شده‌اند و هم ناراحت، بدلیل اینکه سال‌ها خیلی‌ها در سایه اختلاف جریان اصولگرایی به مناصبی رسیده بودند و الان هم به نوعی احساس خطر دارند و چون احساس خطر می‌کنند هم تبلیغات منفی می‌کنند و تلاش دارند که نیروهای جریان اصولگرایی و انقلابی را به هم بدبین و روبروی هم قرار دهند.
وی افزود: این نشست به نوعی پایان اختلافات است و یک روز تاریخی و بیادماندنی بود و کاندیداها به یک انسجام و همدلی رسیدند و ان شاءالله این پایان خط تخریب و اختلاف نیروهای درون انقلاب بود، و هیچ جای نگرانی هم الحمدالله وجود ندارد.
مرادی تصریح کرد: این موضوع هم طبیعی است و باید نیروهای جریان انقلابی و اصولگرایی پایبند به آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب درجلسات مختلف، را همین هفت نفر در جریان قرار دهند که شک و شبهه و ابهاماتشان رفع بشود.
وی اظهارکرد: به امید خداوند این وحدت و انسجام می‌تواند واقعاً روند جریان سیاسی گچساران و باشت را عوض کند و قطعاً دوستان دلسوز و دردمند همراهی و همگامی خواهند کرد و جای هیچگونه نگرانی هم وجود نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Germany
جناب حاج مرادی سلام
یک طرف سکه را میبینید برادرجان . شما به تعداد سالها و روزهای حضور تاجگردن در مجلس به انواع حیل ایشون را تخریب میکردید . چقدر تاجگردون زیبا گفت موفقیت شما نه در زدن و تخریب تاجگردون تست بلکه در این است که شما خدایی و مرومی فگر کنید . همان چبری که ادعابش را دارید ولی دریغ از یک ذره .
مهقلبیس
Iran, Islamic Republic of
زراعت کیش ۳۵۷ رای
بیعت اصل ۶۵۸ رای
یدالله مرادی ۹۶۴ رای
علیمراد جعفری ۱۴۳۲ رای
Germany
ایطور که تو ایگی رای همه اصولگرایل به ده هزار نیرسه ، خمم قبول دارم اما اصولگرایل متوهم هستند گوششو پر از پنبه هست
فارغ از چپ وراست
Iran, Islamic Republic of
چیزی که مسلم است نارضایتی مردم از وعده های پی درپی تاجگردون است وریزش حداقل دوسوم ازکسانیکه دورگذشته به تاجگردون رای دادند.ازاین جمع هم تنهاکسی که هم محبوب وجوان است وهم مردم خاطراتی خوب دردوران مدیریتش دارنددکترزینلزاده است که الحق والانصاف ظرف چندسال سیمای شهرگچساران رادگرگون ساخت.اینکه اصولگرایان شب گذشته به نوعی سرزینلزاده به تفاهم رسیدندونیزچندی پیش اصلاحطلبان بویراحمدگرمسیروقشقایی درجلسه ای اززینلزاده به عنوان کاندیدموردحمایتشان دفاع کردندنشان ازوحدت وتفاهم درمیان سلایق مختلف گچسارانیهابرروی شخص اصلح وکارنامه دار است که خودبه نوعی نویدبخش نوعی تفاهم درمیان تفکرات رقیب بر سر یک شخص میباشدواین نکته به خودی خود بیانگر وحدت درتغییرشرایط ناگواروافتضاح امروزی میباشد.به امیدتغییرمسیرمردم گچساران وباشت از میرشکال به شکارچی میرشکال.خداحافظ غلام اردلان.درودبرزینلزاده جسور و ترقی خواه.
باوی
United States
به یاد انتقال شرکت نفت به یاسوج افتادم یکی نماینده بود یکی مدیر عامل وقت بود بقیه هم همراهی کردند انتخاب با مردم اینا میتونن نماینده ای برای مردم شهرشون باشن یا نه؟! ما که انتخاب کردیم رای باوی دکتر تاجگردون
مجتبی خواجوی
Iran, Islamic Republic of
من یک اصلاحطلب دوآتیشه هستم ولی به دکترزینلزاده رای خواهم دادچون میدانم ایشان نگاه فراجناحی به مسایل شهری و به نوعی نقطه اتصال ووحدت میان همه سلایق هستند.چنانک بزرگان اصولگراحمایتش کرده اند واصلاحطلبان پیشرو ازمختارباتولی مسعول نهضت آزادی تانزدیکان به بهرام تاجگردون مانندآقایان پناهی ومحرابی واحمدزاده ومحمدی وبخشایی تااشخاصی که اصلانگاه جناحی ندارندومعیارشان اصلح بودن کاندیدمیباشدهمگی حامی دکترزینلزاده شده اند.تاجگردون بیش ازنیمی ازهوادارانش راازدست داده است ولی بااین وجودتنهاحضوریک شخص نواندیش وکارنامه دارمثل دکترزینلزاده قادربه شکست دادنش میباشد.مردم گچساران نظرمثبتی به نمایندگان ادوارگذشته ندارندوازدیدشان حسینی وجعفری وتاجگردون همگی ناتوان بوده اند.بیعت وزراعت کیش هم سبدرای بسیاربسیارپایینی دارند.به نظرمیرسداین دوره دکترزینلزاده مورداجماع گرایشهای گوناگون سیاسی هستندوبدین صورت پیروزی ایشان حتمی خواهدبود
عطاالله باشتی
Iran, Islamic Republic of
همه این آقایان نصف زینلزاده طرفدارندارند.اگرواقعادنبال وحدت هستندبه نفع نامزدی که طرفداربیشترداردانصراف دهندوبرایش تبلیغ کنند.پرواضح است که همگان از زینلزاده سخن میگویند
آیت یوسفی
Iran, Islamic Republic of
زینلزاده داره اصولگرایان راپشت سرش جمع میکند.اصلاحطلبان بویراحمدگرمسیر هم حمایتش میکنند.جوانان وافرادغیربومی ساکن گچساران هم حامی اش هستند.تاالان که ازتاجگردون بااختلاف جلوافتاده است.امااگرحسینی انصراف ندهدآرای باشت راتقسیم وبه نفع تاجگردون میشود.حسینی فقط دراطراف باشت طرفداردارد.بقیه هم کلاپنج هزاررای نمی آورند.رقابت بین زینلزاده وتاجگردون است واحتمال پیروزی زینلزاده بیشتربه نظرمیرسد.
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون تاج سر دیارمان افتخار ایل وتبارمان
احمد
Iran, Islamic Republic of
در پی نشست اصولگرایان گچسان پرزیدنت ترامپ اعلام کرد که طی چند روز اینده تحریمها را لغو خواهد کرد و همچنین بزودی با تئوریسین انها در کاغ سفید دیدار خواهد کرد .
Iran, Islamic Republic of
خدادونه همشون سرهم نصف نصف دکترزینلزاده رای ندارن
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ میرشکال سلام برزینلزاده شکارچی میرشکال
منم دکترام تقلبیه
Iran, Islamic Republic of
طبق خبرهای رسیده غلام تاجگردون باشنیدن نشست اتحادوحمایت ازدکترزینلزاده شده است.اللهم اشفع کل مریض .
علی پور
Iran, Islamic Republic of
اردلان زینلزاده مشخصه که پیروزه
عسگردکتر
Iran, Islamic Republic of
حسینی وجعفری به نفع دکترزینلزاده انصراف میدهند.آخ وبخت عسگرآخ وبخت .آخخخ
غلام شناسی
Iran, Islamic Republic of
کاملامشخصه که این دوره شکست سختی درانتظارغلامه و دکترزینلزاده معلومه که اسبش رو زین کرده وتابهارستان به تاخت میرود.
Iran, Islamic Republic of
دعای خیر ما بدرقه راهتان ....
Iran, Islamic Republic of
گروه تاج فقط رسانه دارند هیچ ندارن من طرفدارش بودم ولی اشتباه کردم درود بر اصولگرایان شکست تاج خیلی نزدیک است کار اصلاح‌طلبان است فقط میگویند روحانی رادیدید اینها میخواستند ماراباروحانی به جهنم ببرند چی شد حالا خودتون باروحانی و استاندار محبوبتان بروید چه وعده های که ندادید
Iran, Islamic Republic of
به قول اسی هفتاش یکی
طرفدار
Romania
ازبین سه نفر که انتخاب میشن نظرسنجی مردمی صورت گیرد و رای آوری کاندید نهایی مدنظر قرار گیرد و همه گروهها از وی حمایت کنن
بوراحمد ی
Iran, Islamic Republic of
مردم یک وکیل کارآمد و شناخته دلسوز برای شهر
تضمین اینده فرزندانشان میخوان که درحال حاضربهتراز دکترتاجگردون نیست. .همین جور که از تمام نماینده های که مجلس هستند یک سر پابالاتروحرفش بهترخریدارداردپیش وزراومسعولین کشوری.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
قطعا تاجگردون برنده انتخابات است شما احساس خطر می کنید و در زمان نمایندگی تاجگردون نان و نوای بدست آمده کاذب تان کمتر شده است
باشتیان
Iran, Islamic Republic of
فقط زینلزاده
دشتمورم آرمونم
Iran, Islamic Republic of
بیراحمدیک کلام زینلزاده وسلام
ایمان کشاورز
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعادنبال پیروزی هستندباید ازکسی که محبوبتره حمایت کنن وهمگان میدانندکه دکترزینلزاده درگچساران حرف اول وآخررامیزند
برق
Iran, Islamic Republic of
سیاهی لشکر نیاید بکار ........یکی مرد جنگی به از صدهزار
پیروز و موفق باشید
پیروز و موفق باشید
با قدرت پیش بروید که امید ما مردم به شماست
تحریم اختلاسپور
Iran, Islamic Republic of
کرومردم دربدترین شرایط ممکن اقتصادی زندگی می کنندشماهم هنوز............
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا این مایه بدبختی مردم گچساران و باشت نیست که افرادی مثل زراعت کیش بخواد رقیب دکتر تاجگردون بشه
اصلا امثال زراعت کیش نیست
بقیه کاندیدای اصول گراها هم ناتوانند و نمی توانند با تاجگردون رقابت کنند
ی. هم در اداره کردن مدرسه ابتدایی مونده و حالا می خواد برای مردم گچساران و باشت تصمیم گیری کند
اقا برو فکر نان باش که خربزه اب است
جواد
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده مشخص هم نیستی با اون دستایی که گذاشتی پشت کمرت کاملا معلومه
Romania
آقای مرادی انقلابی گری یعنی آن عملکرد در م.. انقلابی گری یعنی آن عملکرد ب.. خواهش می کنم شعار انقلاب وامام وراه امام وکلام امام ندهید چون حضرت امام وآرمان امام از هر مفسده ای بیزار بود این انقلابی گری و انقلابی گری در قامت وقاموس جمهوری اسلامی ایران امام ورهبری نمی گنجد و ماهیتها با توجه به عصرانفجار اطلاعات مشخص شده است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این اتحاد به جاری نمیرسه
انتخابات گچساران و باشت به دور دوم میره
ترکها با هر کدومشون ائتلاف کرد پیروز انتخابات
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1