تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۴۱۰۸۷۸
کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه مسابقات فوتسال نونهال کهگیلویه و بویراحمد / بویراحمد قهرمان شد / تصاویر

۱
کبنا ؛مسابقات فوتسال دختران نونهال کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی بویراحمد تیم مرکز استان به پایان رسید.
 به گزارش کبنا، مسابقات فوتسال نونهالان دختر استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت دو روز و با حضور 5 تیم (بویراحمد، گچساران، بهمئی، سی سخت و چرام) در سالن 9 دی شهر یاسوج برگزار شد و طی آن تیم بویراحمد از میان 5 تیم شرکت کننده در این مسابقات به عنوان تیم قهرمان شناخته شد.
مهناز آشتیانی رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: این مسابقات طی دو روز در شهر یاسوج برگزار شد که در کل 83 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم بویراحمد با 9 امتیاز و با تفاضل گل 31 به مقام قهرمانی مسابقات رسید و تیم گچساران نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 16 به مقام نایب قهرمانی رسید و در ادامه تیم‌های بهمئی و دنا و چرام به مقام‌های سوم و چهارم و پنجم دست یافتند.
آشتیانی افزود: تیم بویراحمد بهترین خط دفاع و حمله را از آن خود کرد و در کل 80 نفر نونهال در این مسابقات حضور داشتند.
رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه گفت: «یلدا رستمی» از بویراحمد به عنوان خانم گل مسابقات شناخته شد و مهدیه خرسندیان نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن و هانیه مرادی از چرام به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.
خداداد افشاریان رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز درآیین اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه دختران استان در فوتبال و فوتسال در کشور از بهترین‌ها محسوب می‌شوند، اظهار کرد: هیات فوتبال استان با همه توان از ورزشکاران رشته فوتبال و فوتسال در رده دختران حمایت می‌کند و بهترین راه نیز حمایت از پایه‌ها و رده‌های سنی پایین است.
افشاریان در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران این مسابقات، اظهار کرد: داوران این مسابقات که از بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، حقیقتاً مرا امیدوارم کردند به آینده بهتر. همچنین مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان، همکارانم در هیئت فوتبال و رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم.
رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تیم سوم مسابقات از طرف هیئت فوتبال یک میلیون تومان، به تیم دوم مسابقات 500 هزار تومان و به تیم اول 400 هزار تومان و به تیم چهارم مسابقات هم 400 هزار تومان هدیه داد. [تشویق حضار]
حضور والدین در سالن 9 دی و تشویق تیم های ورزشی از نکات جالب این مسابقات بود. همچنین در آئین اختتامیه مسابقات فوتسال دختران نونهال کهگیلویه و بویراحمد از فوتبالیست‌های زن استان تجلیل شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کتایون
Iran, Islamic Republic of
خواستم ازداورها اللخصوص خانم صالحی بخاطرقضاوت خوبشون تشکرکنم
ورزش
Iran, Islamic Republic of
تشكر ويژه از آقاي افشاريان بابت زحمات و ايده خوبشون.خانم سليماني مرسي از اقتدارت هميشه تك بودي.
جناب آقاي افشاريان از داورهاي باتجربه،داوراي كه فقط ي رشته ورزشي كارميكنن،از نيروهاي آزاد استفاده كنيدلطفا چون بالاخره نيروي رسمي آموزش وپرورش بالاخره ي حقوقي از آموزش پرورش ميگيره ولي نيروي آزاد چشم براه داوري هاي شما هستن،استايل داوري خيلي مهمه.بازيا كه اجراشدن تنها داوري كه از همه لحاظ خوب بود ي خانم بود كه نوزاد شيرخوارشوباخودش آورده بود.نميدونم فاميلش چي بود.خيييييييلي قشنگ سوت ميزد خطاهاروباحركات دست نشان ميداد.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1